Вибрав цей комплект для своєї спальні — і не помилився. Жаккард у темно-бежевому кольорі виглядає дорого й солідно, чудово пасує до інтер’єру. Тканина щільна, приємна на дотик, відчувається справжній комфорт. Це саме той рівень, який очікуєш від гарної речі. Залишився задоволений покупкою.
«Комплект білизни “Кішка” просто закохав мене з першого погляду! 🐾 Малюнок з котиками неймовірно милий, в кімнаті відразу стало затишніше. Тканина приємна до тіла, легко прасується й після прання залишилась такою ж яскравою. Спати комфортно — не парить і не електризується. Доставка швидка, упаковано все акуратно. Дуже рада покупці, однозначно рекомендую!
Купую не вперше саме комплект "Градієнт" бязь. Мені подобається,що тут колір тримається і тканина усадки не дає,тому купую саме цей комплект,так як він уже перевірений часом для мене.
Менеджер допоміг з вибором, все оформили швидко. Білизна якісна, після прання не втрачає форму. Особливо сподобалося, що тканина м’яка, дихає і не ковзає на простирадлі. Кольори насичені, виглядає дорого, хоча ціна приємна. Доставка була дуже оперативна, а упаковка акуратна – приємно отримувати замовлення.
Достоинства:
Тканина дихає і комфортна для сну
Не ковзає на ліжку
Насичені кольори, не линяють
Швидка доставка і акуратна упаковка
Ввічливі та компетентні менеджери
Недостатки:
Можливо, комусь здасться, що запах нової тканини трохи відчутний перші години після розпакування
Замовила комплект "Авокадо" страйп-сатин. Він просто чудовий! Колір насичений, тканина приємна на дотик, не мнеться. Спати стало набагато комфортніше. Доставка швидка, все як обіцяли
Не розумію чому так багато негативних відгуків, прибрав комплект із бязі, все сподобалось. Якісна, приємна тканина. До цього була постіль іншого бренду, купували приблизно за таку саму ціну, і якість там була гірша. Тому рекомендую
Продукція - повне гівно,сінтетика,яка горить (вказано на етикетці)Менеджери розказують ,що то сатин і рекомендують придбати щільніший ,але дорожчий!Розводняк повний !Мало того - крадуть по 10-15 см тканини на простирадлах і півкодрах!Харківська компанія Нарнія - гівно!👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Якість жахлива - тканина тоненька, аж світиться. Схоже на синтетику. Хоча менеджери за додаткові 100 грн на кожному комплекті пропонували більш щільну тканину) розмін не відповідає звичайному євро - мінус по 20 см з кожного оку на простирадлі. Шкодую, що раніше не почитала відгуки.
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Замовила, зателефонували, на пропозиції щодо "покращеного" варіанту відмовилася. Але чудо! Комплект прийшов по ціні на 150 грн. Дорожче!!!!! Менджер- хамка, говорила на підвищених тонах, пояснення чіткого не надала,але впевнено доводила, що я тупа. Все сперла на нову пошту, але чек від компанії свідчить зовсім інше! На сайті- 715, у чеку -861. ЯКІСТЬ бажає бути кращою. Шкода, що забирала на пошті... Читать отзыв Замовила, зателефонували, на пропозиції щодо "покращеного" варіанту відмовилася. Але чудо! Комплект прийшов по ціні на 150 грн. Дорожче!!!!! Менджер- хамка, говорила на підвищених тонах, пояснення чіткого не надала,але впевнено доводила, що я тупа. Все сперла на нову пошту, але чек від компанії свідчить зовсім інше! На сайті- 715, у чеку -861. ЯКІСТЬ бажає бути кращою. Шкода, що забирала на пошті не я,
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Я розслабилась, бо із-за широкої реклами повсюди в інтернеті пам'ятала назву виробника Narnia. Можу тільки повторити купу негативних відгуків: реклама: сатин, 60% знижка, менеджер запропонувала замовити "з більш високою щільністю сатину" за доплату, прийшла білизна з якоїсь скляної синтетики, склад тканини не написано, вказано тримати подалі від вогню (!). Телефони, менеджери в телеграм не відповідають. По кількості відгуків, схожих на... Читать отзыв Я розслабилась, бо із-за широкої реклами повсюди в інтернеті пам'ятала назву виробника Narnia. Можу тільки повторити купу негативних відгуків: реклама: сатин, 60% знижка, менеджер запропонувала замовити "з більш високою щільністю сатину" за доплату, прийшла білизна з якоїсь скляної синтетики, склад тканини не написано, вказано тримати подалі від вогню (!). Телефони, менеджери в телеграм не відповідають. По кількості відгуків, схожих на мій, бачу, що треба вказати на цей інтернет-магазин відповідному органу.
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Кидають людей на гроші, не замовляйте в них нічого. Прочитавши відгуки, розумію, що мені ще пощастило, що відправили. Замовляли два комплекта постільної білизни, одна прийшла в нормальному стані, інша з браком. Телефоную на номер, скидають, блокують, виключають номер. Жахливе обслуговування, якість також жахлива
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Як і всім мені вибило сайт у рекламі І я на жаль замовила Подзвонила оператор і так ,як і всім запропонувала більшої щільності з доплатою(я відмовилась,але товар приїхав і до оплати була сума вища🤦♀️) Замовила 2 Єврокомлекти і коли відкрила вдома то спочатку мене зустріла волосина брюнетки в постілі +розмір не той і якість г💩о Висновок 1321грн викинуті на вітер Читать отзыв Як і всім мені вибило сайт у рекламі І я на жаль замовила Подзвонила оператор і так ,як і всім запропонувала більшої щільності з доплатою(я відмовилась,але товар приїхав і до оплати була сума вища🤦♀️) Замовила 2 Єврокомлекти і коли відкрила вдома то спочатку мене зустріла волосина брюнетки в постілі +розмір не той і якість г💩о Висновок 1321грн викинуті на вітер А ще мені Подзвонила оператор нагадати ,що постіль у відділенні і на моє запитання чому ціна вища -ця жінка кинула трубку
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Дізналась з реклами в Ютюбі, перейшла за посиланням на сайт, вибрала комплект із 100 % бавовни, через пару хвилин передзвонила менеджер, запропонувала покращену щільність, порадила доплатити. На пошті оглянула, комплект був тонкий і легкий, це вже мало насторожити, була черга і я не стала знімати плівку щоб перевірити тканину на дотик. Це 100% синтетика, шуршить, блищить, дуже тонке полотно. Відрізала... Читать отзыв Дізналась з реклами в Ютюбі, перейшла за посиланням на сайт, вибрала комплект із 100 % бавовни, через пару хвилин передзвонила менеджер, запропонувала покращену щільність, порадила доплатити. На пошті оглянула, комплект був тонкий і легкий, це вже мало насторожити, була черга і я не стала знімати плівку щоб перевірити тканину на дотик. Це 100% синтетика, шуршить, блищить, дуже тонке полотно. Відрізала шматок з простирадла підпалила, задиміло і розплавилось в кульку, як пластик стало коли загусло. Може на штори пущу. Як говорив Мавроді : Лох не мамонт.
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Купила на сайті ТМ NARNIA комплекти постільної білизни повелась на шахраїв сказали що 100% сатин виявилось що сатину там немае навіть 1% і абсолютна синтетика яка не коштує навіть 100 гривень щоб закрили цю лавочку буду звертатись в кіберполіцію чому поліція дозволяє наживатись обманом на довірливих людях
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Після оплати другого замовлення перестали відповідати на телефонні дзвінки (всіх номерів які я знайшла і у мене були). Заказ не відправлено. Буду звертатись до кібер поліції. Не ведіться на рекламу. Не купуйте. Це шахраї
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Купилися на рекламу та придбали постільну білизну,зокрема жовту з кульбабками. Якість тканини жахлива, синтетика повна! Виглядає зовсім не так, як в рекламі. Тож не ведіться на дешеву ціну та гарний опис, купляйте у перевірених магазинах. Тут лише обман. Зайшла на сторінку в інстаграм, там коментарі відключені. Це щоб люди не писали свої враження?
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Доброго дня дуже хочу подякувати за активну працю,дуже виручили потрібно було замовити постіль тому що клієнти приїдуть за три дні я замовив ввечері через 2 дні вже прийшла постіль все дуже качествено дякую за працю!
Якість тканини не відповідає опису ,з сатином не має нічого спільного, замовила два комплекти , дуже засмутилась, тому що я спілкувалася з менеджером і мене завірили що склад 80 відсотків бавовна і 20 синтетика ,а по факту 100 відсотків синтетика, хочу повернути вашу постіль
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Замовляла в ТМ NARNIA постільну білизну вже декілька разів.Ввічливо обслуговували,уточнювали по телефону розмір і колір.Отримувала швидко.Товари якісні,матеріал гарний.Продукцією і обслуговуванням задоволена.При нагоді буду замовляти тільки тут
Как хорошо, что сначала я зашел початать отзывы, прежде чем заказывать. Ведь на сайте ТМ NARNIA отсутствует форма обратной связи по которой предлагает всем связаться менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA. Отсутствуют и отзывы на сайте, есть только заглавие. Это же относится и к Перевагам та Нагородам за роботу. Как видим, все переваги описаны здесь. "Так само, можна залишити заявку... Читать отзыв Как хорошо, что сначала я зашел початать отзывы, прежде чем заказывать. Ведь на сайте ТМ NARNIA отсутствует форма обратной связи по которой предлагает всем связаться менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA. Отсутствуют и отзывы на сайте, есть только заглавие. Это же относится и к Перевагам та Нагородам за роботу. Как видим, все переваги описаны здесь.
"Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку..."
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Придбали в них постільну білизну на свою голову. Люди це жах яка синтетика, бавовни там немає!!! Шви нерівні, нитки стирчать, розміри "на глаз". На телефони не відповідають. При заказах дурять про додаткову якість!! Ні в якому разі не покупайте в них постіль!!!
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Вчора отримав від них замовлення 3 комплекти постільної білизни. Дуже жалкую що з ними зв'язався, якість це жах, який там сатин... В мене дитина чутлива до штучного матеріалу, хотів зробити їй подарунок. На вигляд, дотик та візуальний огляд матеріал виглядаю як пластик, тоненьке скляне нерівне, розміри не співпадають. Бажання оглядати інші 2 комплекти пропало як і настрій. Як ловко обставили... Читать отзыв Вчора отримав від них замовлення 3 комплекти постільної білизни. Дуже жалкую що з ними зв'язався, якість це жах, який там сатин... В мене дитина чутлива до штучного матеріалу, хотів зробити їй подарунок. На вигляд, дотик та візуальний огляд матеріал виглядаю як пластик, тоненьке скляне нерівне, розміри не співпадають. Бажання оглядати інші 2 комплекти пропало як і настрій. Як ловко обставили по телефону, останні комплект, якщо хочете більшу щільність тканини то доплатить 90 гривень за комплект, але на запитання чи останній він, відповіли так більше немає, але якщо доплатити то зявилося. Це зараз коли війна, так тяжко заробляти, люди повинні допомогати один одному. Це ганьба, як можна підтримувати вітчизняних виробників, коли йде тупий обман своїх громадян. Я так жалкую що не взяв дружину у відділення Нової пошти щоб оглянула як жінка, вона одразу сказала б мені не брати цю гидоту. Зв'язатися не можливо, залишаю контакти - ніхто навіть не намагався зв'язатися. Якщо б була нормальна фірма, то виправили сітуацію і я би змінив свою оцінку, а так нехай, за все є відповідальність. Люди ніколи не зв'язуйтеся з ТМ Нарнія це жахлива контора , яка заманює акціями та обманює людей через соцмережі, бо їхні вироби це жахлива синтетика, навіть не коштує тих грошей.
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Замовила білизну, по складу на сайті заявлено сатин, ще при замовленні запропонували поліпшену якість та третій комплект з додатковою знижкою. Забрати особисто не вийшло тому якість не була перевірена зразу. Це жах, тканина не натуральна, на дотик не приємне, шви не акуратні. Складу на виробі немає зовсім, що суперечить закону України про права споживача. Додзвонитись не реально, тому як... Читать отзыв Замовила білизну, по складу на сайті заявлено сатин, ще при замовленні запропонували поліпшену якість та третій комплект з додатковою знижкою. Забрати особисто не вийшло тому якість не була перевірена зразу. Це жах, тканина не натуральна, на дотик не приємне, шви не акуратні. Складу на виробі немає зовсім, що суперечить закону України про права споживача. Додзвонитись не реально, тому як лінія одностороння Прошу зв'язатися зі мною представників компанії для повернення продукції та моїх коштів Будак Карина Євгенівна 0664925120 ТТН #20450859713230
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка. Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила! Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Комплект Жаккард від Narnia
Чудова постільна білизна від Narnia
Купила комплект білизни "Кішка"
Доставка швидка, упаковано все акуратно. Дуже рада покупці, однозначно рекомендую!
Комплект постільної білизни "Градієнт" від Narnia
Купляв постіль два місяці тому, все сподобалося
Гарна ціна і топова якість
Якісна білизна
Ідеальний комплект для комфортного сну
Чудовий магазин та виробник
Надзвичайно стильний та зручний комплект
Все сподобалось
Жахлива якість виробника постільної білизни Нарнія
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Неякісна білизна нестандартного розміру
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Шахраї і хамовиті грубі менеджери
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Шахрайство
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Жахлива компанія
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Не ведіться на рекламу -це жах
І я на жаль замовила
Подзвонила оператор і так ,як і всім запропонувала більшої щільності з доплатою(я відмовилась,але товар приїхав і до оплати була сума вища🤦♀️)
Замовила 2 Єврокомлекти і коли відкрила вдома то спочатку мене зустріла волосина брюнетки в постілі +розмір не той і якість г💩о
Висновок 1321грн викинуті на вітер
Читать отзыв Як і всім мені вибило сайт у рекламі
І я на жаль замовила
Подзвонила оператор і так ,як і всім запропонувала більшої щільності з доплатою(я відмовилась,але товар приїхав і до оплати була сума вища🤦♀️)
Замовила 2 Єврокомлекти і коли відкрила вдома то спочатку мене зустріла волосина брюнетки в постілі +розмір не той і якість г💩о
Висновок 1321грн викинуті на вітер
А ще мені Подзвонила оператор нагадати ,що постіль у відділенні і на моє запитання чому ціна вища -ця жінка кинула трубку
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Шахраї запевняють що товар з натуральної бавовни по факту суцільна синтетика
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Постільна білизна
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Шахраї. Беруть гроші і не відправляють заказ.
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Якість не відповідає заявленій
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Ви просто супер мени
Погано якість тканини
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Обман на 100%
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Вдмінне обслуговування.
Обратная связь...
Ведь на сайте ТМ NARNIA отсутствует форма обратной связи по которой предлагает всем связаться менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA.
Отсутствуют и отзывы на сайте, есть только заглавие.
Это же относится и к Перевагам та Нагородам за роботу.
Как видим, все переваги описаны здесь.
"Так само, можна залишити заявку... Читать отзыв Как хорошо, что сначала я зашел початать отзывы, прежде чем заказывать.
Ведь на сайте ТМ NARNIA отсутствует форма обратной связи по которой предлагает всем связаться менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA.
Отсутствуют и отзывы на сайте, есть только заглавие.
Это же относится и к Перевагам та Нагородам за роботу.
Как видим, все переваги описаны здесь.
"Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку..."
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
ОБЕРЕЖНО ШАХРАЇ!!!
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
УВАГА РОЗВОДНЯК!!! ОБЕРЕЖНО ШАХРАЇ!!
ТТН №20450862786658
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Жахлива білизна
Це жах, тканина не натуральна, на дотик не приємне, шви не акуратні. Складу на виробі немає зовсім, що суперечить закону України про права споживача.
Додзвонитись не реально, тому як... Читать отзыв Замовила білизну, по складу на сайті заявлено сатин, ще при замовленні запропонували поліпшену якість та третій комплект з додатковою знижкою. Забрати особисто не вийшло тому якість не була перевірена зразу.
Це жах, тканина не натуральна, на дотик не приємне, шви не акуратні. Складу на виробі немає зовсім, що суперечить закону України про права споживача.
Додзвонитись не реально, тому як лінія одностороння
Прошу зв'язатися зі мною представників компанії для повернення продукції та моїх коштів
Будак Карина Євгенівна
0664925120
ТТН #20450859713230
Дякуюємо за відгук! Нам дуже важлива Ваша думка.
Шкода , що у Вас склалося негативне враження про наш продукт. Для того, щоб ми розібралися в ситуації, нам потрібно отримати від Вас наступну інформацію: ПІБ, дату замовлення, номер ттн, або що може ідентифікувати Вас як клієнта.
Направте данну інформацію на пошту: [email protected]
Так само, можна залишити заявку на нашому сайті, за допомогою форми для зворотного зв'язку або зв'язатися за вказаним телефоном на сайті. Впевнена що ми знайдемо спільне рішення в ситуації що склалася.
З повагою, Людмила!
Менеджер по роботі з клієнтами, NARNIA
Постельное белье Narnia