Етнолюби!Беріть в руки книги! - Отзывы о Национальный педагогический университет им. М.Драгоманова

Национальный педагогический университет им. М.Драгоманова
Отзыв написан 3 июня, 2021 год 27 просмотров
На концертному шоу показово виступили всі члени викладацького колегіума,які породжують у студентів великі гемородальні шишки .При цьому кафедра дизайну та реклами,що при НПУ. Ваштувала показовий цирк. Те що, розповідається на телеекрані.І те ,що несеться з вуст Дерман Лілії Миколаївни.Воно не сходиться з логічним,науковим поясненням. Як можна бути експертом на каналі.І щось просувати в маси,те чого, вона ні разу ніколи не проговорювала разом із своїми студентами.Вивчила на пам'ять як віршик- заготовку.І влаштовує з вихованцями показове артистичне шоу ,під маскою яку вміє вдягати.І зараз на прикладах ми розглянемо як виглядає маскі-шоу. Коли Дерман Лілія Миколаївна береться за свою розмову .Вона не надає чітке пояснення про те,що хоче розповісти. І не договорює до кінця розпочате.Неначе тороче ,що в голову збрело.Ну візьмемо,наприклад .Де розповідає як потрібно підпалювати тканину.Це не обов'язково проговорювати людям на ютуб каналі. Про підпалене волосся.Підпалене волосся може бути тільки у вас.Таке некоректно бормотіти людям на камеру.Нікому нецікаво оберати дідівсько-старий метод перевірки тканини.Хто вам дозволяв підпалювати тканину аби перевірити якість.Потрібно розмову вашу змінювати ,бо так пояснювати з посадою доценту. Потрібно замінити тактовно-логічним поясненням. Наприклад: тканина має властивість мати неприємний запах при горінні. Розмова зайва та вираз про підпалене волоссячко.Рогодять -це так в дворових поняттях тільки. Всі розпочнуть сміятися від почутого.І не потрібно пояснювати в своєму інтерв'ю.Про колір диму, який характеризується підпаломПозорно виглядає.Показова лиш арена .Під натиском відеокамери, людина нарешті вивчила назви тканини. З чим можна її привітати.Якби ж вона так не на камеру відігравала,а пояснювала на парі,доносивши молодому поколінню цікаві назви тканин. Якщо ви взялися розповідати про переплетіння тканини,то будь- ласка уточнюйте як саме воно називалося.Давайте точніше інформаційну характеристику.Про те що ви говорите, бо люди попадають зі сміху з ваших мізок. Тканина запам'ятайте називається -саржа.Завершуйте думку головного мозга.Люди не зможуть зрозуміти, що ви саме хотіли цим передати.Висновок наступний-не містите знань передачі інформації.Не беріться володіти наповненням про науку -матеріалознавством.Наступне було у діалектиці телеефіра простежено такий вираз: ковтать палку.Вибачте ,ковтать палку ви будете в себе на кафедрі.Навчіться контролювати розмову.Ви не можете уявити, як це звучало від ваших вуст.А ще було нею подано характеристику видів тканини. Потрібно було назвати так:на які вона поділяється,на її поділ.Загально прийнятий поділ ,то не види!Візьміть на замітку. А назвати види тканин-це зовсім інше,тому що величезна кількість їх існує. Простежено такий крилатий вираз з вашого роту, що означає у вашому розумінні слово розльот?Ви у своїй промові не уточнювали.Ви головою думаєте? Будь -ласка розтолкуйте значення населенню.Що ви мали на увазі ?Як можна говорити, що тканина вижимається.Вижимати зможете собі мізок.А тканину наносять методом віджиму.Це ще називають -тисненням.Попрацюйте зі своєю ротовою порожниною і своїм діалектичним сленгом. Тому,що створюється,таке враження-неначе зараз лопне слуховий апарат.Наступне скільки раз Лілія Миколаївна у сюжеті сказала-слово взагалі та тобто!Давайте рахувати.У вас з Марією якісь проблеми? Дефект проявляється в декілька раз.Сказане вами слово одне за одним з мінімальною швидкістю. Ви часом там не попугайчики? Слухаючи цю естраду. Надане не є інформаційним наповненням вашого каналу. Це якийсь недороблений,недорозвинений шл*к. Який ви ціленаправлено показуєйте нашій громаді. У ваших словах,ви не доповнюєте цитати,методом зрізання слів. Якщо ви будете так пояснювати і студентам ,то виникне незручна ситуація-ніхто не зрозуміє недосказане. Наступне не потрібно в своїй промові уточнень.Доповненя зайве.З цитатування Лілічки:Поширювалася,коли було тепло та волого. На цьому все.Багато донесли.Робили тканину з рослин.З яких саме ,з якої доби чи періоду ,яка перша країна ,яка почала зародження тканини? Ви цікавились, історичними даними та довідниками? Потрібно хочаби брати в руки книгу!Наступне,навіщо говорити про коноплю? Розумієте ,що не потрібно називати її ,навіть коли вона з наукової точки входить як компонент виготовлення.Просто ви розповідаєте ,а ваша розширена аудиторія направлена,саме на розвиток студентів.А завтра вони будуть роздобувати ту коноплю.Розумієте ,в чому загроза! Доречно мати поняття- сукня або виріб!А не сукеничка!А саме безтолкове пролунало з цитат: Пальчик використовувати! Пальчик використовувати будеш вже в інших цілях!Треба замінити якимись іншими словами,бо це виглядає дуже смішно.Як приклад таким:Можна тканину відчути на дотик .Чи так: Скористатися відчуттями сприймати- тактильними відчуттями,або рецепторами дотику чи доторку.А є різні люди .Можуть неправильно вас зрозуміти! Цитата з її рота: Тканина розтягується!Що занадто ,то нездраво!Логіка норм.людини звучить так: на тканині відбувається розтягнення ниток.А не розсуваються ниточки! Геніально-безтолковий розум. Контролюйте чітку вимову і попрацюйте над вашою логічною зв'язкою.Позорний ералаш і тут: Ниточки вертикально і горизонтально! Знайте ви неправильно пояснюєте!Повний шл*к видуманий вашою головою. В нвз Драгоманова будете так пояснювати,ви далеко підете.Якщо,взялись за серйозну розмову.Доводьте до серйозності технології плетіння тканини і повністю співвідношення ниток! Вони можуть розміщуватися одна поверх іншої,утворюючи переплетіння волокон. Та під тисненням, мають плетіння із підв'язуванням ниток (неначе вузликами або нитка одна з одною зкріплюються.І мають щільне з'єднання у своїй послідовності.Залежить від виду. У вигляді сітки,під назвою (Саржаве плетіння) воно буває в різних видах. Читайте книги!Вигляд маєте викладацького провалу.




Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


Национальный педагогический университет им. М.Драгоманова
Все отзывы

2.4 5
147 отзывов / 50708 просмотров
Национальный педагогический университет им. М.Драгоманова

Национальный педагогический университет им. М.Драгоманова имеет IV уровень аккредитации, государственная форма собственности.


Информация о ВУЗе:

НПУ имени М.П. Драгоманова имеет большую учебно-материальную базу. В распоряжении студентов и преподавателей фундаментальная библиотека (общий книжный фонд - 1 млн. 300 тыс. книг) и 12 читальных залов, в которых одновременно... подробнее