Дмитро Отзыв написан 22 декабря, 2021 год12 просмотров
Звернувся в сервіс для ремонту двох приладів 22.12.2021. Мультиварки та соковижималки. Обидва ремонти - не гарантійні випадки. При огляді мультиварки оператор прийому голосно заявив, що тут ТАРГАНИ. Придивившись уважно, на моє зауваження, що тарганів в мене не має, визнав що це залишок крупи. Після повторного огляду видав зауваження, що вона розібрана(особисто сам зняв кришку знизу, тримається на одному гвинтику) та не вистачає клапану пару( взагалі їм не користуюсь, залишився вдома). Покликавши майстра - стали очікувати приходу останнього. Вийшовши, майстер глянувши з відстані 5 метрів, заявив що це ЙОМУ НЄ ІНТЄРЄСНО, бо мультиварка розібрана, не вистачає клапану пару ( мабуть дуже важлива деталь при діагностиці) і він не збирається за кимось, щось збирати. І пішов. А ні добрий день, ні допобачення. Нічого. Не цікавить. У ВАС, У СЕРВІСІ, КЛУБ ПО ІНТЄРЄСАМ??? ВАШІ МАЙСТРИ МАЮТЬ ПРОБЛЕМИ З ВИКРУТКАМИ??? НЕ ВМІЮТЬ ЗБИРАТИ ТА РОЗБИРАТИ ПОБУТОВІ ПРИЛАДИ?!!!! ЧИ МАЙСТРИ ЗАЙМАЮТЬСЯ ТІЛЬКИ ТИМ, ЩО ЦІКАВО???? Мультиварка фірми Moulinex, якщо важливо вказати марку.
Далі. Соковижималка Philips. Тут оператор прийому взагалі не дивився. Одразу відрізав, що цією фірмою не займаються. Хоча, за його спиною висить плакат розміру А2, що сервісний центр є авторизованим. На питання про це отримав відповідь, що у Philips проблеми з запчастинами і сервісний центр їх не купує. ВИ ВПЕНЕНІ, що проблема у Philips???!!! Може, вам, як каже майстер, НЄ ІНТЄРЄСНО?
Скажіть мені, це клуб по ІНТЄРЄСАМ, чи сервісний центр, який заробляє гроші тим, що якісно ремонтує техніку??? Раніше звертався до Вашого центру з гарантійними випадками та постгарантійними ремонтами. Все було гарно. Але щось змінилось. Ви стали великою компанією, яка тепер займається лише тим, що ІНТЄРЄСНО?
Сьогоднішнє звернення - було останній раз.
Абсолютно нікому не раджу звертатись, до цього центру. Бо почуєте ІНТЄРЄСНІЄ ІСТОРІЇ ПРО ТАРАКАНІВ.
Ганебне ставлення до клієнтів. - Отзывы о Наш сервис
Мультиварки та соковижималки. Обидва ремонти - не гарантійні випадки.
При огляді мультиварки оператор прийому голосно заявив, що тут ТАРГАНИ. Придивившись уважно, на моє зауваження, що тарганів в мене не має, визнав що це залишок крупи. Після повторного огляду видав зауваження, що вона розібрана(особисто сам зняв кришку знизу, тримається на одному гвинтику) та не вистачає клапану пару( взагалі їм не користуюсь, залишився вдома). Покликавши майстра - стали очікувати приходу останнього. Вийшовши, майстер глянувши з відстані 5 метрів, заявив що це ЙОМУ НЄ ІНТЄРЄСНО, бо мультиварка розібрана, не вистачає клапану пару ( мабуть дуже важлива деталь при діагностиці) і він не збирається за кимось, щось збирати. І пішов. А ні добрий день, ні допобачення. Нічого. Не цікавить. У ВАС, У СЕРВІСІ, КЛУБ ПО ІНТЄРЄСАМ??? ВАШІ МАЙСТРИ МАЮТЬ ПРОБЛЕМИ З ВИКРУТКАМИ??? НЕ ВМІЮТЬ ЗБИРАТИ ТА РОЗБИРАТИ ПОБУТОВІ ПРИЛАДИ?!!!! ЧИ МАЙСТРИ ЗАЙМАЮТЬСЯ ТІЛЬКИ ТИМ, ЩО ЦІКАВО????
Мультиварка фірми Moulinex, якщо важливо вказати марку.
Далі. Соковижималка Philips. Тут оператор прийому взагалі не дивився. Одразу відрізав, що цією фірмою не займаються. Хоча, за його спиною висить плакат розміру А2, що сервісний центр є авторизованим. На питання про це отримав відповідь, що у Philips проблеми з запчастинами і сервісний центр їх не купує. ВИ ВПЕНЕНІ, що проблема у Philips???!!! Може, вам, як каже майстер, НЄ ІНТЄРЄСНО?
Скажіть мені, це клуб по ІНТЄРЄСАМ, чи сервісний центр, який заробляє гроші тим, що якісно ремонтує техніку???
Раніше звертався до Вашого центру з гарантійними випадками та постгарантійними ремонтами. Все було гарно. Але щось змінилось. Ви стали великою компанією, яка тепер займається лише тим, що ІНТЄРЄСНО?
Сьогоднішнє звернення - було останній раз.
Абсолютно нікому не раджу звертатись, до цього центру. Бо почуєте ІНТЄРЄСНІЄ ІСТОРІЇ ПРО ТАРАКАНІВ.
отзыв
Комментарии к отзыву