Гость Отзыв написан 21 октября, 2023 год1 просмотр
Відвідували сьогодні магазин, пробивають товар тільки з наявністю карти, як зробити карту ніхто з співробітників незнає, дуже незадоволена сервісом, тому що в нас час має все бути просто і легко, а не так що щоб купити продукти я маю робити карту. В перше чую за цю карту
Ми приносимо щирі вибачення за ситуацію, яка склалася.Також інформуємо вас, що карта клієнта є унікальним ідентифікатором клієнта в мережі МЕТРО. Завдяки їй клієнти можуть брати участь в різних акціях і цільових спеціальних пропозиціях. Карта є абсолютно безкоштовною. Для оформлення картки Ви можете звернутись до будь-якого торговельного центру METRO на відділ "Вхід клієнта" (з 8:00 до 20:00), при собі необхідно мати посвідчення особи (паспорт або водійське посвідчення). Також Ви можете завантажити мобільний додаток METRO або Ви можете скористатися Вашою карткою METRO в Viber (публічний аккаунт METRO bot UA).
"METRO Cash & Carry" является одной из основных составных "METRO Group". Более 80 тыс. сотрудников работают в свыше 600 магазинах компании в 29 странах мира. "METRO Cash & Carry" начал свое развитие в Украине в 2003 году с открытия первого в стране центра оптовой торговли в Киеве. С того времени инвестиции... подробнее
Незрозумілий сервіс обслуговування - Отзывы о METRO Cash & Carry
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми приносимо щирі вибачення за ситуацію, яка склалася.Також інформуємо вас, що карта клієнта є унікальним ідентифікатором клієнта в мережі МЕТРО. Завдяки їй клієнти можуть брати участь в різних акціях і цільових спеціальних пропозиціях. Карта є абсолютно безкоштовною. Для оформлення картки Ви можете звернутись до будь-якого торговельного центру METRO на відділ "Вхід клієнта" (з 8:00 до 20:00), при собі необхідно мати посвідчення особи (паспорт або водійське посвідчення). Також Ви можете завантажити мобільний додаток METRO або Ви можете скористатися Вашою карткою METRO в Viber (публічний аккаунт METRO bot UA).
Завжди раді Вас бачити в METRO!