Гость Отзыв написан 24 января, 2022 год10 просмотров
При вході в відділ тютюнових виробів - стоїть штендер про те, шо тре мати ліцензію (яку - фіг його знає)… взяв блок цигарок - і почалось… Дірєктар (або хто то був) розказує мені , що згідно з законом (яким - він сам не знає) я маю мати ліцензію на «продаж алкогольних і тютюнових виробів» хоча я купую для себе… не на продаж… його зам каже - «є закон, він вас не стосується, але вам ми не продамо…» 45 хв стояли говорили ні про що… далі нова проблема - в мене «сва» телефон, а для того щоб оплатити товар (його касир вже сканував з карткою (в вайбер боті) тре знов карточку…. Дірєктар каже «ви не хочіте давать карту…і оплачувати товар»… Кажу - викликай поліцію складай акт… не захотів. Ше 20 хв пробували вирішити проблему з карточкою метро… Бля, бережіть свої нерви - не ходіть туди…
Нам дуже прикро, що відвідування ТЦ залишило у Вас неприємні враження. Щоб ми могли опрацювати Ваше звернення та поліпшити сервіс, повідомте, будь-ласка, про проблему на гарячу лінію: 0 800 501 401 (з 8:00 до 21:00, дзвінки безкоштовні) або напишіть на електронну адресу [email protected]. Також можна звернутись у приватні повідомлення в наших соцмережах: https://www.facebook.com/metro.ua/ та https://www.instagram.com/metrocc_ua/
Дякуємо вам за зворотний зв'язок! Завжди раді бачити вас у METRO!
"METRO Cash & Carry" является одной из основных составных "METRO Group". Более 80 тыс. сотрудников работают в свыше 600 магазинах компании в 29 странах мира. "METRO Cash & Carry" начал свое развитие в Украине в 2003 году с открытия первого в стране центра оптовой торговли в Киеве. С того времени инвестиции... подробнее
Сране метро на Дж.Вашингтона м.Львів - Отзывы о METRO Cash & Carry
Дірєктар (або хто то був) розказує мені , що згідно з законом (яким - він сам не знає) я маю мати ліцензію на «продаж алкогольних і тютюнових виробів» хоча я купую для себе… не на продаж… його зам каже - «є закон, він вас не стосується, але вам ми не продамо…» 45 хв стояли говорили ні про що… далі нова проблема - в мене «сва» телефон, а для того щоб оплатити товар (його касир вже сканував з карткою (в вайбер боті) тре знов карточку….
Дірєктар каже «ви не хочіте давать карту…і оплачувати товар»…
Кажу - викликай поліцію складай акт… не захотів. Ше 20 хв пробували вирішити проблему з карточкою метро…
Бля, бережіть свої нерви - не ходіть туди…
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро, що відвідування ТЦ залишило у Вас неприємні враження. Щоб ми могли опрацювати Ваше звернення та поліпшити сервіс, повідомте, будь-ласка, про проблему на гарячу лінію: 0 800 501 401 (з 8:00 до 21:00, дзвінки безкоштовні) або напишіть на електронну адресу [email protected]. Також можна звернутись у приватні повідомлення в наших соцмережах: https://www.facebook.com/metro.ua/ та https://www.instagram.com/metrocc_ua/
Дякуємо вам за зворотний зв'язок! Завжди раді бачити вас у METRO!