Сеть магазинов "Мегамаркет" - это одни из самых любимых киевляными мест совершения покупок продуктов питания и других товаров. В настоящее время сеть гипермаркетов «Мегамаркет» объединяет 5 магазинов, расположенных в больших торгово-развлекательных центрах (4 в Киеве и 1 в г. Бровары).
В 2008 году группа компаний "Мегамаркет" заявила о планах построить...
подробнее
Скарга на технічну несправність системи розпізнавання невідсканованого товару - Отзывы о МегаМаркет
Олександр Кашуба
___________________________________________________
Я побажав у середу 29 січня 2020 доброго дня, а тепер буде недоброго мерзенного дня. Вчора 30.01.2020на виході з мегамаркету система не пищала. Сьогодні 31.01.2020 пищала знову і мене обшукував охоронець. Мені однаково, що він був ввічливий, казавши "пожалуйста" чи "ізвінітє".
Попереджаю востаннє: якщо нічого не буде зроблено з технічною системою розпізнавання, сканування товару і мене, чесного покупця, знову прирівняють до злодія, то я піду далі і робитиму неприємності: від журналістського розслідування, то перевірки компетентними органами усієї мережі мегамаркетів.
В ваших інтересах, щоби ці історії були забуті ...
Без поваги,
Олександр Кашуба
--- Оригінальне повідомлення ---
Від кого: "Олександр Кашуба" <[email protected]>
Дата: 29 січня 2020, 13:44:04
Доброго дня! 27 та 29 січня 2020 року я близько 13.00 здійснював покупки в Магамаркет, що розташований по вулиці Гетьмана 6.
Кожного разу при виході пищала система, ніби в мене виявився невідсканований товар і мене кожного разу наче злодія перевіряв охоронець. Останній раз мене навіть по-панібратськи поплескав мене наче приятеля по плечу і каже "Работа такая". Звертаюся з тим, аби ваш головний офіс зреагував і система більше не "глючила" стосовно платоспроможного покупця - це бентеження і приниження гідності чесних покупців. Технічні проблеми не повинні бути проблемами чесних покупців.
Сподіваюся на адекватне вирішення зазначеної проблеми.
З повагою,
Пересічний покупець
Олександр Кашуба
отзыв
Комментарии к отзыву