Медицинский Центр "Симетрія"
Медицинский центр «Симетрія» специализируется на восстановлении опорно-двигательного аппарата по современным методикам кинезотерапии и биомеханотерапии. Мы помогаем пациентам избавиться от боли в спине, суставах и восстановить полноценную подвижность без операций и медикаментов.
+38 (067) 461-40-26 номер горячей линии
symmetria.com.ua/
Перейти на сайт
Медицинские центры
Реабілітолог вів себе зухвало. - Отзывы о Медицинский Центр "Симетрія"
Дублюю свій відгук з google тут.
Все на перший погляд не погано. Лікар вислухав всі скарги, гарно пояснив і призначив 15 занять, але відходила я тільки 4. І ось чому: Два перші заняття був в мене один реабілітолог, запитань до нього немає. Потім був Олексій. На занятті поводив себе зі мною дивно, виникали в його повадках, а саме в голосі, нотки чи то флірту, чи то якоїсь насмішки. А саме: 1. На першому занятті коли він працював з моїми руками, то вони торкалась його бедра, чи ноги, в той момент я в ту сторону не дивилась.
2. Коли я сказала, що мені віддає в ногу, коли він натискав на тригерні точки на шиї, він ванільним тоном перепитав «в губу?»
3. Також коли я глибоко видихнула, він повторив це за мною.
Це все я тоді ніяк не сприйняла.
А ось на другому занятті, мені вже явно було не комфортно.
1. Коли він натискав на тригерні точки на нозі і потім перейшов до зони де закінчується нога і починається пах, то дивлячись мені в очі вимовив «а зараз переходимо сюди» тобто до цього він ні на яких зонах так не акцентував увагу. З цього моменту я просто хотіла встати і піти.
Олексій не зупинився. В кінці з зухвалим тоном і з посмішкою промовив «вставайте» я сіла на кушетку, він сказав що буде масажирувати плече( на початку заняття я йому говорила, що є болі в плечі) Я хотіла забрати волосся, на що він сказав знову ж таки ванільним тоном « я можу і так» і дуже до себе притиснув, типу щось там витягував. Я можу зрозуміти, що в рамках реабілітології таке може бути, але не з таким підходом і точно не з таким тоном в голосі. Тоді я йому нічого не сказала. Але знайшла його в інстаграмі і написала, він відписав мені лиш на наступний день в вечері після того, як я написала адміністратору. Звісно Олексій все заперечив, і написав мені це «ця розмова переходить межі поваги та конструктиву. Усі звинувачення, які Ви озвучуєте, не підтверджені фактами. Я більше не бачу сенсу в комунікації. Прошу більше не писати мені. Бажаю Вам усього доброго. Я вже пояснив свою позицію і попросив більше не писати мені. Особистих зустрічей не буде. Подальша комунікація з вашого боку без моєї згоди розцінюватиметься як небажане переслідування. Прошу це припинити.»
Тобто людина не хоче бачити, або заперечує те, що вона явно вела себе не як реабілітолог.
Я потім телефонувала в центр і адміністратор відповіла, що її там не було і вона не бачила цього всього, і розповідала всі його плюси і те, що він реабілітолог першої категорії. Також казали, що з ним розмовляло керівництво. Але те як Олексій мені відписував в повідомленнях, склалось враження, що керівництво було на його стороні.
Я йому спочатку написала, що не буду виносити це на загал, якщо він за це переживає, але останнє його повідомлення мені дуже не сподобалось. Як до реабілітолога притензій немає, але те що людина скористалась своїм положенням, поводила себе не коректно, ще і все заперечила, тут виникає питання йому 31 чи 16?!
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за Ваш детальний відгук. Ми уважно ознайомилися як із Вашим описом ситуації, так і з повною історією звернень та змістом спілкування з фахівцем.
Хочемо підкреслити, що у нашому центрі питання професійної етики та безпеки клієнтів є пріоритетними, і ми завжди серйозно розглядаємо кожне звернення.
За результатами внутрішньої перевірки, у тому числі на підставі всієї наявної комунікації, підтвердження порушень стандартів роботи чи навмисних дій, які могли б свідчити про непрофесійне ставлення, не було отримано.
Разом із тим ми розуміємо, що інтерпретація інтонацій і стилю спілкування є суб’єктивною, і нам шкода, що у Вас склалося негативне враження.
Ми вдячні за наданий зворотний зв’язок і завжди готові до конструктивного діалогу у разі, якщо Ви захочете надати додаткові фактичні деталі через офіційні канали комунікації (телефон або електронну пошту).
Бажаємо Вам здоров’я і всього найкращого.