Медиа Группа Локомотив (Locomotive Media Group) отзывы
с оценкой «Ужасно»

Київ, ул. Саперно-Слободская, д.22
https://locomotive.digital
Медиа Группа Локомотив (Locomotive Media Group)
4.7 5
5 отзывов / 2978 просмотров
Результаты отзывов

 Адаптація в "компанії" мій досвід

Іван Іван среда, 24 сентября
Всім вітання, нікому не рекомендую дану "компанію" для співпраці. Це "найдивовижніше" місце, в якому я проходив адаптацію, а працював я багато де, і в досить гарних компаніях, як у В2С сегменті так і у В2В, сейлз, тімлід, КВП.
Отже, почалось все з телефонного дзвінка HR, яка досить гарно розповідає, яка в них крута компанія, умови роботи, керівництво і т. д.... Читать отзыв
Всім вітання, нікому не рекомендую дану "компанію" для співпраці. Це "найдивовижніше" місце, в якому я проходив адаптацію, а працював я багато де, і в досить гарних компаніях, як у В2С сегменті так і у В2В, сейлз, тімлід, КВП.

Отже, почалось все з телефонного дзвінка HR, яка досить гарно розповідає, яка в них крута компанія, умови роботи, керівництво і т. д. (з плюсів — досить непогано орієнтується в тому, як працює ВП, що далеко не кожен рекрутер/HR нормально знає). Але не наголошує, що адаптація зроблена таким чином, що з неї ДВІЧІ можна злетіти, хоча я декілька разів повторював, що звільняюсь з попередньої компанії, щоб перейти до них. Але ок, рухаємось далі.
Сама адаптація проходить приблизно два тижні. Проводить її керівник відділу, на позиції КВП працює не так давно. Мене одразу здивувало, що сейлз-відділ не користується багатьма інструментами, які значно полегшують життя менеджерам, але подумав що напевно в них просто все по іншому, окей. На початку здавалося все досить непогано: базове ввідне інфо, внутрішнє навчання від компанії, знайомство з командою і тд.

Поки ми не дійшли до першого практичного завдання: домовитись з Х-кількістю лідів з бази про зум-зустріч з діючими менеджерами. Дедлайн — два дні на виконання. Ліди, щоб було розуміння, наполовину мертві, мягко кажучи. Ну гаразд, подумав я, хочуть мене перевірити — звична практика в продажах. Але є одне «НО»: керівник чомусь вирішив не сказати, або ж вважав недоцільним, забув…що якщо не вийде рівно в дедлайн це зробити, то ми прощаємось. Сказав він це вже під час нашого мітингу ввечері першого дня, а часу на виконання залишилося приблизно до наступного дня до 14:30. І на той момент у мене було закрито 30% з поставленого завдання... Для мене це був перший червоний прапорець, адже напряму відображає халатність, вміння менеджети і відношення КВП до менеджера. Наступного дня працюючи нон-стопом з самого ранку і лише з великим везінням встиг до дедлайну виконати даний квест.

Наступне і останнє тестове завдання — підготуватись і провести сценку «клієнт-менеджер», який продає одну з послуг. На підготовку було кілька днів, цього було достатньо. Проблема не в часі, а в самому інфо, яке мені дали: його було недостатньо, звісно як я вже потім це зрозумів, тому що одразу ти цього не зрозумієш ніяк в процесі. Я підготувався як міг по отриманому матеріалу, настав день Х, вийшли в міт. КВП грав роль «клієнта» — наглого, в більшості мовчазного, з різкими випадами де-не-де. Це також звична практика в продажах такий типаж “клієнта”, допоки не почалися запитання, які не могли виникнути у звичайного клієнта, який навіть трішки більше ніж поверхнево розбирається в продукті. В наданому матеріалі для підготовки до цього тесту ЖОДНОЇ схожої ситуації "клієнт-менеджер" не було. Так, можливо в навчанні це згадувалося що він запитував точково, але неможливо запам’ятати все ідеально під час адаптації, тільки з практикою і помилками, як і всюди. На щось я відповів, на щось ні. Оцінив він мою підготовку на 6–7 балів, дав ще одну спробу наступного дня і простіший сайт. Порекомендував звернутись до колег за допомогою, якщо щось не буду знати. Ну все, подумав я, точно здам з другого разу.

Я ще раз все прогнав спочатку сам, після звернувся до колеги за допомогою, додатково написав ще іншому керівнику напрямку, отримав фідбек і підготувався кінцево. Наступного дня, за 2 хвилини до міту, оновлюю сайт, який мав розбирати, а там — технічні роботи…Хоча до цього все працювало справно. Сказати, що я випав, — це нічого не сказати. Виходимо в міт, пояснюю все керівнику, він бачить це також… і приймає рішення на ходу дати мені інший схожий сайт. Звісно ж я не готовий, адже готувався не до цього. Керівник аргументує: «Таке може статись і з реальним клієнтом». Ну ок. Але і в цій ситуації що склалась він вирішує ще й додатково завалювати мене точковими запитаннями, по яким ми до цього максимум 1–2 рази просто проходились коротко, і то не по всім. Десь я викручувався, але на одному моменті сильно затупив, і «клієнт» схарюється та говорить: «Я не маю часу на це, до побачення» — і виходить з міту…

За кілька хвилин ми ще раз вийшли в міт для обговорення. Звісно ж, керівнику не цікаво, що злетів сайт, до якого я готувався. Єдині його аргументи — що такий форс-мажор може статись із реальним клієнтом, що інші менеджери йому це з першого разу здали, і що я просто дуже неуважний. Далі він сказав, що моя адаптація на цьому завершена... Я просто випав в осадок. Жодні прохання чи аргументи що я готувався до іншого сайту, що я розумію що з реальним клієнтом таке також може трапитись, але це блін всього лиш мій другий тестовий міт камон, що ти на попередньому тесті не погано мене оцінив і що не все так критично (бо логічно, що інакше я б не дійшов до останнього етапу), його не цікавили. Він лише дивився на мене як на дурачка, усміхався і відповідав: «Ну так, так, я це розумію, ну так, так, таке буває». Я зрозумів, що продовжувати діалог немає сенсу, і на цьому ми попрощались.
Далі я написав HR, пояснив ситуацію, уточнив, чому вона мені не наголосила, що з адаптації можна злетіти двічі. Але, звісно ж, HR, яка на початку здалась дуже привітною, показала і іншу сторону. Почала виправдовуватись, що «між словом» попереджала (чесно, не пригадую цього, але можливо, тільки точно не наголошувала на тому, що двічі можна злетіти). "Компетентність" КВП звісно також виправдовувала. А останнє, що відповіла: «Я вас почула. Але давайте визначимося: ви даєте фідбек про можливі помилки компанії чи ви все ж просите третій, п’ятнадцятий шанс?» Це перший раз за роки, що я працюю в продажах, щоб HR так відповіла.

Так, компанія мені виплатила гроші за час, який я затратив на адаптацію. Якщо це можна назвати грошима — бо це копійки. І залишився я без роботи бонусом. А роботу зараз знайти надзвичайно важко. Затратити два тижні часу на людину, довести її до фіналу й через таку дурницю відмовити в співпраці, щоб потім ще й виплатити компенсацію — Л-логіка! КВП у вас звісно сильний, створює profit для компанії.

Окремо хочу звернутись до власників компанії: не завжди найкращий сейлз буде крутим КВП. І зазвичай ніхто не ставить найкращого сейлза на позицію КВП. Робота ліпшого сейлза в відділі — продавати. А КВП — це в першу чергу стратег, аналітик, team player, людина, яка вміє менеджити процеси в команді і саму команду.
Всім успіхів у пошуку справжньої компанії.

Сменили название, а принципы развода остались прежние

Роман Роман 10 июня, 2025 год
За 4 месяца работы не сделано даже базовых основ, как уж потом оказалось. Сайт остался без поисковой оптимизации, одни сказки и бесполезное очковтирательство. Просили что еще два месяца платить и тогда будет не 10 чел в день а уже тыщи.
Как уж потом выяснилось - это бывший DarwinGlobal. Тоже кидалово!
Скорей всего опять поменяют название.
Достоинства:
  1. Грамотно продают свои услуги.
Недостатки:
  1. Кормят обедами. Прошел уже почти год, а от их сео манипуляций ничего не поменялось.

Разводняк, обещают много, делают 0

Николай Николай 12 декабря, 2024 год
Рассказывали много чего интересно, обещали поднять за семь месяцев в топ, даже боюсь сказать по скольким запросам, а если не поднимут, то вернут все гроши. По факту - на этапе продажи с Вами общаются продавцы, которые готовы все вам пообещать и мир в Украине и все будут богаты - показывают успешные кейсы и обещают, что с Вами будет работать именно... Читать отзыв Рассказывали много чего интересно, обещали поднять за семь месяцев в топ, даже боюсь сказать по скольким запросам, а если не поднимут, то вернут все гроши. По факту - на этапе продажи с Вами общаются продавцы, которые готовы все вам пообещать и мир в Украине и все будут богаты - показывают успешные кейсы и обещают, что с Вами будет работать именно этот профессионал, что и с ними. но вам нужно успеть подписать договор, иначе команда уйдет к другим, она ж востребована. В итоге - подписываете договор от 50 к в месяц, у вас команда из новичков, которые знают просто о том проекте. Ладно- пускай, это ж Локомотив - гуру в СЕО. В итоге, сайт не только не появился в Google за пол года, но еще и стал медленнее работать из-за их "доработок". Деньги выкинуты как за авто. Результат - придётся искать программиста, чтоб он все исправил. Буду писать про них с примером, пока не исправят или не вернут деньги.

Співпраця з Медиа Группа Локомотив

Антон Антон 30 января, 2024 год
З самого початку здалося що компанія порядна.
Перед підписанням угоди були узгоджені умови співпраці (в умовах йшлося що якщо Локомотив не досягне певного показника який вони й поставили, то компанія ніби то мають компенсувати певний % від загально витраченої вартості за весь період)
Працювали майже 1,5 р (хоч при початку співпраці обіцяли виконати все за 1 р по закінченню... Читать отзыв
З самого початку здалося що компанія порядна.
Перед підписанням угоди були узгоджені умови співпраці (в умовах йшлося що якщо Локомотив не досягне певного показника який вони й поставили, то компанія ніби то мають компенсувати певний % від загально витраченої вартості за весь період)
Працювали майже 1,5 р (хоч при початку співпраці обіцяли виконати все за 1 р по закінченню терміну почали виправдовуватись, і перекидати провину на програмістів. Локомотив запропонували свої послуги програмування, які також результату не дали) за цей період були проведені певні роботи компанією локомотив на сайті, які результату не дали.
Керівник Ілля останні 1-2 місяці сильно уникав контакту з нами, як з підрядником, постійно перекидав відповідальність на Анастасію хоч ми хотіли спілкуватися саме з Іллею.
Після того як перестали працювати з компанією Локомотив почали працювати відразу з новим підрядником який через 2 міс співпраці відразу дав результат більший ніж компанія за 1,5 р.

Люди не є власниками слова, не дотримаються обіцяного, що часто вказує на порядність людини.
Коли проблеми почались, чи можливо коли компанія зрозуміла що вони не знають як їх вирішити, навіть не вистачило сили повідомити, а можливо це був їхній план, і далі працювати. (Рекомендація якщо ви й почали працювати з локомотивом краще візьміть послугу досвідченого маркетолога їх потрібно контролювати щодня якщо у вас немає такої людини краще не працюйте з ними в інакшому випадку ви будете просто викидати кошти на вітер)

Як і слід було очікувати кошти не повернули. Повідомили що через ваших підрядників по програмуванню, ми не змогли досягнути результату (але повторюся людина досягла результату за 2 місяці більшого ніж ви за 1,5 р)

За останній місяць роботи ми вирішили не оплачувати безкорисну роботу компанії, але це не компенсувало тієї суми яку компанія повинна повернути.

Працюйте з порядними підрядниками, у котрих є рекомендації людей яким ви можете довіряти.

Якщо щось не правдиве тут зазначено зі мною можуть зв'язатися працівники компанії.
Достоинства:
  1. Добре вміють розповідати байки про те що вони можуть зробити, і про те що вони варті уваги клієнтів.
Недостатки:
  1. Кваліфікація - її немає !

От куда отзывы, не могу знать

Олег Викторович Олег Викторович 10 февраля, 2022 год
За 7 месяцев работы над сайтом проводились только испытания, тех задания давали на столько отвратительные, чтоб вы не могли ни к кому обратится а только к их программистам, у которых цены в 2 раза больше чем на любом фрилансе.
Достоинства:
  1. Умеют продавать, но только свои услуги
Недостатки:
  1. Практически ни чего не сделали за пол 7 месяцев
  2. Сайт остался на том же уровне как и начали работу
  3. Потратил огромные деньги на «сео кампанию»
  4. Когда хочешь уйти от них, будьте уверены что ссылки которые были размещены у них, будут удалены я думаю тут можно понять что случится с вашим сайтом
Медиа Группа Локомотив (Locomotive Media Group)
У нас бутиковый подход. Каждый клиент на вес золота, которого мы холим, лелеем и любим, как еврейская мама своего единственного сына :)
Мы маленькая компания, которая работает с большими проектами в e-commerce. Львиная доля наших клиентов являются ТОПовыми игроками на своих рынках. Изначально они работали с известными и раскрученными компаниями, но в итоге выбрали... подробнее

Рейтинг 4.7 из 5 на основании 5 отзывов
Адрес: Київ, ул. Саперно-Слободская, д.22
Телефон: +38 (067) 307-70-97
Раскрутка и продвижение сайтов
Компания WEDEX
Компания WEDEX

Рейтинг: 4.8
52 отзыва
Академия SEO
Академия SEO

Рейтинг: 4
87 отзывов
Сео Академия (Seo-akademiya)
Сео Академия (Seo-akademiya)

Рейтинг: 4.6
19 отзывов
Tempos Web
Tempos Web

Рейтинг: 3
6 отзывов
WebinMedia (Вебинмедиа)
WebinMedia (Вебинмедиа)

Рейтинг: 5
6 отзывов