Гость Отзыв написан 4 сентября, 2024 год23 просмотра
Зробив замовлення 27.08.2024 №1928113 на розхідники для військового автомобіля і відразу же оплатив їх на сайті. Після сформованої накладної, оплатив у додатку Нової пошти доставку. Так як Нова Пошта не працює біля лінії зіткнення, по зрозумілим причинам, виїзд до «цивільного життя» відбувається раз на тиждень (тому і проводимо оплату відразу). Яке ж було моє здивування, коли НП повідомила, що моя посилка №20400408947417 01.09.2024 повернута компанією назад, оскільки про терміновано час на отримання. Часу давали 4 доби. Тобто мій оплачений товар, який став таким з моменту надходження грошей від мене на рахунок компанії, вона забрала назад як незатребуваний......Без попередження, без нічого, просто так... Було телефонне спілкування з компанією. В цих розмовах тільки у зам. начальника відділу Дар’ї проскочив хоч якийсь натяк на клієнтоорієнтованість, але, на жаль..... Начальник - хамло повне: “Винен сам, при замовленні на сайті галочку проставив - все!, У нас такі правила! Не забрав на пошті - все, ми нічого не крали, ми забрали своє!” А те, що замовлення оплачене????? В сухому остатку: машина не обслугована, товару досі нема.
Компанія позиціонує себе як клієнтоорієнтована, спроможна своєчасно визначити потреби клієнтів, чи то потенційних, чи вже існуючих - але проблеми вирішувати не вміють. Вибачень я не почув, лише “для повернення коштів заповнюйте форму на сайті”. Правильний підхід до КОЖНОГО клієнта збільшує як лояльність, так і середній чек. Категорично не рекомендую дану компанію для придбання або співпраці. Підхід вкрай зневажливий.... Дуже сподіваюся, що з таким персоналом продажи компанії скоро впадуть. Користуйтеся порядними інтернет-магазинами.
Достоинства:
Гарний ассортимент товару.
Недостатки:
Шахрайство с оплатою за товар, хамство сотрудников, не вміння вирішувати проблеми.
Категорично не рекомендую дану компанію - Отзывы о Магазин Автоклад
Було телефонне спілкування з компанією. В цих розмовах тільки у зам. начальника відділу Дар’ї проскочив хоч якийсь натяк на клієнтоорієнтованість, але, на жаль..... Начальник - хамло повне: “Винен сам, при замовленні на сайті галочку проставив - все!, У нас такі правила! Не забрав на пошті - все, ми нічого не крали, ми забрали своє!”
А те, що замовлення оплачене????? В сухому остатку: машина не обслугована, товару досі нема.
Компанія позиціонує себе як клієнтоорієнтована, спроможна своєчасно визначити потреби клієнтів, чи то потенційних, чи вже існуючих - але проблеми вирішувати не вміють. Вибачень я не почув, лише “для повернення коштів заповнюйте форму на сайті”.
Правильний підхід до КОЖНОГО клієнта збільшує як лояльність, так і середній чек.
Категорично не рекомендую дану компанію для придбання або співпраці. Підхід вкрай зневажливий.... Дуже сподіваюся, що з таким персоналом продажи компанії скоро впадуть. Користуйтеся порядними інтернет-магазинами.
отзыв
Комментарии к отзыву