Гость Отзыв написан 23 августа, 2022 год101 просмотр
Купувала квитки на автобус до Болгарії в обидві сторони у перевізники Lux Trans на сайті Infobus. Неприємності почалися ще перед виїздом - ні перевізник, ні сайт не відповідали по номерах, вказаним в квитках і на сайті. Автобус запізнився на 30 хвилин. Стан автобусу був терпимий - не працював туалет, але хоч на голову нічого не капало і були підніжки. Приїхали у Болгарію вчасно. Саме цікаве почалося на зворотньому маршруті, коли автобус спочатку перенести на 4 години (при цьому деяким пасажирам повідомлення про переніс рейсу не прийшло), а потім на території Румунії автобус зіштовхнувся з вантажівкою, так що частина пасажирів попадали на підлогу через сильний поштовх. При посадці в автобус частина сидінь була мокрою, чи то через несправний кондиціонер, з якого потім всю дорогу капало на голову, чи то через не закриті вікна, під час проливного дощу, що був напередодні. Пересісти, звісно, не можна було - всі місця зайняті. Місця вкрай мало - коли людина, що сидить попереду, переводить сидіння в лежачу позицію її голова опиняється в тебе під носом. Ноги подіти нікуди, підніжки відсутні. Сидіння високі, ноги звисали всю дорогу - як наслідок, набряк, що не проходить декілька днів. До митниці добиралися 18! годин. На кордоні простояли ще 2... І після митниці стали на заправці на 40 хвилин! При тому, що запізнення автобуса уже критичне. З урахуванням переносу рейса, мали приїхати до Києва о 21 годині, але в Чернівцях опинилися лише в 16:30. В цей момент всі пасажири почали задавати водієві резонне питання - як ми доберемося додому, якщо приїдемо під час комендантської години? Відповідь водія - станемо на блок-посту та будемо чекати ранку! Звісно, нікому ця відповідь не сподобалася. Пасажири масово почали виказувати свою невдоволеність, телефонувати перевізнику. Перевізник спочатку посилався на ремонт дороги, через який сталося перенесення рейсу, а потім сказав що у воєнний час ми не маємо права жалітися. І що маємо бути вдячні, що у нас взагалі є місце де переночувати. Звісно, ніякі компенсації, або хоча б вибачення ми не почули. Просто ниття чоловіка, який не може взяти на себе відповідальність. Від інших пасажирів також наслухалася жахливих сторій про цього перевізника.
Достоинства:
Ніяких
Недостатки:
Мокрі сидіння, від яких тхне
Шумний і протікаючий кондеціонер
Безвідповідальний перевізник, який всі свої проблеми виправдовує війною
Категорично не рекомендую - Отзывы о Lux Trans
Неприємності почалися ще перед виїздом - ні перевізник, ні сайт не відповідали по номерах, вказаним в квитках і на сайті. Автобус запізнився на 30 хвилин. Стан автобусу був терпимий - не працював туалет, але хоч на голову нічого не капало і були підніжки. Приїхали у Болгарію вчасно.
Саме цікаве почалося на зворотньому маршруті, коли автобус спочатку перенести на 4 години (при цьому деяким пасажирам повідомлення про переніс рейсу не прийшло), а потім на території Румунії автобус зіштовхнувся з вантажівкою, так що частина пасажирів попадали на підлогу через сильний поштовх.
При посадці в автобус частина сидінь була мокрою, чи то через несправний кондиціонер, з якого потім всю дорогу капало на голову, чи то через не закриті вікна, під час проливного дощу, що був напередодні. Пересісти, звісно, не можна було - всі місця зайняті.
Місця вкрай мало - коли людина, що сидить попереду, переводить сидіння в лежачу позицію її голова опиняється в тебе під носом. Ноги подіти нікуди, підніжки відсутні. Сидіння високі, ноги звисали всю дорогу - як наслідок, набряк, що не проходить декілька днів.
До митниці добиралися 18! годин. На кордоні простояли ще 2... І після митниці стали на заправці на 40 хвилин! При тому, що запізнення автобуса уже критичне. З урахуванням переносу рейса, мали приїхати до Києва о 21 годині, але в Чернівцях опинилися лише в 16:30. В цей момент всі пасажири почали задавати водієві резонне питання - як ми доберемося додому, якщо приїдемо під час комендантської години? Відповідь водія - станемо на блок-посту та будемо чекати ранку! Звісно, нікому ця відповідь не сподобалася. Пасажири масово почали виказувати свою невдоволеність, телефонувати перевізнику. Перевізник спочатку посилався на ремонт дороги, через який сталося перенесення рейсу, а потім сказав що у воєнний час ми не маємо права жалітися. І що маємо бути вдячні, що у нас взагалі є місце де переночувати. Звісно, ніякі компенсації, або хоча б вибачення ми не почули. Просто ниття чоловіка, який не може взяти на себе відповідальність.
Від інших пасажирів також наслухалася жахливих сторій про цього перевізника.
отзыв
Комментарии к отзыву