Владимир Отзыв написан 15 августа, 2021 год62 просмотра
Син взяв квиток з Києва до Затоки та назад через сервіс INFOBUS. Перевізник Люкс транс. Як купляв, то вибрав на їх сайті найдорожчі, бо як йому роз'яснила підтримка на "то гарантовано буде середина салону". Еге ж, саме так і буде як обіцяють )) Автобус на місце погрузки прийшов з півгодинним запізненням. І хоч вказано, шо ст. м. Теремки - посадка, приїхав вже вщєрть забитий людьми. А пистання, чому місця лиш біля двигуна, яж платив за кращі місця - водій відповів, мовляв - де місце є, туди й сідайте, всі претензії до тих хто продавав, а він садить де є Від'їхали. На голову полилась вода з домішками бруду та мастила.. Викликали водія. Той хмикнув, ну а що тут такого, кондиціонер тече. Лиш зауважив, що в минулому рейсі текло з іншої сторони. Сказав мовляв, не хвилюйтесь, на Грибівці любди вийдуть, пересядете (?!!!). туалет зачинений - несправний. Водій каже, що тут до Жащкова їхати недалеко - терпіть, там сходите, кому приспічило. Врешті, сина задовбало що на голову ллється багнюка і він влаштував з скандало і таки пересів на резервне місце водія. Отримавши зіпсовані речі та настрій. Але то були лише квіточки. Сьогодні він вирушив назад. І автобус перевізника знову ж звично запізнивсь на півгодини. Автобус інший, син зрадів, що проблеми з конденсатом з кондею не буде. І таки так! Бо кондиціонер взагалі не працює. В жару, з глухим застікленням, на маршруті Затока - Київ. Але то був лише початок. Автобус, що повинен з Кароліни-Бугаз виїхати в 11-40 в 15 годин дня знаходився все щє в Одесі, біля автовокзалу. Чому? Бо приїхав, тоді стояв 30 хвилин, тоді від'їхавши від станції знов став. Зі слів водія "чекаю пасажирів, що спізнюються". Ого! Тобто ні розкладу руху, ні елементарної поваги до майже 50 пасажирів салону - нема в проекті. І від'їхавши трохи за Одесу знову став, тепер на трасі. І знову ж "не скандальте - я чекаю пасажирів". І оце був вже справжній цирк. Бо з під'їхавшого автобусу вийшло більш ніж півтора десятка людей, і їх виріштили затовкти в цей вже повний авітобус )) Як сказав водій "треба трохи уплотницца" і запропонував сідати по троє на двійні крсла !!! А всім незавдоволеним виказав, що їх ніхто не тримає, вони можуть вийти (на трасі) та йти до Києва пішки. Оце сервіс! Та цьому водію треба медаль з закруткою на спині. Особлива дяка диспетчерам, що замість того щоб вплинути на водія починають розповідати про "это ж дАрога", "это человеческий фактор" та "вы не хотите войти в положение опаздывающих пасажиров". Не користуйтесь цим перевізником. З своєї сторони зобов'язуюсь звернутись в Товариство з прав захисту споживачів та Організацію, зо цьому перевізнику видала ліцензію. Хай їм дадуть під хвіст за теке свинське ставлення.
За цей час водій встиг отримати по пиці від пасажирів, коли вирішив поїхати, кинувши вийшовших на повітря людей (кондиціонер так і не запрацював)
Схвативши ножа кидався на пасажирів з криками що далі нікого не повезе, щоб виходили та йшли на Київ пішки.
Викликали на нього поліцію, та в черговий раз сповістили диспетчера компанії. Взнавши, що виїхали патрулі Одеської поліції водій попросив у пасажирів вибачення, і нарешті поїхав. І поїхав доволі швидко (мабуть думає що втече від відповідальності). .Зараз доїхали до Умані. Через годину поїжу зустрічати.
Це жах а не перевізник - Отзывы о Lux Trans
Перевізник Люкс транс.
Як купляв, то вибрав на їх сайті найдорожчі, бо як йому роз'яснила підтримка на "то гарантовано буде середина салону". Еге ж, саме так і буде як обіцяють ))
Автобус на місце погрузки прийшов з півгодинним запізненням. І хоч вказано, шо ст. м. Теремки - посадка, приїхав вже вщєрть забитий людьми. А пистання, чому місця лиш біля двигуна, яж платив за кращі місця - водій відповів, мовляв - де місце є, туди й сідайте, всі претензії до тих хто продавав, а він садить де є Від'їхали. На голову полилась вода з домішками бруду та мастила.. Викликали водія. Той хмикнув, ну а що тут такого, кондиціонер тече. Лиш зауважив, що в минулому рейсі текло з іншої сторони. Сказав мовляв, не хвилюйтесь, на Грибівці любди вийдуть, пересядете (?!!!).
туалет зачинений - несправний. Водій каже, що тут до Жащкова їхати недалеко - терпіть, там сходите, кому приспічило.
Врешті, сина задовбало що на голову ллється багнюка і він влаштував з скандало і таки пересів на резервне місце водія. Отримавши зіпсовані речі та настрій.
Але то були лише квіточки. Сьогодні він вирушив назад. І автобус перевізника знову ж звично запізнивсь на півгодини. Автобус інший, син зрадів, що проблеми з конденсатом з кондею не буде. І таки так! Бо кондиціонер взагалі не працює. В жару, з глухим застікленням, на маршруті Затока - Київ.
Але то був лише початок. Автобус, що повинен з Кароліни-Бугаз виїхати в 11-40 в 15 годин дня знаходився все щє в Одесі, біля автовокзалу. Чому? Бо приїхав, тоді стояв 30 хвилин, тоді від'їхавши від станції знов став. Зі слів водія "чекаю пасажирів, що спізнюються". Ого! Тобто ні розкладу руху, ні елементарної поваги до майже 50 пасажирів салону - нема в проекті.
І від'їхавши трохи за Одесу знову став, тепер на трасі. І знову ж "не скандальте - я чекаю пасажирів".
І оце був вже справжній цирк. Бо з під'їхавшого автобусу вийшло більш ніж півтора десятка людей, і їх виріштили затовкти в цей вже повний авітобус ))
Як сказав водій "треба трохи уплотницца" і запропонував сідати по троє на двійні крсла !!!
А всім незавдоволеним виказав, що їх ніхто не тримає, вони можуть вийти (на трасі) та йти до Києва пішки.
Оце сервіс! Та цьому водію треба медаль з закруткою на спині.
Особлива дяка диспетчерам, що замість того щоб вплинути на водія починають розповідати про "это ж дАрога", "это человеческий фактор" та "вы не хотите войти в положение опаздывающих пасажиров".
Не користуйтесь цим перевізником. З своєї сторони зобов'язуюсь звернутись в Товариство з прав захисту споживачів та Організацію, зо цьому перевізнику видала ліцензію.
Хай їм дадуть під хвіст за теке свинське ставлення.
отзыв
Комментарии к отзыву
Син на 21 годину все щє в дорозі.
За цей час водій встиг отримати по пиці від пасажирів, коли вирішив поїхати, кинувши вийшовших на повітря людей (кондиціонер так і не запрацював)
Схвативши ножа кидався на пасажирів з криками що далі нікого не повезе, щоб виходили та йшли на Київ пішки.
Викликали на нього поліцію, та в черговий раз сповістили диспетчера компанії. Взнавши, що виїхали патрулі Одеської поліції водій попросив у пасажирів вибачення, і нарешті поїхав. І поїхав доволі швидко (мабуть думає що втече від відповідальності). .Зараз доїхали до Умані. Через годину поїжу зустрічати.
Така поїздка запам'ятається назавжди.