Вітаю! Зробила ввечері замовлення лайків, проплатила. Зранку написала на службу підтримки. Ні привіту, ні відповіді, хоча на сайті чітко зазначено, що замовлення буде виконуватись лише після підтвердження з електронної пошти. Служба підтримки відразу відповіла, що ваш лист перенаправлено менеджеру, чекайте і все. Зробила це як пробне замовлення, але результат себе не виправдав
Нажаль, я не можу зрозуміти про що мова, оскільки в нас немає підтвердження через пошту. Чи можливо, що ви сплутали наш сервіс з іншим?
І спочатку ви зазначили, що відповіді не було, а потім вказано "служба підтримки відразу відповіла" і попросила зачекати. То була відповідь чи ні, також лишається питанням.
Якщо ж Ви все ж таки робили замовлення у нас, то перевірте, будь ласка, чи на нашу пошту ви зверталися — [email protected]
Також якщо була помилка при оформлені замовлення, то може знадобитися певний час, щоб тех підтримка все налаштувала.
Сподіваюся Ваше питання вже було вирішене і ви отримали своє замовлення.
Якщо ж ні, то щодо замовлення на нашому сервісі звертайтеся на пошту тех.підтримки — [email protected]
Нічого я не зплутала, це Ваш сайт! Хоч бери і кожен раз скрін замовлення роби. Написала я на зазначену Вами пошту, і свою також вірно зазначила. Від Вас ні привіту, ні відповіді! Розводите людей на рівному місці, інші агенції більш сумлінно виконують свої зобовʼязання, хоч і повно в них азіатських ботів.
Наша тех підтримка пропрацьовує щодня всі листи. І жоден не лишається без відповіді чи рішення. Ваш коментар є неправдивим і навмисно налаштований на створення негативного іміджу.
Ми чесна компанія і ми зацікавленні в постійних клієнтах. Тому якісно і в повному обсязі надаємо свої послуги. А також пропонуємо гарантії на абсолютно всі послуги у будь якому об'ємі.
Безрезультатно! - Отзывы о LikesID.com
отзыв
Комментарии к отзыву
Нажаль, я не можу зрозуміти про що мова, оскільки в нас немає підтвердження через пошту. Чи можливо, що ви сплутали наш сервіс з іншим?
І спочатку ви зазначили, що відповіді не було, а потім вказано "служба підтримки відразу відповіла" і попросила зачекати. То була відповідь чи ні, також лишається питанням.
Якщо ж Ви все ж таки робили замовлення у нас, то перевірте, будь ласка, чи на нашу пошту ви зверталися — [email protected]
Також якщо була помилка при оформлені замовлення, то може знадобитися певний час, щоб тех підтримка все налаштувала.
Сподіваюся Ваше питання вже було вирішене і ви отримали своє замовлення.
Якщо ж ні, то щодо замовлення на нашому сервісі звертайтеся на пошту тех.підтримки — [email protected]
Дякую за розуміння! Гарного дня!
Ми чесна компанія і ми зацікавленні в постійних клієнтах. Тому якісно і в повному обсязі надаємо свої послуги. А також пропонуємо гарантії на абсолютно всі послуги у будь якому об'ємі.