Замовила сто коментарів, обіцяли виконати протягом 48 годин, але вже пройшло вдвічі більше. Ні коментарів, ні роз'яснення з боку підтримки. Це не єдиний сайт з накрутки, яким я користувалась. Але такого жахливого сервісу як тут я не зустрічала ніде.
Нажаль, ми не можемо з'ясувати чи замовляли Ви у нас послугу, коли і яку, так як Ви не залишили дані для зв'язку з Вами.
Технічна підтримка сайту обробляє всі заявки, і останнім часом у нас не було жодної, яка б стосувалися коментарів якоїсь з послуг.
Для того щоб отримати відповідь на Ваші запитання чи вирішити проблему, скористайтеся наступними кроками:
1) ► Напишіть безпосередньо на пошту тех.підтримки [email protected] - бо саме тут допоможуть Вам у вирішенні вашого питання.
Зверніть увагу: часто запити надходять в повідомлення в соц.мережах або на інші пошти, до який тех.підтримка немає доступу і не зможе вам відповісти.
2) ► Також перевірте на Вашій пошті папку "спам", "промо/акції" або інші сформовані папки, можливо відповідь прийшла, але загубилася там.
3) ► Тех.підтримка моніторить всі листи які надходять, але якщо у вас є сумніви надійшов лист чи ні - спробуйте надіслати лист повторно.
Можливі випадки, коли ми можемо не отримати листа від Вас:
— лист був написаний, але не відправлений Вами (і відмічений як "чорновик"). Переконайтесь, що ви точно надіслали листа;
— лист був відправлений не на ту пошту (переконайтесь, що лист відправлений на [email protected]);
— якщо Ваша пошта використовується для розсилок листів у великій кількості, то деякі листи можуть блокуватися поштовою системою (спробуйте надіслати лист з іншого поштового сервісу);
— деякі поштові сервіси, самі по собі, є досить поганої якості і в цілому часто "гублять" листи (наразі найкращий варіант використовувати Gmail);
— при виникненні питань, створюйте новий запит у підтримку (новий лист), а не як відповідь на автоповідомлення про оплату.
4) ► Для того щоб тех.підтримка могла відразу переглянути ваше замовлення, в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене.
Послуга не виконана - Отзывы о LikesID.com
отзыв
Комментарии к отзыву
Нажаль, ми не можемо з'ясувати чи замовляли Ви у нас послугу, коли і яку, так як Ви не залишили дані для зв'язку з Вами.
Технічна підтримка сайту обробляє всі заявки, і останнім часом у нас не було жодної, яка б стосувалися коментарів якоїсь з послуг.
Для того щоб отримати відповідь на Ваші запитання чи вирішити проблему, скористайтеся наступними кроками:
1) ► Напишіть безпосередньо на пошту тех.підтримки [email protected] - бо саме тут допоможуть Вам у вирішенні вашого питання.
Зверніть увагу: часто запити надходять в повідомлення в соц.мережах або на інші пошти, до який тех.підтримка немає доступу і не зможе вам відповісти.
2) ► Також перевірте на Вашій пошті папку "спам", "промо/акції" або інші сформовані папки, можливо відповідь прийшла, але загубилася там.
3) ► Тех.підтримка моніторить всі листи які надходять, але якщо у вас є сумніви надійшов лист чи ні - спробуйте надіслати лист повторно.
Можливі випадки, коли ми можемо не отримати листа від Вас:
— лист був написаний, але не відправлений Вами (і відмічений як "чорновик"). Переконайтесь, що ви точно надіслали листа;
— лист був відправлений не на ту пошту (переконайтесь, що лист відправлений на [email protected]);
— якщо Ваша пошта використовується для розсилок листів у великій кількості, то деякі листи можуть блокуватися поштовою системою (спробуйте надіслати лист з іншого поштового сервісу);
— деякі поштові сервіси, самі по собі, є досить поганої якості і в цілому часто "гублять" листи (наразі найкращий варіант використовувати Gmail);
— при виникненні питань, створюйте новий запит у підтримку (новий лист), а не як відповідь на автоповідомлення про оплату.
4) ► Для того щоб тех.підтримка могла відразу переглянути ваше замовлення, в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене.
Дякую за розуміння! Бажаємо Вам гарного дня!