Послуга не виконана - Отзывы о LikesID.com

LikesID.com
Отзыв написан 16 июля, 2023 год 1 просмотр
Замовила сто коментарів, обіцяли виконати протягом 48 годин, але вже пройшло вдвічі більше. Ні коментарів, ні роз'яснення з боку підтримки. Це не єдиний сайт з накрутки, яким я користувалась. Але такого жахливого сервісу як тут я не зустрічала ніде.
Достоинства:
  1. Немає ніяких, скам
Недостатки:
  1. Не виконують замовлення, ігнорують.




Комментарии к отзыву

Ответ представителя LikesID.com 20 июля, 2023 год
Доброго дня! Я адміністратор сервісу LikesID.



Нажаль, ми не можемо з'ясувати чи замовляли Ви у нас послугу, коли і яку, так як Ви не залишили дані для зв'язку з Вами.



Технічна підтримка сайту обробляє всі заявки, і останнім часом у нас не було жодної, яка б стосувалися коментарів якоїсь з послуг.



Для того щоб отримати відповідь на Ваші запитання чи вирішити проблему, скористайтеся наступними кроками:



1) ► Напишіть безпосередньо на пошту тех.підтримки [email protected] - бо саме тут допоможуть Вам у вирішенні вашого питання.

Зверніть увагу: часто запити надходять в повідомлення в соц.мережах або на інші пошти, до який тех.підтримка немає доступу і не зможе вам відповісти.



2) ► Також перевірте на Вашій пошті папку "спам", "промо/акції" або інші сформовані папки, можливо відповідь прийшла, але загубилася там.



3) ► Тех.підтримка моніторить всі листи які надходять, але якщо у вас є сумніви надійшов лист чи ні - спробуйте надіслати лист повторно.



Можливі випадки, коли ми можемо не отримати листа від Вас:

— лист був написаний, але не відправлений Вами (і відмічений як "чорновик"). Переконайтесь, що ви точно надіслали листа;

— лист був відправлений не на ту пошту (переконайтесь, що лист відправлений на [email protected]);

— якщо Ваша пошта використовується для розсилок листів у великій кількості, то деякі листи можуть блокуватися поштовою системою (спробуйте надіслати лист з іншого поштового сервісу);

— деякі поштові сервіси, самі по собі, є досить поганої якості і в цілому часто "гублять" листи (наразі найкращий варіант використовувати Gmail);

— при виникненні питань, створюйте новий запит у підтримку (новий лист), а не як відповідь на автоповідомлення про оплату.



4) ► Для того щоб тех.підтримка могла відразу переглянути ваше замовлення, в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене.



Дякую за розуміння! Бажаємо Вам гарного дня!


LikesID.com
Все отзывы

4.4 5
178 отзывов / 2197 просмотров
Социальные сети
LikesAround
LikesAround

Рейтинг: 4.5
31 отзыв
Facebook
Facebook

Рейтинг: 1.4
172 отзыва
LinkedIn
LinkedIn

Рейтинг: 1.8
17 отзывов
Социальная сеть МОЙ МИР@MAIL.RU
Социальная сеть МОЙ МИР@MAIL.RU

Рейтинг: 2.2
36 отзывов
Социальный проект odnoklassniki.ru
Социальный проект odnoklassniki.ru

Рейтинг: 2
78 отзывов
Discord
Discord

Рейтинг: 5
1 отзыв
Instagram @nana_boberska курс PROЛюбов
Instagram @nana_boberska курс PROЛюбов

Рейтинг: 1.8
20 отзывов
Реклама на Facebook
Реклама на Facebook

Рейтинг: 2.2
9 отзывов
​Мессенджер XChat
​Мессенджер XChat

Рейтинг: 4.3
3 отзыва
YaChudo.pp.ua
YaChudo.pp.ua

Рейтинг: 4.4
7 отзывов