Гость Отзыв написан 11 июля, 2023 год17 просмотров
Покупал несколько раз подписчиков, лайки, просмотры. Вроде все было в порядке, но... Сначала 3,5тысячи просмотров кинули на один пост в телеграме, вместо того чтобы раскидать их равномерно. А затем исчезли все накрученные подписчики на одном из аккаунтов в телеграме. Поддержка в обоих случаях вообще не ответила, хотя писал по несколько раз.
Стосовно вашого питання, ми не можемо з'ясувати чи замовляли Ви у нас послугу, коли і яку, так як Ви не залишили дані для зв'язку з Вами.
Але нагадаємо, що на всі послуги у нас діє гарантія 30 днів. Будь ласка, зверність до тех.підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані.
Технічна підтримка сайту обробляє всі заявки, і по кожній дає відповідь, але якщо у вас є сумніви надійшов лист чи ні - спробуйте надіслати лист повторно.
Можливі випадки, коли ми можемо не отримати листа від Вас:
— лист був написаний, але не відправлений Вами (і відмічений як "чорновик"). Переконайтесь, що ви точно надіслали листа;
— лист був відпавлений не на ту пошту (переконайтесь, що лист відправлений на [email protected]);
— якщо Ваша пошта використовується для розсилок листів у великій кількості, то деякі листи можуть блокуватися поштовою системою (спробуйте надіслати лист з іншого поштового сервісу);
— деякі поштові сервіси, самі по собі, є досить поганої якості і в цілому часто "гублять" листи (наразі найкращий варіант використовувати Gmail);
— при виникненні питань, створюйте новий запит у підтримку (новий лист), а не як відповідь на автоповідомлення про оплату.
Обманывают - Отзывы о LikesID.com
отзыв
Комментарии к отзыву
Стосовно вашого питання, ми не можемо з'ясувати чи замовляли Ви у нас послугу, коли і яку, так як Ви не залишили дані для зв'язку з Вами.
Але нагадаємо, що на всі послуги у нас діє гарантія 30 днів. Будь ласка, зверність до тех.підтримки за адресою [email protected] в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене, щоб підтримка одразу перевірила всі дані.
Технічна підтримка сайту обробляє всі заявки, і по кожній дає відповідь, але якщо у вас є сумніви надійшов лист чи ні - спробуйте надіслати лист повторно.
Можливі випадки, коли ми можемо не отримати листа від Вас:
— лист був написаний, але не відправлений Вами (і відмічений як "чорновик"). Переконайтесь, що ви точно надіслали листа;
— лист був відпавлений не на ту пошту (переконайтесь, що лист відправлений на [email protected]);
— якщо Ваша пошта використовується для розсилок листів у великій кількості, то деякі листи можуть блокуватися поштовою системою (спробуйте надіслати лист з іншого поштового сервісу);
— деякі поштові сервіси, самі по собі, є досить поганої якості і в цілому часто "гублять" листи (наразі найкращий варіант використовувати Gmail);
— при виникненні питань, створюйте новий запит у підтримку (новий лист), а не як відповідь на автоповідомлення про оплату.
Дякую за розуміння! Бажаємо Вам гарного дня!