Замовив на вихідних накрутку в тіктоці. Оплатив. Накрутка не спрацювала, написав у підтримку. Підтримка не відписала. Думаю, може вихідні. Але вже понеділок, вечір і відповіді до тепер немає... Зможу змінити відгук, якщо хоча б підтримка відпише і пояснить ситуацію з накруткою.. Бо поки виглядає як розводняк...
Достоинства:
Гроші списало за послугу швидко
Недостатки:
Не працює накрутка, підтримка не відповідає, гроші пішли в нікуди
Нам шкода що ви зіштовхнулися з такою ситуацією, іноді таке трапляється через технічний збій (в більшості випадків, це коли посилання для накрутки було додане некоректно).
Щодо тех.підтримки, будь ласка, перевірте такі моменти:
1) Чи надсилали ви запит саме на пошту [email protected] - бо саме тут допоможуть Вам у вирішенні вашого питання.
Зверніть увагу: часто запити надходять в повідомлення в соц.мережах або на інші пошти, до який тех.підтимка немає доступу і не зможе вам відповісти.
2) Також перевірте на Вашій пошті папку "спам", "промо/акції" або інші сформовані папки, можливо відповідь загубилася там.
3) Тех.підтримка моніторить всі листи які надходять, але якщо у вас є сумніви надійшов лист чи ні - спробуйте надіслати лист повторно. Для того щоб тех.підтримка могла відразу переглянути ваше замовлення в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене.
Не працює накрутка - Отзывы о LikesID.com
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам шкода що ви зіштовхнулися з такою ситуацією, іноді таке трапляється через технічний збій (в більшості випадків, це коли посилання для накрутки було додане некоректно).
Щодо тех.підтримки, будь ласка, перевірте такі моменти:
1) Чи надсилали ви запит саме на пошту [email protected] - бо саме тут допоможуть Вам у вирішенні вашого питання.
Зверніть увагу: часто запити надходять в повідомлення в соц.мережах або на інші пошти, до який тех.підтимка немає доступу і не зможе вам відповісти.
2) Також перевірте на Вашій пошті папку "спам", "промо/акції" або інші сформовані папки, можливо відповідь загубилася там.
3) Тех.підтримка моніторить всі листи які надходять, але якщо у вас є сумніви надійшов лист чи ні - спробуйте надіслати лист повторно. Для того щоб тех.підтримка могла відразу переглянути ваше замовлення в листі вкажіть: ID транзакції оплати замовлення та е-mail з якого це замовлення було оформлене.
Дякую за розуміння! Бажаємо Вам гарного дня!