Наталия Гордеева Отзыв написан понедельник, 15 сентября18 просмотров
Найгірший перевізник, який тільки. Який працює, тільки в своїх інтересах. У перевізника є цікава функція "Гарантія покупки", яку він сам придумав, та яка є не дуже законна, а так додаткові кошти які можна з звичайних людей зтягнути додатково. Гарантія коштує додатково до квитка - 150 грн. Якщо її не оформлювати , та в пасажирів змінюються плани по поїздці - перевізник кошти не повертає (хоча поверення квитка можливе за декілька годин до відправлення). Скажіть будь ласка, згідно якого законодавства перевізник діє, та встановлює такі правила??? Та чому перевізник придумує свої правила, в одностороньому порядку? Чому не діє згнідно чинного законодавства?. Судячи по відгукам, у перевізника не найкращий рейтинг, та я сподіваюся , що пасажирів стане ще менше. Перший раз зіштовхнулась з такою не приємною ситуацією. Та тарифи на перевезення у перевізника дещо завищенні. Сподіваюся, що пасажири будуть вибирати більш нормального та порядочного перевізника.
Найгірший перевізник - Отзывы о Like Bus
У перевізника є цікава функція "Гарантія покупки", яку він сам придумав, та яка є не дуже законна, а так додаткові кошти які можна з звичайних людей зтягнути додатково. Гарантія коштує додатково до квитка - 150 грн. Якщо її не оформлювати , та в пасажирів змінюються плани по поїздці - перевізник кошти не повертає (хоча поверення квитка можливе за декілька годин до відправлення). Скажіть будь ласка, згідно якого законодавства перевізник діє, та встановлює такі правила??? Та чому перевізник придумує свої правила, в одностороньому порядку? Чому не діє згнідно чинного законодавства?.
Судячи по відгукам, у перевізника не найкращий рейтинг, та я сподіваюся , що пасажирів стане ще менше.
Перший раз зіштовхнулась з такою не приємною ситуацією. Та тарифи на перевезення у перевізника дещо завищенні.
Сподіваюся, що пасажири будуть вибирати більш нормального та порядочного перевізника.
отзыв
Комментарии к отзыву