Тетяна Отзыв написан 18 июля, 2025 год16 просмотров
Мій відгук не про якість надання послуг з перевезення, а про комунікацію з клієнтом. Так ось, вона жахлива, а точніше її взагалі нема. Про автобус, водіїв, маршрут і т. ін. нічого сказати не можу, бо послугу перевезення не отримала. Моя історія з перевізником закінчилась на етапі купівлі квитків і повернення коштів через скасування рейсу. Бронювала я два квитки по маршруту Кельн-Київ за 2,5 місяці до поїздки. Сподівалась, що ціна на квитки менша через раннє бронювання, але тепер сумніваюсь, що це було так. Заманили клієнта нижчою ціною, а через місяць подзвонили (добре, що хоч не перед поїздкою), що рейс відмінили, очікуйте повернення коштів протягом 14 робочих днів. Розуміючи, що мені потрібні нові квитки, телефоную через тиждень і пояснюю, що це не нормально чекати 14 робочих днів, прискорюйте повернення коштів. На, що отримала відповідь: так працюють банки, ми повернення вам відправили. Телефоную на 15 робочий день, бо кошти так і не надійшли на мій рахунок. Відповіли: повернення не пройшло, надайте реквізити іншої карти… Ну, що тут сказати, а мені повідомити не можна було? Є ж номери телефонів хто купує квитки і тиждень тому, коли я телефонувала, то ви не знали, що повернення не пройшло і є проблема? Раніше банки були винні в довгому зарахуванню коштів, тепер бухгалтерія, наче це окрема організація і не комунікує з іншими відділами… Далі моя комунікація перейшла в тижневу переписку, де мені довелось «вибивати повернення коштів». Повернули гроші через 2 місяці після купівлі квитків. Тому думайте чи мати справу з цим перевізником і чи купуватись на нижчу ціну квитка.
Жахливий сервіс - Отзывы о Like Bus
отзыв
Комментарии к отзыву