Анна Ахременко Отзыв написан 14 февраля, 2025 год6 просмотров
перша поїздка була більш-меньш , то вирішила іхати наступну з ним також ,але тут чекало розчарування, бо туалет був закритий ( хоча заявляється його наявність) водій відповів- ходіть на вокзалах ,і от січень місяц з дитиною, потрібно бігати на невеликих по часу зупинках по вокзалу в пошуках туалету При чому вартість квитків була збільше , пояснивши це великим попитом на рейс. вартість збільшена -сервіс зменьшений ( Але більшим розчаруванням була поїздка на днях, потрібно було дитину-підлітка відправити,часу на пошуки нового перевізника не було, то довелосьу використати знову LIKebus (так як автобус йде без пересадок,а дитина їхала сама) квитки замовили , проплатили, і при посадці водій заєвляє - ваші квитки скасовані. Телефоную на гор лінію, оператор відповідає, що квитки скасували ви ж самі,хоча я цього не робила ( вибачаюсь, але я ще при розумі і памятаю свої діі !!! ) але саме цікавий момент повернення квитка 50% від вартості . але мені відповіли ви можете забронювати новий ,вартість якого вже на 100 гр дорожче !! один і той же рейс . При чому водій відповідає що місць вже нема .а оператор каже є , можу забронувати, проплачуйте. І так як ми були вже з валізами на вокзалі ,довелось купувати новий квиток Ну так от це трохи схоже на шахрайство!!! як на мене
Нам щиро прикро читати ваш відгук, і ми розуміємо ваше обурення. Це абсолютно неприпустимі ситуації, і ми хочемо розібратися в кожному з випадків, які ви описали.
🔹 Щодо закритого туалету – ми розуміємо, наскільки це важливо для пасажирів, особливо під час зимових поїздок. Ми передамо це звернення керівництву та обговоримо з водіями, щоб уникнути таких випадків у майбутньому.
🔹 Щодо підвищення вартості квитків – дійсно, ціни можуть змінюватися в залежності від попиту, але це не повинно відображатися на рівні сервісу. Ми розберемося, чому в конкретному рейсі виникла така невідповідність.
🔹 Щодо скасування квитків без вашої участі – це найсерйозніше питання, і ми хочемо перевірити, що саме сталося. Такі ситуації не повинні відбуватись.
Нам важливо зробити сервіс кращим, і ми вдячні, що ви поділилися своїм досвідом. Сподіваємося, що матимемо змогу виправити ситуацію.
жахливий перевізник - Отзывы о Like Bus
При чому вартість квитків була збільше , пояснивши це великим попитом на рейс. вартість збільшена -сервіс зменьшений (
Але більшим розчаруванням була поїздка на днях, потрібно було дитину-підлітка відправити,часу на пошуки нового перевізника не було, то довелосьу використати знову LIKebus (так як автобус йде без пересадок,а дитина їхала сама) квитки замовили , проплатили, і при посадці водій заєвляє - ваші квитки скасовані. Телефоную на гор лінію, оператор відповідає, що квитки скасували ви ж самі,хоча я цього не робила ( вибачаюсь, але я ще при розумі і памятаю свої діі !!! ) але саме цікавий момент повернення квитка 50% від вартості . але мені відповіли ви можете забронювати новий ,вартість якого вже на 100 гр дорожче !! один і той же рейс . При чому водій відповідає що місць вже нема .а оператор каже є , можу забронувати, проплачуйте. І так як ми були вже з валізами на вокзалі ,довелось купувати новий квиток
Ну так от це трохи схоже на шахрайство!!! як на мене
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам щиро прикро читати ваш відгук, і ми розуміємо ваше обурення. Це абсолютно неприпустимі ситуації, і ми хочемо розібратися в кожному з випадків, які ви описали.
🔹 Щодо закритого туалету – ми розуміємо, наскільки це важливо для пасажирів, особливо під час зимових поїздок. Ми передамо це звернення керівництву та обговоримо з водіями, щоб уникнути таких випадків у майбутньому.
🔹 Щодо підвищення вартості квитків – дійсно, ціни можуть змінюватися в залежності від попиту, але це не повинно відображатися на рівні сервісу. Ми розберемося, чому в конкретному рейсі виникла така невідповідність.
🔹 Щодо скасування квитків без вашої участі – це найсерйозніше питання, і ми хочемо перевірити, що саме сталося. Такі ситуації не повинні відбуватись.
Нам важливо зробити сервіс кращим, і ми вдячні, що ви поділилися своїм досвідом. Сподіваємося, що матимемо змогу виправити ситуацію.
З повагою,
Команда Like Bus 🚍