Лілія Отзыв написан 15 сентября, 2024 год12 просмотров
Рейс Харків - Стамбул 2.09.24. Дали інший автобус і не те місце, яке обирали на сайті, заперли на другий поверх автобусу в кінець. Спинка крісла не відкидалась. Не було розеток, хоча у квитку заявлено. Вайфай не ловив. Не об'являли тривалість зупинок, хамили. Кондиціонери нічого не дули в страшну спеку. Автобуси не призначені для поїздок на такі відстані. В Одесі виявилась пересадка, хоча ніде цього заявлено не було! Водії - ватне зневажливе бидло. Нікому не раджу!
Ми щиро перепрошуємо за всі незручності, які виникли під час вашої поїздки за маршрутом Харків–Стамбул.
Ваші зауваження щодо заміни автобуса, невідповідності обраного місця, несправностей обладнання та відсутності комунікації з боку водіїв є серйозними і викликають у нас глибоке занепокоєння. Також ми розуміємо ваше обурення через незаявлену пересадку в Одесі.
Ми передамо вашу скаргу до відповідних відділів для ретельного розгляду, щоб виправити ситуацію та запобігти подібним інцидентам у майбутньому.
Будь ласка, якщо у вас є деталі рейсу (номер квитка, дата), надішліть їх на [email protected], щоб ми могли глибше розібратися в цій ситуації.
Ще раз щиро перепрошуємо за завдані незручності. Ми врахуємо ваш відгук для покращення нашого сервісу.
Доїхали і сдава богу - Отзывы о Like Bus
Не було розеток, хоча у квитку заявлено. Вайфай не ловив. Не об'являли тривалість зупинок, хамили.
Кондиціонери нічого не дули в страшну спеку. Автобуси не призначені для поїздок на такі відстані. В Одесі виявилась пересадка, хоча ніде цього заявлено не було!
Водії - ватне зневажливе бидло. Нікому не раджу!
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми щиро перепрошуємо за всі незручності, які виникли під час вашої поїздки за маршрутом Харків–Стамбул.
Ваші зауваження щодо заміни автобуса, невідповідності обраного місця, несправностей обладнання та відсутності комунікації з боку водіїв є серйозними і викликають у нас глибоке занепокоєння. Також ми розуміємо ваше обурення через незаявлену пересадку в Одесі.
Ми передамо вашу скаргу до відповідних відділів для ретельного розгляду, щоб виправити ситуацію та запобігти подібним інцидентам у майбутньому.
Будь ласка, якщо у вас є деталі рейсу (номер квитка, дата), надішліть їх на [email protected], щоб ми могли глибше розібратися в цій ситуації.
Ще раз щиро перепрошуємо за завдані незручності. Ми врахуємо ваш відгук для покращення нашого сервісу.
З повагою,
Клієнтська служба компанії Like Bus