Vadim Levadko Отзыв написан 29 мая, 2025 год9 просмотров
Мій досвід співпраці з автором та компанією в цілому виявився доволі розчаровуючим.
На першому етапі все виглядало професійно: ввічлива комунікація, обіцянки виконати роботу якісно та вчасно, створюючи враження відповідального підходу. Але вже після внесення передоплати ситуація почала змінюватися. Найбільше здивувала позиція самого автора. Незважаючи на те, що з мого боку одразу було озвучено побажання реалізувати опитування з кількома питаннями (аналог Google Форм), згодом я почув фразу: "те, що не написано буквами — значить, не існує". Тобто, очевидні речі, які не були прописані формально, автор просто проігнорував, а потім почав вимагати доплату за реалізацію базової функціональності, яка згадувалась ще на старті. Технічне завдання він не запропонував скласти, хоча пізніше сам зазначив, що "всі його роботи починаються саме з ТЗ". Виходить, відповідальність переклали виключно на замовника, який нібито мав здогадатися про всі нюанси наперед.
Ще один момент — необґрунтована прив’язка результату до оплати. Я оплатив частину вартості (1/7), і коли вирішив припинити співпрацю, мені було надіслано лише CSS-файл без HTML, JS чи серверної частини. Автор при цьому стверджував, що проект «вже готовий», але «ділити не можна», і якщо я хочу отримати хоча б серверну частину — маю доплатити ще, хоча кошти вже були внесені. Це виглядало як спроба тиску або нав’язаної доплати за те, що частково оплачено.
Щодо менеджерів Zulu, то вони вели себе стримано, але пасивно. Замість того, щоб врегулювати конфлікт як посередник, мені довелося спілкуватися з автором самостійно. Коли виникли суперечності, менеджери фактично лише переправляли повідомлення без аналізу чи захисту інтересів клієнта. Та більше — коли я поставив логічне питання: чому я маю сам вирішувати конфлікт, якщо звернувся до компанії, — чіткої відповіді так і не отримав. Складається враження, що менеджери виступають лише як переадресаційний сервіс між клієнтом і виконавцем, без жодної реальної відповідальності.
У результаті — втрачені час і довіра. Рекомендую тим, хто звертається сюди вперше, вимагати чітке технічне завдання, письмове підтвердження всіх домовленостей і фіксувати обсяг того, що входить у передоплату. Інакше дуже легко опинитися в ситуації, коли "нічого не домовлено, нічого не отримаєте без доплати".
Мій досвід співпраці з автором та компанією в цілому виявився доволі розчаровуючим. - Отзывы о Компания ZULU
На першому етапі все виглядало професійно: ввічлива комунікація, обіцянки виконати роботу якісно та вчасно, створюючи враження відповідального підходу. Але вже після внесення передоплати ситуація почала змінюватися.
Найбільше здивувала позиція самого автора. Незважаючи на те, що з мого боку одразу було озвучено побажання реалізувати опитування з кількома питаннями (аналог Google Форм), згодом я почув фразу: "те, що не написано буквами — значить, не існує". Тобто, очевидні речі, які не були прописані формально, автор просто проігнорував, а потім почав вимагати доплату за реалізацію базової функціональності, яка згадувалась ще на старті. Технічне завдання він не запропонував скласти, хоча пізніше сам зазначив, що "всі його роботи починаються саме з ТЗ". Виходить, відповідальність переклали виключно на замовника, який нібито мав здогадатися про всі нюанси наперед.
Ще один момент — необґрунтована прив’язка результату до оплати. Я оплатив частину вартості (1/7), і коли вирішив припинити співпрацю, мені було надіслано лише CSS-файл без HTML, JS чи серверної частини. Автор при цьому стверджував, що проект «вже готовий», але «ділити не можна», і якщо я хочу отримати хоча б серверну частину — маю доплатити ще, хоча кошти вже були внесені. Це виглядало як спроба тиску або нав’язаної доплати за те, що частково оплачено.
Щодо менеджерів Zulu, то вони вели себе стримано, але пасивно. Замість того, щоб врегулювати конфлікт як посередник, мені довелося спілкуватися з автором самостійно. Коли виникли суперечності, менеджери фактично лише переправляли повідомлення без аналізу чи захисту інтересів клієнта. Та більше — коли я поставив логічне питання: чому я маю сам вирішувати конфлікт, якщо звернувся до компанії, — чіткої відповіді так і не отримав. Складається враження, що менеджери виступають лише як переадресаційний сервіс між клієнтом і виконавцем, без жодної реальної відповідальності.
У результаті — втрачені час і довіра.
Рекомендую тим, хто звертається сюди вперше, вимагати чітке технічне завдання, письмове підтвердження всіх домовленостей і фіксувати обсяг того, що входить у передоплату. Інакше дуже легко опинитися в ситуації, коли "нічого не домовлено, нічого не отримаєте без доплати".
Мій висновок: не рекомендую без гарантій.
отзыв
Комментарии к отзыву