Сергій Отзыв написан 28 сентября, 2020 год58 просмотров
В МФУ Epson WF2520 почало видавати :"Не распознан картридж Y". Звичайний зброс кнопкою нічого не давав. Звернувся до техпідтримки даного магазину (так як МФУ купувалось у них). По телефону попередньо було встановлено, зламався чіп. Відправив МФУ на ремонт (бланк заказ 2018879). Через тиждень після отримання, мені було повідомлено, що зламана контактна група (яка дуже часто ламається при доставанні картриджів. Елемент коштує приблизно 50грн.) за ремонт 200грн. На протязі наступних декількох днів, неодноразово уточнював про справність МФУ. По телефону запевняли, що все працює, можу сміливо платити. По приїзду і підключенню, маю: 1. Мінус 530грн (190грн. доставка туди, 200грн "ремонт", 140грн. зворотня). 2. Дві неділі платного друкування. 3. Результат: теж саме "Не распознан картридж Y". Знову телефоную, тепер маю номер "предьявы" 154840. Зате тепер маю ціль: донести до максимальної кількості людей інформацію про цей "магазин".
Самі зламали, а ти плати. - Отзывы о Компания INKSYSTEM
отзыв
Комментарии к отзыву