Олександр Отзыв написан 2 февраля, 2024 год7 просмотров
Дедлайн на 01.02, зауважували, що встигнуть. Зараз вже 02.02. На протязі роботи просив ще недовершену версію роботи на той момент, так само обіцяли скинути і нічого не було. Видно і не буде, адже у всіх мессенджерах дикий ігнор від менеджера =)
По опису ситуації та вашому імені зрозуміли що у вас номери замовлень - 5186, 5185, 5184, 5183, 5182.
Зауважуючі ваші слова "дикий ігнор менеджера" - прошу переглянути скріншоти нижче, де чітко видно що менеджер надає вам відповідь у робочий час з 10:00 до 19:00 (
про що вас було попереджено на етапі замовлення виконання роботи)
Тому, відповідь вам надавалась кожного дня в період до однієї години часу.
Наші менеджери ніколи не ігнорують клієнтів)
Переходимо до наступного тезису " не надіслали напрацювання ".
Ваше замовлення складалось з 6 робіт, 4 з яких ми направили раніше зазначеного дедлайну 1.02. Інші 2 роботи знаходяться на доопрацюванні у автора, про що вас було попереджено.
Просимо віднестись з розумінням, ви замовляли роботи в яких дуже короткий дедлайн виконання, а ми завжди надаємо якісний результат на що потрібен час)
Все погано - Отзывы о Компания Happy Student
отзыв
Комментарии к отзыву
Зауважуючі ваші слова "дикий ігнор менеджера" - прошу переглянути скріншоти нижче, де чітко видно що менеджер надає вам відповідь у робочий час з 10:00 до 19:00 (
про що вас було попереджено на етапі замовлення виконання роботи)
Тому, відповідь вам надавалась кожного дня в період до однієї години часу.
Наші менеджери ніколи не ігнорують клієнтів)
Переходимо до наступного тезису " не надіслали напрацювання ".
Ваше замовлення складалось з 6 робіт, 4 з яких ми направили раніше зазначеного дедлайну 1.02. Інші 2 роботи знаходяться на доопрацюванні у автора, про що вас було попереджено.
Просимо віднестись з розумінням, ви замовляли роботи в яких дуже короткий дедлайн виконання, а ми завжди надаємо якісний результат на що потрібен час)
Підкажіть будь ласка ваш номер замовлення щоб ми могли швидше вирішити ситуацію