Замовила деревʼяні жалюзі у компанії Алсер і ніколи не перестану шкодувати, що звернулась саме до них. Жалюзі приїхав встановлювати майстер Юрій. Жалюзі були не того відтінку , якого я замовляла, комплектація і деталі - жахливої якості(!). Надколоті деревʼяні ламелі, недофарбовані деревʼяні деталі-комплектуючі. Юрій при мені дофарбовував вручну те, що міг. Жалюзі довелося йому все ж таки повернути на виробництво... Читать отзыв Замовила деревʼяні жалюзі у компанії Алсер і ніколи не перестану шкодувати, що звернулась саме до них. Жалюзі приїхав встановлювати майстер Юрій. Жалюзі були не того відтінку , якого я замовляла, комплектація і деталі - жахливої якості(!). Надколоті деревʼяні ламелі, недофарбовані деревʼяні деталі-комплектуючі. Юрій при мені дофарбовував вручну те, що міг. Жалюзі довелося йому все ж таки повернути на виробництво для ремонту. З’єднувальні мотузки і ті, що регулюють жалюзі наче брудні (сіро/бежевого кольору). При тому що у замовленні були білі жалюзі з білою мотузкою). Привезли кремові з сіро-бежевою). Жалюзі робились на замовлення, з передплатою в більш ніж 50%. Тобто до того, як мені привезли ті жалюзі, я вже заплатила 5000 гривень компанії (аванс). Товар прийняти назад вони відмовились. Приїхав знову Юрій з Алсер, привіз ті жалюзі. Але деталі карнизів з дерева (які кріпляться зверху) були не зʼєднані між собою. Тож пан Юрій ходив по квартирі з тим карнизом в руках і супер клеєм клеїв ті карнизи. У результаті він мені залив весь ламінат, диван, підвіконня тим супер клеєм, який потім намагався відчистити. Просто обняти і плакати. Чудо в пірʼях. Коли знімав клей з підвіконня, подряпав мені підвіконня. Досі маю подряпини на підвіконні, які видно. Повісив жалюзі. Але криво. Почав знову свердлити віконну раму (живу в новобудівлі. Вікна металопластикові.) Але ж руки з одного місця ростуть у майстра Юрія. Тож перероблював 5 разів з кожної сторони. У результаті маю по пʼять дірок у кожній точці кріплення. Виглядає ну дуже естетично! А ще і продувало добряче у тих місцях, довелося герметиком закривати. Але це видно! Жалюзі не рятують від сонця абсолютно, бо нижні 30 деревʼяних ламелів не закриваються повністю. Щільно закриваються тількі верхні 20. Кожен день дивлячись на це «диво» не маю слів. 10000 на смітник. Ще й вікно доведеться міняти, бо це просто жах. Молодці, Алсер. Хоч на рекламу платите з замовлень таких як моє.
Вітаємо! Нам дуже важливий зворотній зв’язок від кожного клієнта. Хочемо Вас попросити зв’язатись з нашим керівником відділу сервісу Ганною Шудляк, щоб поспілкуватись та розібратись у Вашій ситуації. Це можна зробити написавши їй у Вайбер або Телеграм за цим номером телефону +380680114639.
Ситуація 21.06.2023 року місто Ірпінь. Приїхав майстер встановлювати ролети. Повісив їх криво, зверху було видно зазор вікна. Після зауваження, сказав, що у мене криві вікна, а він робить так як вміє. Після 3хв спорів, я сказав йому збиратись і йти звідси, і що його послуги мене більше не цікавлять. "Майстер" хамив, казав що таких клієнтів як я, в нього було... Читать отзыв Ситуація 21.06.2023 року місто Ірпінь.
Приїхав майстер встановлювати ролети. Повісив їх криво, зверху було видно зазор вікна. Після зауваження, сказав, що у мене криві вікна, а він робить так як вміє. Після 3хв спорів, я сказав йому збиратись і йти звідси, і що його послуги мене більше не цікавлять.
"Майстер" хамив, казав що таких клієнтів як я, в нього було 2 шт за весь час. Що цікаво, він звинуватив мене ще в тому, що я не вийшов з квартири (9 поверх) і не відкрив йому ворота на вулиці (про це він навіть не повідомив, що стояв і чекав там).
Компанія відреагувала ніяк, так скажем. Сам майстер сказав, що просто не найшов спільну мову з клієнтом.
Ціна не відповідає ні якості та осблуговуванню, кого не запитаєш ніхто нічого не знає, по дзвінку у колцентр представники даної організації "алсер" не можуть зорієнтувати навіть у вартості та не попереджують про оплату у 100% на томість приїжає людина міряє коли кажеш що дорого, працівник возмужається, пішов у іншу компанію ціна у два рази менча, який сенс переплачувати?
Найгірша якість і обслуговування
Нам дуже важливий зворотній зв’язок від кожного клієнта. Хочемо Вас попросити зв’язатись з нашим керівником відділу сервісу Ганною Шудляк, щоб поспілкуватись та розібратись у Вашій ситуації. Це можна зробити написавши їй у Вайбер або Телеграм за цим номером телефону +380680114639.
Майстер для встановлення ролетів
Приїхав майстер встановлювати ролети. Повісив їх криво, зверху було видно зазор вікна. Після зауваження, сказав, що у мене криві вікна, а він робить так як вміє. Після 3хв спорів, я сказав йому збиратись і йти звідси, і що його послуги мене більше не цікавлять.
"Майстер" хамив, казав що таких клієнтів як я, в нього було... Читать отзыв Ситуація 21.06.2023 року місто Ірпінь.
Приїхав майстер встановлювати ролети. Повісив їх криво, зверху було видно зазор вікна. Після зауваження, сказав, що у мене криві вікна, а він робить так як вміє. Після 3хв спорів, я сказав йому збиратись і йти звідси, і що його послуги мене більше не цікавлять.
"Майстер" хамив, казав що таких клієнтів як я, в нього було 2 шт за весь час. Що цікаво, він звинуватив мене ще в тому, що я не вийшов з квартири (9 поверх) і не відкрив йому ворота на вулиці (про це він навіть не повідомив, що стояв і чекав там).
Компанія відреагувала ніяк, так скажем. Сам майстер сказав, що просто не найшов спільну мову з клієнтом.
Жахливе ставленення до клієнтів ніхто нікого не інформує тільки гроші давай і побільше ціни завищені