Людмила Отзыв написан 7 марта, 2024 год14 просмотров
Мали неприємний досвід з цією лікаркою. Були перший раз, але більше до неї не звернемося. Призначила невірне лікування, в результаті чого дитина промучалася з високою температурою ще три дні. Детальніше про ситуацію. Лікарка достатньо поверхнево і швидко оглянула дитину - лише підсвітила ліхтариком горло і одразу відправила на рентген носових пазух та аналіз крові. Навіть не послухала дитину і не подивилася вушка. Призначила антибіотик з урахуванням високої температури тривалий час та за результатами рентгену (коментар лікарки - тут запалення). Розуміючи, що це лікарка вищої категорії з великим досвідом, ми довірилися і не задавали зайвих питань (а варто було). Змучені морально 4-денною температурою 39 і відсутністю нормального дихання у дитини поспішили почати лікування антибіотиком та іншими призначеними процедурами. Через два дні лікування покращень не було, температура тільки зростала. В клініці відмовили у контакті з лікарем, посилаючись на політику клініки і велику кількість пацієнтів (лише по запису на нову консультацію для коригування діагнозу або щоб прокоментувати аналіз крові). Звичайно, ми до неї більше не пішли. У дитини виявився отит, який потребує лікування іншим антибіотиком і при якому недоцільно застосовувати ще деякі призначені ліки і процедури. Ну а також це шкода дитині непотрібними препаратами, змарнований час і гроші. Всі помиляються, я розумію, але нікому не бажаю стати жертвою таких помилок. Можливо причиною неповноцінного огляду став брак часу (нас прийняли на 25 хвилин пізніше нашого запису). Всім лікарям, і цій лікарці зокрема, бажаю бути більш уважнішими до своїх пацієнтів, особливо діток. Вони - найцінніше.
Нам прикро, що ви отримали для себе такий досвід у нашій клініці. Клятва Гіппократа, лікарська етика та людяність лежать в пріоритеті роботи нашої клініки. І ми завжди вживаємо всіх заходів для того, щоби наша команда відповідала цим цінностям. Саме тому нам важливо знати відгуки та працювати над тим, щоби ви були задоволені очікуваним візитом. Ви завжди можете звернутися безпосередньо на гарячу лінію клініки за тел. 044 204 4040, і ми зробимо все можливе, щоби розібратися в ситуації та виправити ваше враження.
Команда "Оксфорд Медікал" бажає вам гарного здоров’я.
Лікар Барбарук М.І - Отзывы о Клиника Оксфорд Медикал Киев
Детальніше про ситуацію. Лікарка достатньо поверхнево і швидко оглянула дитину - лише підсвітила ліхтариком горло і одразу відправила на рентген носових пазух та аналіз крові. Навіть не послухала дитину і не подивилася вушка. Призначила антибіотик з урахуванням високої температури тривалий час та за результатами рентгену (коментар лікарки - тут запалення).
Розуміючи, що це лікарка вищої категорії з великим досвідом, ми довірилися і не задавали зайвих питань (а варто було). Змучені морально 4-денною температурою 39 і відсутністю нормального дихання у дитини поспішили почати лікування антибіотиком та іншими призначеними процедурами.
Через два дні лікування покращень не було, температура тільки зростала. В клініці відмовили у контакті з лікарем, посилаючись на політику клініки і велику кількість пацієнтів (лише по запису на нову консультацію для коригування діагнозу або щоб прокоментувати аналіз крові). Звичайно, ми до неї більше не пішли.
У дитини виявився отит, який потребує лікування іншим антибіотиком і при якому недоцільно застосовувати ще деякі призначені ліки і процедури. Ну а також це шкода дитині непотрібними препаратами, змарнований час і гроші.
Всі помиляються, я розумію, але нікому не бажаю стати жертвою таких помилок. Можливо причиною неповноцінного огляду став брак часу (нас прийняли на 25 хвилин пізніше нашого запису). Всім лікарям, і цій лікарці зокрема, бажаю бути більш уважнішими до своїх пацієнтів, особливо діток. Вони - найцінніше.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам прикро, що ви отримали для себе такий досвід у нашій клініці. Клятва Гіппократа, лікарська етика та людяність лежать в пріоритеті роботи нашої клініки. І ми завжди вживаємо всіх заходів для того, щоби наша команда відповідала цим цінностям. Саме тому нам важливо знати відгуки та працювати над тим, щоби ви були задоволені очікуваним візитом. Ви завжди можете звернутися безпосередньо на гарячу лінію клініки за тел. 044 204 4040, і ми зробимо все можливе, щоби розібратися в ситуації та виправити ваше враження.
Команда "Оксфорд Медікал" бажає вам гарного здоров’я.