Описую ситуацію, яка сталася з татом і братом напередодні Різдва. Ми проживаємо в маленькому місті в Черкаській області, але оскільки тату потрібно робити операцію на нозі, він поїхав в Київ на консультацію до лікаря. Повертаючись до метро в 40 тролейбусі, тато з братом розрахувались картою і спокійно їхали далі. Коли автобус зупинився, підійшли якісь дві жіночки (незрозуміло хто, бо були вони не в формі), достали жетончики, що вони контролери і стали перевіряти проїзд. І вийшло так, що один раз з карти зняло гроші за проїзд, а другий раз ні, хоча термінал пікав 2 рази, що карту прийнято. Тато почав пояснювати, що вони не місцеві і не знали, що 2 рази впідряд картою не можна розрахуватися, сказав, що оскільки вони не бачили, що оплата не пройшла, то вони готові оплатити зараз поїздку. На що контролер почала повишати голос, пасажири почали заступатися за тата, бо бачили, що люди дійсно прикладали 2 рази і не розуміють чому не зняло гроші. Почався справний скандал на весь автобус, який продовжувався майже до кінця поїздки. Але оскільки вже скоро мала бути зупинка на якій тато з братом мали вийти, то тато оплатив штраф. Скажіть, будь ласка, чому постійно приїжджаючи в Київ, коли ти там не був 2-5 років, з людьми стається така ситуація з контролерами, саме тоді, коли вони бачать, що людина не розуміє, що відбувається. Оскільки це не перша ситуація з контролерами в моєму житті. Також, колись приїхали в Київ з подружкою і її теж оштрафували, бо я 2 рази приклала проїздний і не знала, що треба натискати там якусь стрілочку, щоб оплатити за 2 особу. А коли ми почали шукати в автобусі кондуктора, щоб оплатити готівкою, то виявилось, що під час карантину прибрали кондукторів з рейсу і відразу підійшли 2 контролера і почали вимагати з нас двох оплату штрафу. Але приклавши мій проїздний, то теж побачили, що 1 поїздку зняло. На подружку контролери кричали так наче їх ріжуть, чуть не довівши нас обох до сліз. От виникають питання «Чому контролери знаходяться на роботі в цивільному одязі ?». Щоб сидіти серед пасажирів і обрати жертву, щоб потім обібрати її, щоб потім отримати премію? Тимпаче, що за принцип, обирати людей, по яких видно, що вони не розуміють як розрахуватися двічі банківською картою чи проїздним? «Чому контролери дозволяють собі кричати на пасажирів?» (це було в обох випадках за які я розповіла). КиївПасТранс, це по вашому нормально?. «Як людина, яка приїхала 1 раз, за довгий період часу, в Київ має знати ваші незрозумілі умови розрахунку в автобусі?» (Якщо людина з маленького міста, в якому всього 1 рейсовий автобус і розрахунок у водія)
Оцінюю роботу КиївПасТранс 0 з 10 - Отзывы о КиевПасТранс
Описую ситуацію, яка сталася з татом і братом напередодні Різдва.
Ми проживаємо в маленькому місті в Черкаській області, але оскільки тату потрібно робити операцію на нозі, він поїхав в Київ на консультацію до лікаря. Повертаючись до метро в 40 тролейбусі, тато з братом розрахувались картою і спокійно їхали далі. Коли автобус зупинився, підійшли якісь дві жіночки (незрозуміло хто, бо були вони не в формі), достали жетончики, що вони контролери і стали перевіряти проїзд. І вийшло так, що один раз з карти зняло гроші за проїзд, а другий раз ні, хоча термінал пікав 2 рази, що карту прийнято. Тато почав пояснювати, що вони не місцеві і не знали, що 2 рази впідряд картою не можна розрахуватися, сказав, що оскільки вони не бачили, що оплата не пройшла, то вони готові оплатити зараз поїздку. На що контролер почала повишати голос, пасажири почали заступатися за тата, бо бачили, що люди дійсно прикладали 2 рази і не розуміють чому не зняло гроші. Почався справний скандал на весь автобус, який продовжувався майже до кінця поїздки. Але оскільки вже скоро мала бути зупинка на якій тато з братом мали вийти, то тато оплатив штраф. Скажіть, будь ласка, чому постійно приїжджаючи в Київ, коли ти там не був 2-5 років, з людьми стається така ситуація з контролерами, саме тоді, коли вони бачать, що людина не розуміє, що відбувається. Оскільки це не перша ситуація з контролерами в моєму житті. Також, колись приїхали в Київ з подружкою і її теж оштрафували, бо я 2 рази приклала проїздний і не знала, що треба натискати там якусь стрілочку, щоб оплатити за 2 особу. А коли ми почали шукати в автобусі кондуктора, щоб оплатити готівкою, то виявилось, що під час карантину прибрали кондукторів з рейсу і відразу підійшли 2 контролера і почали вимагати з нас двох оплату штрафу. Але приклавши мій проїздний, то теж побачили, що 1 поїздку зняло. На подружку контролери кричали так наче їх ріжуть, чуть не довівши нас обох до сліз. От виникають питання «Чому контролери знаходяться на роботі в цивільному одязі
?». Щоб сидіти серед пасажирів і обрати жертву, щоб потім обібрати її, щоб потім отримати премію? Тимпаче, що за принцип, обирати людей, по яких видно, що вони не розуміють як розрахуватися двічі банківською картою чи проїздним? «Чому контролери дозволяють собі кричати на пасажирів?» (це було в обох випадках за які я розповіла). КиївПасТранс, це по вашому нормально?. «Як людина, яка приїхала 1 раз, за довгий період часу, в Київ має знати ваші незрозумілі умови розрахунку в автобусі?» (Якщо людина з маленького міста, в якому всього 1 рейсовий автобус і розрахунок у водія)
отзыв
Комментарии к отзыву