Все по чек-листу. Клієнту надаються відео та фото звіти. Якщо щось не відповідає дійсності, щось не показали - компенсація.
Якщо клієнт залив неякісне паливо, пробив колесо, оливу вчасно не міняє - пломб ніяких нема, це б/у авто. Звісно в таких випвдках потрібно вже аналізувати критичність ситуації і тоді вже чисто по людськи розійтись компромісом.
Якщо пройшло більше чим 6-місяців після покупки авто, не бачу сенсу вазаглі претензії ставити, адже в авто в якому більше 200.000км пробігу та якому більше 6-ти років гарантії немає.
Це не так. Можна робити тест-драйв годинами перед покупкою, звірити звіти, загуглили показники і навіть заїхати ще на одне сто для перевірки. Також можна ще раз попросити перевірити і щось додатково показати. Адже покупка авто це відповідальне рішення. Тому ризики мінімальні, це ж не кіт в мішку. Тут авто, на місці - треба все перевіряти.
Ответы на вопрос
Якщо клієнт залив неякісне паливо, пробив колесо, оливу вчасно не міняє - пломб ніяких нема, це б/у авто. Звісно в таких випвдках потрібно вже аналізувати критичність ситуації і тоді вже чисто по людськи розійтись компромісом.
Якщо пройшло більше чим 6-місяців після покупки авто, не бачу сенсу вазаглі претензії ставити, адже в авто в якому більше 200.000км пробігу та якому більше 6-ти років гарантії немає.