Гость Отзыв написан 13 декабря, 2023 год16 просмотров
Дорогі продавці, не сподівайтеся на повагу від сайту та компенсацію доставки по угодам з надійною оплатою. Знизу те, що написано на сайті. А тепер, що в реальності. Ніякого автоповернення вашої посилки немає і бути не може, бо у Іzi немає договору з Новою поштою на автоповернення посилок. Такий договір є тільки у OLX. Нова пошта у ваших накладних, сформованих через сайт автоповернення не проставляє!!! А це означає, що коли закінчується безкоштовне зберігання, вам, як продавцю, треба сидіти і відслідковувати по всім накладним коли остання дата безкоштовного зберігання, а потім робити заяву на повернення, якщо покупець не прийшов на пошту вчасно. Бо в іншому випадку ви ще й плату за зберігання платитимете. Тобто спочатку сайт пише в правилах, що є автоповернення, а потім внизу пише, що треба сказати на пошті, щоб відредагували накладну і поставили автоповернення. Здається, де....ли писали правила сайту. При цьому в правилах написано, що компенсовується доставка тільки до покупця з коштів, зарезервованих на сайті. Але як ви її - доставку до покупця - отримаєте ні технічно, ні логічно незрозуміло. Справа у тому, що в накладній платником доставки будете проставлений відправник, якщо отримувач не прийде на пошту і коли ви прийдете на пошту за повернутою посилкою, то доставку платитимете ви - відправник. А як отримати компенсацію від сайту з грошей покупця ніде не прописано. Логічно, що ви будете ініціатором повернення, якщо закінчився термін зберігання. А, якщо ви ініціатор, то покупець ні в чому не винен. При тому, якщо оформлене повернення посилки продавцем, то скоріше за всього гроші будуть повернуті покупцеві в повному обсязі або, коли посилка буде завернута, або коли ви отримаєте посилку на своєму відділенні, як відправник. Нова пошта взагалі не контролює цей процес як на OLX. Скільки я намагалася отримати від сайту роз'яснення як компенсовується доставка у випадку неприходу покупця, я так і не отримала, окрім вирізок з правил Питання до сайту; опишіть як діяти продавцеві у випадку неприходу покупця на пошту, щоб отримати компенсацію за доставку!!! В який день оформляти повернення посилки? Чи забирати посилку з пошти чи чекати, поки сайт компенсує доставку, тому що, за логічкою, як тільки відправник забирає посилку на пошті, гроші по надійній оплаті повертаються нерадивому покупцеві в повному обсязі, що не прийшов на пошту. Ви не можете терміново зв'язатися з підтримкою, а на вихідних вони взагалі не працюють. Як сайт контролює ці процеси компенсації???
"Нова Пошта Для покупця Знайдіть товар, оформіть замовлення, оберіть спосіб доставки «Нова Пошта» та оплатіть замовлення через Надійну оплату карткою.
Продавець повинен підтвердити замовлення протягом 3 календарних днів, після чого в його особистому кабінеті створюється номер накладної Нової Пошти, по якій він відправляє посилку.
Ви отримуєте посилку в поштовому відділенні, оглядаєте її і забираєте. Для цього у вас 5 календарних днів. Якщо за цей час ви не забрали посилку, вона автоматично повертається продавцю. На картку ви отримаєте гроші, за вирахуванням вартості доставки до вас.
Ви можете відмовитися від посилки, тоді вона відправиться назад продавцю, а ви отримаєте свої гроші протягом 6 банківських днів з моменту скасування замовлення, за вирахуванням вартості доставки в вашу сторону.
Після того, як ви забрали посилку, ми отримуємо про це інформацію від Нової Пошти, а продавець отримує оплату за замовлення."
"Терміни зберігання посилок Нова Пошта Безкоштовний термін зберігання посилки 7 днів, далі — платне зберігання. Підрахунок днів починається з моменту прибуття посилки в відділення. Якщо продавець хоче повернути посилку по закінченню безкоштовного терміну зберігання, він повинен сказати про це при відправці в відділенні поштового логіста. Детальніше з послугою повернення можна ознайомитися тут." 1 согласен
IZI - гиперпространство частных объявлений, где классные люди находят крутые вещи и наоборот. Здесь можно размещать объявления бесплатно и безлимитно, а також покупать и продавать вещи безопасно через сайт.
Адрес:Київ, Харьковское шоссе, 201/203, корпус 2-А, буква Ф
Дезінформація продавців про компенсацію доставки у випадку неприходу покупця на пошту - Отзывы о izi.ua
Знизу те, що написано на сайті. А тепер, що в реальності. Ніякого автоповернення вашої посилки немає і бути не може, бо у Іzi немає договору з Новою поштою на автоповернення посилок. Такий договір є тільки у OLX. Нова пошта у ваших накладних, сформованих через сайт автоповернення не проставляє!!!
А це означає, що коли закінчується безкоштовне зберігання, вам, як продавцю, треба сидіти і відслідковувати по всім накладним коли остання дата безкоштовного зберігання, а потім робити заяву на повернення, якщо покупець не прийшов на пошту вчасно. Бо в іншому випадку ви ще й плату за зберігання платитимете. Тобто спочатку сайт пише в правилах, що є автоповернення, а потім внизу пише, що треба сказати на пошті, щоб відредагували накладну і поставили автоповернення. Здається, де....ли писали правила сайту.
При цьому в правилах написано, що компенсовується доставка тільки до покупця з коштів, зарезервованих на сайті. Але як ви її - доставку до покупця - отримаєте ні технічно, ні логічно незрозуміло. Справа у тому, що в накладній платником доставки будете проставлений відправник, якщо отримувач не прийде на пошту і коли ви прийдете на пошту за повернутою посилкою, то доставку платитимете ви - відправник. А як отримати компенсацію від сайту з грошей покупця ніде не прописано. Логічно, що ви будете ініціатором повернення, якщо закінчився термін зберігання. А, якщо ви ініціатор, то покупець ні в чому не винен. При тому, якщо оформлене повернення посилки продавцем, то скоріше за всього гроші будуть повернуті покупцеві в повному обсязі або, коли посилка буде завернута, або коли ви отримаєте посилку на своєму відділенні, як відправник.
Нова пошта взагалі не контролює цей процес як на OLX.
Скільки я намагалася отримати від сайту роз'яснення як компенсовується доставка у випадку неприходу покупця, я так і не отримала, окрім вирізок з правил
Питання до сайту; опишіть як діяти продавцеві у випадку неприходу покупця на пошту, щоб отримати компенсацію за доставку!!! В який день оформляти повернення посилки? Чи забирати посилку з пошти чи чекати, поки сайт компенсує доставку, тому що, за логічкою, як тільки відправник забирає посилку на пошті, гроші по надійній оплаті повертаються нерадивому покупцеві в повному обсязі, що не прийшов на пошту. Ви не можете терміново зв'язатися з підтримкою, а на вихідних вони взагалі не працюють. Як сайт контролює ці процеси компенсації???
"Нова Пошта
Для покупця
Знайдіть товар, оформіть замовлення, оберіть спосіб доставки «Нова Пошта» та оплатіть замовлення через Надійну оплату карткою.
Продавець повинен підтвердити замовлення протягом 3 календарних днів, після чого в його особистому кабінеті створюється номер накладної Нової Пошти, по якій він відправляє посилку.
Ви отримуєте посилку в поштовому відділенні, оглядаєте її і забираєте. Для цього у вас 5 календарних днів. Якщо за цей час ви не забрали посилку, вона автоматично повертається продавцю. На картку ви отримаєте гроші, за вирахуванням вартості доставки до вас.
Ви можете відмовитися від посилки, тоді вона відправиться назад продавцю, а ви отримаєте свої гроші протягом 6 банківських днів з моменту скасування замовлення, за вирахуванням вартості доставки в вашу сторону.
Після того, як ви забрали посилку, ми отримуємо про це інформацію від Нової Пошти, а продавець отримує оплату за замовлення."
"Терміни зберігання посилок
Нова Пошта
Безкоштовний термін зберігання посилки 7 днів, далі — платне зберігання. Підрахунок днів починається з моменту прибуття посилки в відділення. Якщо продавець хоче повернути посилку по закінченню безкоштовного терміну зберігання, він повинен сказати про це при відправці в відділенні поштового логіста. Детальніше з послугою повернення можна ознайомитися тут."
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву