Володимир Отзыв написан 28 июля, 2020 год211 просмотров
Схоже схема шахрайства яка починається з об’яв на будинках: «компьютерный мастер, живу рядом …» і т.д. доволі розповсюджена. Я на ній теж спіймався (чомусь починаєш читати відгуки і про схеми шахрайства не до, а після того, коли на них піймаєшся). Побачив на будинку 2 об’яви.(див. фото нижче). Подзвонив по першій. Відповіла оператор, а не майстер. Тоді подзвонив по 2-гій об’яві. Відповіла та ж операторка. Вже стало ясно, що це не незалежні майстри, а одна якась фірма. Подумав, що це неважливо. Головне – майстри живуть поряд, не буде проблем з далекими поїздками, якщо майстер забере комп з собою для ремонту. Після уточнення вартості діагностики (150 грн. за комп.) викликав майстра. (До речі, це не єдині їхні телефони. Спілкувався з ними і по тел: 050-984-3005, 050-984-3007 , 050-984-3019, інших). Прийшло двоє. Другий відрекомендувався як стажер (схоже теж відпрацьована схема. От тільки незрозуміло для чого приходять вдвох?). Далі все йшло по неодноразово описаній на цьому сайті схемі. Сказали, що тут проблеми з залізом, а не з програмним забезпеченням, треба забирати на сервісний центр, де проведуть повноцінну діагностику і скажуть вартість ремонту. І якщо вартість діагностики програмного забезпечення коштує 150 грн, то вартість діагностики заліза коштує 300 грн. коли я сказав, що 300 грн за діагностику мене не влаштовує, сказали, що т.як. я визвав майстра для діагностики і ремонту 2-х ноутбуків, то можуть оформити вартість діагностики по 200 грн за кожний. Запитав – де знаходиться сервісний центр. Відповіли: Дегтярівська, 32. Я сказав, що це мене не влаштовує, в таку даль я забирати ноутбуки не поїду, тому ноути не віддам. На це «майстер» сказав, що він живе поруч і доставку ноутів в сервісний центр і мені назад він здійснить сам. Я погодився. Виписали акт (див. фото). Я заплатив 400 грн за діагностику. ноути забрали. Через неділю мені подзвонили і назвали суми ремонту кожного ноута. Десь 3 тисячі з чимось за перший і 4 з чимось за другий. Так як ноути були старенькі і за ці ціни можна купити більш нові і потужніші, я відмовився від ремонту (щодо достовірності цін нічого не можу скзати – я тут не спеціаліст) і поцікавився, коли їх мені повернуть. На що мені було сказано, що майстри не раби і ноути я повинен їхати забирати сам, що деколи майстри їх привозять самі, але тільки у випадку ремонту і коли в них є такі акції. На мої слова, що у нас була розмова з майстром, який забирав ноути, що на Дегтярівську, 32 забирати ноути я не поїду і тому на ремонт їх не віддам і майстер сказав, що він їх сам привезе назад, мені відповіли, що всі розмови з клієнтами у них записуються і на записі такої домовленості немає. На прохання надіслати мені запис розмови, мені нічого виразного не відповіли. Ноути я ще не забрав.
Достоинства:
Ввічливі, коли приходять на виклик.
Недостатки:
Надають недостовірну інформацію:
1. не приватні майстри, а працюють від фірми.
2. живуть не поряд.
3. приходить не той майстер, що на фото на об'яві.
4. діагностику на місці не проводять.
5. жонглюють цінами за діагностику (про різницю в діагностиці заліза і програмного забезпечення мені при замовлені не казали, хоча я сказав, що 1 ноут не завантажується, а 2-й взагалі не вмикається).
6. надають недостовірну інформацію щодо умов обслуговування.
надають недостовірну інформацію - Отзывы о ІТ-Експерт Сервіс (41661123)
Побачив на будинку 2 об’яви.(див. фото нижче). Подзвонив по першій. Відповіла оператор, а не майстер. Тоді подзвонив по 2-гій об’яві. Відповіла та ж операторка. Вже стало ясно, що це не незалежні майстри, а одна якась фірма. Подумав, що це неважливо. Головне – майстри живуть поряд, не буде проблем з далекими поїздками, якщо майстер забере комп з собою для ремонту. Після уточнення вартості діагностики (150 грн. за комп.) викликав майстра. (До речі, це не єдині їхні телефони. Спілкувався з ними і по тел: 050-984-3005, 050-984-3007
Прийшло двоє. Другий відрекомендувався як стажер (схоже теж відпрацьована схема. От тільки незрозуміло для чого приходять вдвох?). Далі все йшло по неодноразово описаній на цьому сайті схемі. Сказали, що тут проблеми з залізом, а не з програмним забезпеченням, треба забирати на сервісний центр, де проведуть повноцінну діагностику і скажуть вартість ремонту. І якщо вартість діагностики програмного забезпечення коштує 150 грн, то вартість діагностики заліза коштує 300 грн. коли я сказав, що 300 грн за діагностику мене не влаштовує, сказали, що т.як. я визвав майстра для діагностики і ремонту 2-х ноутбуків, то можуть оформити вартість діагностики по 200 грн за кожний. Запитав – де знаходиться сервісний центр. Відповіли: Дегтярівська, 32. Я сказав, що це мене не влаштовує, в таку даль я забирати ноутбуки не поїду, тому ноути не віддам. На це «майстер» сказав, що він живе поруч і доставку ноутів в сервісний центр і мені назад він здійснить сам. Я погодився. Виписали акт (див. фото). Я заплатив 400 грн за діагностику. ноути забрали. Через неділю мені подзвонили і назвали суми ремонту кожного ноута. Десь 3 тисячі з чимось за перший і 4 з чимось за другий. Так як ноути були старенькі і за ці ціни можна купити більш нові і потужніші, я відмовився від ремонту (щодо достовірності цін нічого не можу скзати – я тут не спеціаліст) і поцікавився, коли їх мені повернуть. На що мені було сказано, що майстри не раби і ноути я повинен їхати забирати сам, що деколи майстри їх привозять самі, але тільки у випадку ремонту і коли в них є такі акції. На мої слова, що у нас була розмова з майстром, який забирав ноути, що на Дегтярівську, 32 забирати ноути я не поїду і тому на ремонт їх не віддам і майстер сказав, що він їх сам привезе назад, мені відповіли, що всі розмови з клієнтами у них записуються і на записі такої домовленості немає. На прохання надіслати мені запис розмови, мені нічого виразного не відповіли. Ноути я ще не забрав.
отзыв
Комментарии к отзыву