Відповідь на відгук пані Катерини (продовження) - Отзывы о Inventor school

Inventor school
Отзыв написан 29 мая, 2020 год 131 просмотр
Предмети.
Математика. Обрали для школи Сінгапурську. Вибір обумовлений за результатами світових показників. Ми викладаємо її двома мовами. Це було наше рішення. Діти і англійську мову вивчають, і термінологію, і потім зможуть писати будь-які тести англійською. Математика дуже цікава дітям за змістом своїх завдань, максимально наближена по своїм завданням до потреб сучасного життя. Темп і теми відрізняються від програми НУШ. Результат, який ми бачимо по наших учнях повністю нас задовольняє. Плануємо і надалі навчатися за цією програмою. Також є додаткові підручники і програми, які ми використовуємо на уроках математики.

Я досліджую світ. Курс, яким ми пишаємось. Так, там є відео. І відео краще розкриває і доповнює зміст наших тем, проєктів, над якими працюють діти. Курс унікальний по змісту. Можемо годинами розповідати про цей улюблений курс наших учнів.

Англійська мова. Навчаємо за програмою Academy Stars (видавництво Macmillan). Програма включає в себе аудіювання, читання, говоріння, письмо. Уроки англійської також пов’язані з іншими предметами школи. Тому таке вивчення англійської дуже гармонійне.

Фізкультура. При першому знайомстві з сім’єю чесно кажемо, що не має можливості повноцінно проводити уроки фізкультури, тому що не вистачає для цього місця. Тому, кожна локація наших шкіл по-своєму вирішує у який спосіб провести фізкультуру. Чи спортивний клуб, який поруч, чи додатково запрошуємо тренера. Тут є проблема. Визнаємо.
Українська мова і література. У першому класі для майже всіх дітей письмо і читання – найскладніше і не найулюбленіший предмет. Він потребує зосередженості, старання, багаторазового повторення і підготовленої до письма руки. І коли нам кажуть, що дитина конструює Лего з раннього віку, можемо відповісти, що це дуже добре і важливо, але процес формування пальців кисті руки в початковій школі не завершується. Це фізіологія. І у кожної дитини по-різному протікає формування і розвиток. В Inventor school ми приділяємо цьому особливу увагу. Є своя методика, за якою ми навчалися у митців цієї справи. І вчителі володіють цією методикою. Але у кожної дитини письмо відбувається по-різному. Письмо дуже пов’язане з слуханням і говорінням – це є одним із видів мовленої діяльності. І в нас це не розривний процес.
Ми обираємо для читання літературу, яка буде цікава дітям, яка доповнює наш профіль, і яка знайомить дітей з сучасними письменниками. Щоб діти полюбили читати ми використовуємо будь-які хитрощі. Головне – це знайти інтерес. Не змусити, а саме через зацікавлення.
Саме через зацікавленість ми бачимо наш шлях до успішного навчання. І у кожної дитини є її персональні успіхи відносно того, якою вона була вчора. Важливо це вміти відслідковувати і обов’язково про це розмовляти з дитиною, тоді у них з’являється впевненість у собі і у власних силах. А ще у кожної дитини свій темперамент і характер. І це також треба враховувати. Просто почитайте про це літературу, її достатньо сьогодні в інтернеті і визначите темперамент своєї дитини. Це і є особистісний підхід. В мене є сотні історій наших дітей. Саме від дітей. І наша школа є частиною цих історій. Діти навчаться писати і читати – це неминуче. Але людину ще формує оточення і ставлення до неї. І наша школа це дуже добре розуміє.

В нас є ще багато інших дисциплін, про них не буду, так як не було до них питань.
Коли отримуєш такі відгуки, це дуже неприємно, просто до болі у серці. Розумієш, що десь щось упустили.

Катерино, я прочитала всі характеристики Вашого сина – за результатами навчання в школі у І і ІІ семестрах. Також попросила, щоб мені надали листування Ваше з вчителями, що відбувалося регулярно щотижня, часто щодня впродовж року. Дякую Вам, що багато вдячних слів Ви сказали вчителям у цій переписці під час навчального року. Були і зауваження. Наші вчителі дуже уважно до них ставились і допомагали. Залучали Вас до тих питань, які потребували особливої уваги. Молодий вчитель не завжди не досвідчений, не все залежить від віку. Нам дуже шкода, що так сталося і ми не продовжили з Вами співпрацю. Адже для нас важливим є взаєморозуміння, довіра, вміння разом шукати шляхи індивідуального підходу до навчання дитини і абсолютно не допустимою є неетична поведінка.

Я особисто готова зустрітися і відповісти на будь-які Ваші запитання. Результати всіх робіт і тестів будуть зберігатися в архіві нашої школи і можуть бути надані при необхідності. За результатом закінчення навчального року школа надає Опис досягнень учня за II семестр, з характеристикою і рекомендаціями з усіх предметів. Хочу нагадати, що вчитель не оцінює дітей за балами, але надає повну характеристику здобутих знань, умінь, навичок.
Ознайомившись з вхідними показниками Вашого сина і його результатами на кінець навчального року - я залишилась задоволеною.
З найкращими побажаннями знайти свою школу і свій колектив для Вашої дитини і в майбутньому обрати справу по душі.





Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


Inventor school
Все отзывы

3.6 5
79 отзывов / 10776 просмотров
Inventor school
​Образовательные программы нашей Inventor School развивающие, интеллектуальные, мотивирующие. В наших программах применено эффективную естественную особенность детского развития - познавать мир в игре, создавать реальные вещи в материальном мире и одновременно приобретать знания. Это учебная модель Взаимосвязи, Конструирования, Рефлексии и Развития, которая помогает детям найти ответы на множество вопросов: «Как построить... подробнее

Школы
Go ITeens
Go ITeens

Рейтинг: 4.8
388 отзывов
Коллегиум "Олимп", Киев
Коллегиум "Олимп", Киев

Рейтинг: 3.4
60 отзывов
Школа №215, Киев
Школа №215, Киев

Рейтинг: 3.9
16 отзывов
Спецшкола "Интеллект", Киев
Спецшкола "Интеллект", Киев

Рейтинг: 4.8
172 отзыва
Новопечерская школа
Новопечерская школа

Рейтинг: 3.5
23 отзыва
Speak Up Украина
Speak Up Украина

Рейтинг: 4.2
436 отзывов
Школа "Лингвист", Киев
Школа "Лингвист", Киев

Рейтинг: 3.5
4 отзыва