Ситуація в мене була абсолютно ідентична до всіх, що тут описані. Замовила стільці з 100% передплатою. У день, коли вони мали надіслати замовлення, нічого не сталося. Написала їм — мовчали два дні, на дзвінки не відповідали. На третій день відповіли, що «потрібно перевірити», і знову зникли. Телефони не брали жодного разу.
Протягом тижня періодично писали у Viber, що «відправлять ТТН сьогодні-завтра» — і так без кінця. Я повідомила, що якщо нічого не отримую, подаю заяву на ФОП (оплата була на його IBAN) у банк, поліцію та податкову. Поки вони мовчали, я вже подала заяву в свій банк із усіма скрінами.
Через деякий час вони надіслали фото й написали, що відправлять сьогодні. Ми з банком вирішили почекати до кінця дня, і якщо нічого не зміниться — фіналізуємо заяву. Звісно, нічого не відбулося.
Тієї ж ночі я почала гуглити, знайшла цей сайт і, прочитавши історії інших, зрозуміла: маю справу з шахраями, хоча до останнього вірила, що от-от надішлють. Повідомила банк, і вже вночі вони зробили запит у банк, де зареєстрований ФОП, а також підготували мені шаблон заяви в кіберполіцію і дали покрокову інструкцію, що робити далі (дякую, Monobank!).
Паралельно я перевірила, на якій хостинговій і доменній компанії розміщений сайт mymeblik — для подачі скарги. Також зібрала всі необхідні контакти — Google-підтримку (для скарги, щоб прибрали сайт із пошукової видачі), Viber тощо. Відправити усі запити не встигла, оскільки пошук усіх контактів зайняв якийсь час… Але не знаю, що спрацювало — але наступного дня вони таки надіслали мені ті стільці.
Тому рекомендую крім поліції скаржитися образу в банк на ФОП (вам не повернуть кошти, але банк, що обслуговує їх ФОП може обмежити обслуговування їх рахунків), податкова (оплата по iban, відсутність чеку, не отримання товару), захист прав споживачів (те саме), хостинг провайдер (ТОВ Хостинг Україна, [email protected]), заява в кібер поліцію https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ ( в банк треба віддати фото документа, що заяву внесено до реєстру досудових розслідувань), підтримка Гугл https://safebrowsing.google.com/safebrowsing/report_phish/?hl=uk, вайбер , так само можна поскаржитися мобільному оператору (по їх номеру). Сподіваюся, комусь це допоможе 1 согласен
Ніколи не замовляйте в них! - Отзывы об Интернет-магазин mymeblik.com.ua
Протягом тижня періодично писали у Viber, що «відправлять ТТН сьогодні-завтра» — і так без кінця. Я повідомила, що якщо нічого не отримую, подаю заяву на ФОП (оплата була на його IBAN) у банк, поліцію та податкову. Поки вони мовчали, я вже подала заяву в свій банк із усіма скрінами.
Через деякий час вони надіслали фото й написали, що відправлять сьогодні. Ми з банком вирішили почекати до кінця дня, і якщо нічого не зміниться — фіналізуємо заяву. Звісно, нічого не відбулося.
Тієї ж ночі я почала гуглити, знайшла цей сайт і, прочитавши історії інших, зрозуміла: маю справу з шахраями, хоча до останнього вірила, що от-от надішлють. Повідомила банк, і вже вночі вони зробили запит у банк, де зареєстрований ФОП, а також підготували мені шаблон заяви в кіберполіцію і дали покрокову інструкцію, що робити далі (дякую, Monobank!).
Паралельно я перевірила, на якій хостинговій і доменній компанії розміщений сайт mymeblik — для подачі скарги. Також зібрала всі необхідні контакти — Google-підтримку (для скарги, щоб прибрали сайт із пошукової видачі), Viber тощо. Відправити усі запити не встигла, оскільки пошук усіх контактів зайняв якийсь час… Але не знаю, що спрацювало — але наступного дня вони таки надіслали мені ті стільці.
Тому рекомендую крім поліції скаржитися образу в банк на ФОП (вам не повернуть кошти, але банк, що обслуговує їх ФОП може обмежити обслуговування їх рахунків), податкова (оплата по iban, відсутність чеку, не отримання товару), захист прав споживачів (те саме), хостинг провайдер (ТОВ Хостинг Україна, [email protected]), заява в кібер поліцію https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ ( в банк треба віддати фото документа, що заяву внесено до реєстру досудових розслідувань), підтримка Гугл https://safebrowsing.google.com/safebrowsing/report_phish/?hl=uk, вайбер , так само можна поскаржитися мобільному оператору (по їх номеру). Сподіваюся, комусь це допоможе
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву