Засовив в цьому магазині каністру і надувну подушку. Хоч було написано, що все є в наявності, насправді каністру довелося очікувати тиждень до відправки. Коли нарешті оглянув на НП посилку, то подушки там не було. Відмовлятися від посилки не було вже часу, бо каністра була треба ще на вчора. Тож я зняв відео на Новій Пошті і забрав те що... Читать отзыв Засовив в цьому магазині каністру і надувну подушку. Хоч було написано, що все є в наявності, насправді каністру довелося очікувати тиждень до відправки. Коли нарешті оглянув на НП посилку, то подушки там не було. Відмовлятися від посилки не було вже часу, бо каністра була треба ще на вчора. Тож я зняв відео на Новій Пошті і забрав те що було. Потім написав до магазину про цю ситуацію і додав відео. Сказав, що вони можуть повернути гроші за подушку щоб не морочитися. Чекав день, відповіді не отримав. Передзвонив, сказали що глянуть відео з упакування і передзвонять. Минуло ще 3 дні, глухо. Подушка коштує 128 грн, тому мені не хочеться тратити свій час і нерви на полальші розбірки. Але на цей відгук я все ж потрачу 10 хв свого життя. Можливо він допоможе іншим не зв'язуватися з магазином Flagman.ua, адже комусь можуть і щось дорожче не покласти в пакунок.
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Немає в наявності товарів, що позначені, як такі, що є.
Сделали большую закупку, на 13к , взяли сигнализаторы, проверили на месте только 2 шт из 4. Приехали на рыбалку, один бракованный попался, проводок вырван. В магазине отказываются менять и делать возврат. Предложили им, чтобы этот забрали, а мы бы купили подороже. Тоже отказали. Клиентоориентированности никакой нет 👎. Часто скуплялись, на большие суммы, но теперь ни ногой туда.
Дуже довго чекав замовлення. Прийшла посилка, в якій були бойли прострочені на пів року, тобто їм було більше двох з половиною років, етикетка потерта, явно не першому мені приїхали. Принципово відправив назад, майже два тижні відмовок. Хамські та різкі відповіді. Вкрай не рекомендую, подумайте кілька разів перед тим як до них звернутися.
Не раджу з ними зв'язуватись, замовляв фідерне вудилище, відправили по пошті через 5 днів після замовлення та при отриманні було виявлено зламане кільце, хоча при тому пакування було не пошкоджене. При зверненні до магазину, запропонували замінити за гроші... Короче розсилають зламаний товар, мабуть щоб перекрити свої недоліки
Достоинства:
Відсутні
Недостатки:
Пошкоджений товар відправляють,термін доставки не адекватний, за таку вартість товарів сервіс "0"
Замовлення + доставка було сплачено одразу. Але ж чомусь на НП воно було разділено на 2 замовлення і там знову вимагали оплату, хоча вона вже була! Довелося сплачувати ще раз, щоб просто отримати своє ВЖЕ раз оплачене замовлення. Магазин взагалі не максимально відсторонився та сказав, що з їх боку все добре, то щосб з НП, з ними і розбирайтесь. Ну... Читать отзыв Замовлення + доставка було сплачено одразу. Але ж чомусь на НП воно було разділено на 2 замовлення і там знову вимагали оплату, хоча вона вже була! Довелося сплачувати ще раз, щоб просто отримати своє ВЖЕ раз оплачене замовлення. Магазин взагалі не максимально відсторонився та сказав, що з їх боку все добре, то щосб з НП, з ними і розбирайтесь. Ну звісно, вони ж свої гроші вже отримали...Максимально не раджу мати з ними справу! Якщо не хочете двічі платит за доставку. яка обійшлася у майже 600 грн!
Якщо у вас є питання та ви хочете його написати в клієнтський сервіс, можете не писати. Краще зателефонуйте. Хоча ні, з вами що там що там будуть спілкуватися як з лайном
Обʼявили акцію з 16 червня до -25%. От тільки одна біда, забули що в інтернеті все відслідковується. Наразі ціни з акціями вищі, ніж 1-2 тичні до цього
Как оказалось плохих отзывов больше чем хороших, что вполне очевидно. Произошла и у меня не приятная ситуация. Делал очередной заказ в интернете на много позиций, одна из которых была шпуля. По приходу заказ проверил, все на месте, коробку со шпулей не стал распечатывать. Прошло несколько мес, собираюсь на рыбалку, беру намотать новый шнур на новую шпулю, а в коробке не... Читать отзыв Как оказалось плохих отзывов больше чем хороших, что вполне очевидно. Произошла и у меня не приятная ситуация. Делал очередной заказ в интернете на много позиций, одна из которых была шпуля. По приходу заказ проверил, все на месте, коробку со шпулей не стал распечатывать. Прошло несколько мес, собираюсь на рыбалку, беру намотать новый шнур на новую шпулю, а в коробке не моя. Зашел на сайт проверить заказ, может перепутал, но нет, у меня все правильно заказано. Мелочь, но неприятно. Думаю ладно, заеду в магазин поменяю, проблемы в этом не вижу вообще. Тем более флагману это не стоит ни каких затрат сделать. Найти нужную, выслать по адресу, а эту забрать и продать за день, так как она на более новую модель. На мой звонок сказали, что это не гарантийная ситуации, прошло 14 дней. Я много лет работал в продажах и знаю все эти неловкие ситуации и как из них можно выйти, чтобы все стороны остались довольными, фирма ни чего не теряет и + в карму, клиент рад что его услышали и помогли не взирая на правила. Во флагмане к сожалению все не так, по этому будьте внимательными и знайте, что с каждым днем все меньше и меньше порядочных совестных людей, которые и пальцем не пошевелят, чтобы вам помочь.
Достоинства:
Хороший сайт
Недостатки:
Не учитывается сторона клиента, тупо коммерция ради заработка и своей выгоды
Вчора за порадою менеджера купив ліску Colmic X5000 - питаю, якісна? - Так, каже, бери, ліска супер. Ну ок. 220 грн наче не сильно дорого. Приїхав додому, став роздивлятися - щось вона на вигляд меньше, ніж моя 0.12, що намотана на зимових вудках. Поміряв мікрометром - 0.105. Саме цікаве, що позаду на упаковці написано доступні діаметри 0.105, 0.125 і так... Читать отзыв Вчора за порадою менеджера купив ліску Colmic X5000 - питаю, якісна? - Так, каже, бери, ліска супер. Ну ок. 220 грн наче не сильно дорого. Приїхав додому, став роздивлятися - щось вона на вигляд меньше, ніж моя 0.12, що намотана на зимових вудках. Поміряв мікрометром - 0.105. Саме цікаве, що позаду на упаковці написано доступні діаметри 0.105, 0.125 і так далі до 0.3, на упаковці написано 0.125, а по-факту намотана 0.105. Сьогодні поїхав в магазин - кажуть гроші не повернемо, бо у них на сайті начебто написано, що це розмоточний матеріал, і шнури і ліска поверненню не підлягають - може ви собі там щось відмотали. Агов, хлопці, я у вас десь 12 років купую на доволі чималу суму кожного року, у мене з десяток ваших спінінгів і скільки ж котушок, не рахуючи іншого. Чи гадаєте у мене є час палити бензин, аби купити собі ліску, відмотати два метри на повідець, а потім повернути? Ну і потім - це ж товар, який продається бабінами, не на метраж. В результаті мабуть прийшов час міняти бренд, тим паче що якість з кожним роком все гірше і гірше. Тільки те що зараз приходить на розум - один спінінг Блекфаер зламано з першого забросу на вазі 3 грами при його тесті до 15 грам - дякувати, вершинку замінили, тут плюс в карму. Куплена два тижні назад котушка RedFire 2000S - через 20 хвилин риболовлі щось всередині вже тріщить. Куплений з нею Blackfire Area 62SUL 1.88м 0.4-3г - ним від 2 грам тільки можна щось починати ловити, це жах, а не спінінг. Ну а опариша, мотиля чи кілограм відходів кондитерського виробництва я в будь-якому підземному переході куплю.
Достоинства:
Є регулярні знижки, бо без них народ взагалі мабуть нічого не купує такої якості.
Недостатки:
Повний ігнор чинного законодавства у вигляді ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та Постанову Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 про визначення переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Керуються лише тим, що написано у них на сайті. Тобто якщо вони напишуть, що вхід в магазин...
Жена подарила фидер Daiwa, дома достал с чехла и обнаружил что кольцо одно керамическое лопнутое. Приехал в магазин, мне сказали мы не причем, едьте в сервисный центр пусть вам делают. Не вернуть товар, ни подремонтировать отказались. Пришлось мне самому ехать в другой конец Киева и делать за свои деньги кольцо.
Пару років не було можливості зайти до магазину. В неділю зайшов. Гори коробок. Люди бродять', продавці копирсаються в ящиках, на людей не звертають уваги. До каси зовсім не дійті. Біля магазину гори сміття, ящіків,досок. Вирішив зайти в понеділок, все те саме! Тільки мусора біля магазину більше. Можливо магазин зачіняють, чі пкреїджає
Замовив товар, частково прийшов пошкоджений, частина товару відсутня, добитися нічого від гарячої лінії не можу. Бардак що в звичайних магазинах що онлайн
Не рекомендую купувати спінінг Azura Kenshin, тому що якщо щось трапиться з вашою вершинкою спінінга, запасну не купиш і вам не підберуть - будуть казати чеквйте, дзвоніть, може колись буде.
Купил катушку (Дайва-фуэго) на 5-й рыбалке стал слышен писк. Похож на сухой подшипник. Вроди не страшно. Но когда отдаёшь больше чем пол зарплаты и на 5 рыбалок это просто воровство.!!!!здал по гарантии. Жду 30 дней прописанных в гарантии, 40дней если с ремонтом. Новостей нет, еду в магазин. Говорю что с катушкой. Ведь сроки прошли гарантий. Зделали запрос, ждите звонка. Перезвонили... Читать отзыв Купил катушку (Дайва-фуэго) на 5-й рыбалке стал слышен писк. Похож на сухой подшипник. Вроди не страшно. Но когда отдаёшь больше чем пол зарплаты и на 5 рыбалок это просто воровство.!!!!здал по гарантии. Жду 30 дней прописанных в гарантии, 40дней если с ремонтом. Новостей нет, еду в магазин. Говорю что с катушкой. Ведь сроки прошли гарантий. Зделали запрос, ждите звонка. Перезвонили из сервиса, говорят не слышим никаких списков в работе катушки. Я настоял чтобы повнимательнее послушали.))) снова жду 50-60-день снова тишина. Снова в магазин еду. И так по кругу, повтор. ПОИТОГУ.... Перезвонили из сервиса и говорят, писк даёт стопор заднего хода. Наверное маловато смазки заулал производитель. Не гарантийный случай! И ещё наверное 3 месяца будет ехать из СЕРВИСА. Итог истории. ВСЕ КТО СОБИРАЕТСЯ КУПИТЬ ТОВАР В МАГАЗИНЕ ФЛАГМАН. ПОНИМАЙТЕ, ЧТО ПО ГАРАНТИИ ВАМ НИЧЕГО НЕ ЗДЕЛАЮТ, НЕ Поменяют и деньги не вернут. Им плевать на клиентов!!!! Лучше покупать в тех маленьких магазинах рыбалки товар. Там хоть на встречу идут продавця и владелец. А это роскрученый магазин,,, у них нет ни запасных колен на многие Спининги их Флагманской продукции и катушки. Все одноразовое.
Обслуживание клиентов и оперативность выполнения заказа. Ужасное, заказ жду больше недели. У нас акция - да клиента это вообще не должно волновать. Короче магазин очко
На тому тижднi Солодовник об'явив в чатi вiдеозверненнi о 5% знижцi додатково до ваших дисконтiв.На кассiв получив вiдмову.Описав цю ситуацiю в чатi та адмiнFlaan мене забанив..мабудь не знав що вiдповiсти.Дитям чий садок.
Доброго дня хочу поділитися відгуком про роботу інтернет магазину Флагман рибалка.. Заказав товар в неділю в понеділок передвонили сказали що половину того що я заказав нема в наявності -хотя на сайті все було вислали в понеділок смс що заявка прийнята ..вже п'ятниця прийшло смс що товар комплектується це що за робота така магазин нерекомедую шл*к пішли н....
Ще раз переконуюсь, якщо щось треба купити, то спочатку перечитай відгуки. Вдруге у них купую через сайт і знову переконуюсь що це просто шарашка. Працюють линиві бездарі,замовлення треба чекати декілька днів. Не Флагман а дніще якесь
Зробив замовлення, перетелефонували, підтвердив замовлення. Ну його так і не вислали. Зателефонував днів через 3, кажуть зараз вам зателефонує менеджер.....не телефонує....
Добрий день!Купив спінінг New Distroyer,на першій рибалці він зламався на стику посередині(виважував рибу,сом 3,200),приїхав в магазин написав заяву (забрали разом з чеком)і тиша!минуло майже три тижні,дзвоню на гарячу лінію,кажуть на діагностиці,склалося враження від розмови що я їм щось винен!Будьте уважні,перед тим як щось брати такого плану читайте форуми і як сказав продавець магазину (майже все де знижка 20+% краще не... Читать отзыв Добрий день!Купив спінінг New Distroyer,на першій рибалці він зламався на стику посередині(виважував рибу,сом 3,200),приїхав в магазин написав заяву (забрали разом з чеком)і тиша!минуло майже три тижні,дзвоню на гарячу лінію,кажуть на діагностиці,склалося враження від розмови що я їм щось винен!Будьте уважні,перед тим як щось брати такого плану читайте форуми і як сказав продавець магазину (майже все де знижка 20+% краще не брати!(те сухе,те сире!)Всім вдалих рибалок!якщо комусь цікаво як закінчиться історія,можу відзвітувати!
Хочу зарадити майбутнім користувачам котушок. При обслуговуванні котушок Shimano (нових), замінили два підшипника на самий дешевий Китай, крім того, мастило теж Китай. Категорично не рекомендую звертатись з обслуговування котушок.
Такого дніща я ще не зустрічав, сервісний центр не працює, навіщо взагалі його треба було створювати! Відповідь на повідомлення надают в кращому випадку через добу, обіцянки не виконують.
Сделал заказ во вторник сказали отправят в пятницу, в пятницу не отправили - перезвонил сказали отправят в понедельник но в понедельник тоже не отправили... В итоге больше недели ожидания. Не рекомендую магазин.
Заказав катушку прийшла швидко але бракована відправив назад довбали мозги 5 днів доки не дійшло до позову до суду сьогодні відправили другу, побачимо що прийде більше нічого в них не закажу P. S. Перевіряйте товар на почті, немає віри цій фірмі
При отриманні замовлення №544047 виявилось що катушка спінінгова Azura Safina 2500S вітринна (остання). Так як купував на подарунок мені така не підходить. Але ж можна було сказати що вона вітринна щоб клієнт обрав їхати в другий магазин. А так навіть ніхто не вибачився і перенаправили в інший магазин. Дякую за витрачений час і гроші.
Замовлення не в повному обсязі
Коли нарешті оглянув на НП посилку, то подушки там не було. Відмовлятися від посилки не було вже часу, бо каністра була треба ще на вчора. Тож я зняв відео на Новій Пошті і забрав те що... Читать отзыв Засовив в цьому магазині каністру і надувну подушку. Хоч було написано, що все є в наявності, насправді каністру довелося очікувати тиждень до відправки.
Коли нарешті оглянув на НП посилку, то подушки там не було. Відмовлятися від посилки не було вже часу, бо каністра була треба ще на вчора. Тож я зняв відео на Новій Пошті і забрав те що було.
Потім написав до магазину про цю ситуацію і додав відео. Сказав, що вони можуть повернути гроші за подушку щоб не морочитися. Чекав день, відповіді не отримав. Передзвонив, сказали що глянуть відео з упакування і передзвонять. Минуло ще 3 дні, глухо.
Подушка коштує 128 грн, тому мені не хочеться тратити свій час і нерви на полальші розбірки. Але на цей відгук я все ж потрачу 10 хв свого життя. Можливо він допоможе іншим не зв'язуватися з магазином Flagman.ua, адже комусь можуть і щось дорожче не покласти в пакунок.
Не рекомендую этот магазин
Надсилають прострочений товар
Відправляють зламаний товар при онлайн замовленні
Дуже не раджу!!!
Ужасний сервіс
Не акція, а лохотрон
Ненадійна компанія
Замовлення
ПРИСЛАЛИ НЕ ТОТ ТОВАР И ОТКАЗАЛИСЬ МЕНЯТЬ
Керуються лише тим, що пишуть самі у себе на сайті. Товар дуже низької якості.
Ну ок. 220 грн наче не сильно дорого. Приїхав додому, став роздивлятися - щось вона на вигляд меньше, ніж моя 0.12, що намотана на зимових вудках. Поміряв мікрометром - 0.105. Саме цікаве, що позаду на упаковці написано доступні діаметри 0.105, 0.125 і так... Читать отзыв Вчора за порадою менеджера купив ліску Colmic X5000 - питаю, якісна? - Так, каже, бери, ліска супер.
Ну ок. 220 грн наче не сильно дорого. Приїхав додому, став роздивлятися - щось вона на вигляд меньше, ніж моя 0.12, що намотана на зимових вудках. Поміряв мікрометром - 0.105. Саме цікаве, що позаду на упаковці написано доступні діаметри 0.105, 0.125 і так далі до 0.3, на упаковці написано 0.125, а по-факту намотана 0.105.
Сьогодні поїхав в магазин - кажуть гроші не повернемо, бо у них на сайті начебто написано, що це розмоточний матеріал, і шнури і ліска поверненню не підлягають - може ви собі там щось відмотали. Агов, хлопці, я у вас десь 12 років купую на доволі чималу суму кожного року, у мене з десяток ваших спінінгів і скільки ж котушок, не рахуючи іншого. Чи гадаєте у мене є час палити бензин, аби купити собі ліску, відмотати два метри на повідець, а потім повернути? Ну і потім - це ж товар, який продається бабінами, не на метраж.
В результаті мабуть прийшов час міняти бренд, тим паче що якість з кожним роком все гірше і гірше. Тільки те що зараз приходить на розум - один спінінг Блекфаер зламано з першого забросу на вазі 3 грами при його тесті до 15 грам - дякувати, вершинку замінили, тут плюс в карму. Куплена два тижні назад котушка RedFire 2000S - через 20 хвилин риболовлі щось всередині вже тріщить. Куплений з нею Blackfire Area 62SUL 1.88м 0.4-3г - ним від 2 грам тільки можна щось починати ловити, це жах, а не спінінг. Ну а опариша, мотиля чи кілограм відходів кондитерського виробництва я в будь-якому підземному переході куплю.
Ужасное обслуживание и сервис
Вінниця, біля книжки
Вирішив зайти в понеділок, все те саме! Тільки мусора біля магазину більше.
Можливо магазин зачіняють, чі пкреїджає
Жахливо не рекомендую
Бардак що в звичайних магазинах що онлайн
Жахливий магазин
Спінінг Azura Kenshin
ГАРАНТИИ НЕТ!!! ОБМАН!!!
Выполнение заказ
У нас акция - да клиента это вообще не должно волновать. Короче магазин очко
Банять коли не ме чим вiдповiсти
чий садок.
Жахлива робота
Заказав товар в неділю в понеділок передвонили сказали що половину того що я заказав нема в наявності -хотя на сайті все було вислали в понеділок смс що заявка прийнята ..вже п'ятниця прийшло смс що товар комплектується це що за робота така магазин нерекомедую шл*к пішли н....
Вірю кожному відгуку
Дурять на скидках
Не вислали товар
Зателефонував днів через 3, кажуть зараз вам зателефонує менеджер.....не телефонує....
Флагман і гарантії ?
Робота сервісного центру
Сервісний центр флагмана
Обережно шахраї
Ужасное обслуживание
Катушка спінінгова онукс 2500s
Катушка спінінгова Azura Safina 2500S , Замовлення №544047