Андрей Украина, Київ Отзыв написан 18 мая, 2018 год336 просмотров
18.04.18 у Замовленні 944393 замовив у АВТОКЛАД "Фильтр масляный GENERAL MOTORS 25184029". Підбір здійснював через форму на сайті, крім того додатково попросив менеджера ще раз перевірити за VIN-кодом. Менеджер запевнив, що все підійде і я підтвердив замовлення. Однак при виконанні робіт на СТО виявилося, що фільтр не підходить. Я здав його менеджеру, але той зауважив, що коробка розірвана не акуратно, тому кошти навряд повернуть. Так і вийшло. Я розумію, що кошти невеликі і не став би піднімати це питання. Однак, для чого тоді там працюють менеджери, які непрофесійно роблять підбір товару і потім не несуть за це ніякої відповідальності? До того ж, неакуратно відчинена коробка, ніяким чином не впливає на якість товару. Багато років співробітничав з цим магазином і був неприємно вражений такою скнарістю і дріб'язковістю. Непотрібний мені товар забирати не буду і дозволяю використати для зміцнення фінансового стану магазину. Раджу не ризикувати і користуватися іншими магазинами.
Достоинства:
Не знаю. Аналогічних магазинів багато і ціни в них не вищі, а відношення до покупців набагато краще.
Недостатки:
Керівництво магазину не переймається репутацією. Значно важніше гроші. Не раджу!!!
а где вы видали механика который с кармана вам понесет ответственность за свою роботу/не правильную диагностику, или врача который с карманы выложит вам кусок здоровья как возмещение ущерба? вы как с луны свалились.. пишете что попало и не о чём. то порвана упаковка не так, то документы им собирать лень. Под кабмин становитесь, пусть те кто ЗЗоП соченяли вам и отвечает для чего это нужно.
Відмова повернути кошти за товар, який не підійшов - Отзывы об АВТОКЛАД интернет-магазин
отзыв
Комментарии к отзыву