Группа компаний Terrasoft
Группа компаний Terrasoft является разработчиками платформы bpm’online разработанной в 2002 году и призванной стать помощником для управления бизнесс-процессами маркетинга, сервиса, продаж. Главной задачей компании является максимально в короткие сроки способствовать реализации статегий клиентов, используя все преимущества технологий BPM и CRM. Престижные награды ежегодно достаются продуктам платформы bpm’online, а высокая оценка...
подробнее CRM системы
Категорично не рекомендую! - Отзывы о Группа компаний Terrasoft
Хочу застережити підприємців, хто розглядає СРМ Creatio для впроваждення у свій бізнес.
Категорично не рекомендую! Дуже дорогі ліцензії + від вас будуть потребувати викупити мінімальний пакет (до війни особисто я сплатив на рік 4600$). Потім, за всі налаштування інтегратори з вас три шкуру здеруть (особисто я сплатив десь біля 10000$). Контролю за ціноутворенням інтеграторів з боку Creatio нема ніякого, навіть елементарні доробки будуть коштувати тисячі $.
Проте, головна фішка цієї компанії - повне ігнорування потреб клієнтів! Розповім детальніше...
Вже під час війни в мене відбулася розмова з персональним менеджером, в рамках якої я сказав, що бізнес просів (дуже залежимо від іноземців) та що я не можу сплачувати надалі за ліцензії. Менеджер мені гарантував, що перед тим, як мені вимкнуть доступ, за тиждень попередять, щоб у мене був час виписати необхідні дані та що мені надішлють бекап на пошту. Про цю розмову забули, користувався СРМ ще деякий час.
17.08.2024 без попередження доступ заблокували. Ок, зателефонував менеджеру, який мені гарантував, що попередять, проте той сказав, що вже в компанії не працює. Надіслав листа з двох поштових адрес, проте на жоден лист відповіді не отримав. Передзвонив на службу підтримки, мені пообіцяли що новий менеджер зі мною зв'яжеться та все вирішить, проте зв'язок відбувся тільки після 3-х днів нагадування. Далі, коли менеджер дізналася, що я не маю змоги сплачувати ліцензії, а прошу надати тимчасовий доступ (щоб вручну виписати необідні дані) або зробити вигрузку бази в ексель, їй стало нецікаво (бо це ж вже не про гроші, а про якісь дії, за які менеджер не отримає винагороду, хоча компанія зобов'язана надати дані згідно договору). Наступного дня менеджер не брала слухавку та одного разу взагалі скинула дзвінок.
Після десь 5 чи 6 дзвінків на службу підтримки мені таки пообіцяли, що нададуть доступ на день. Я міняю плани, чекаю біля ноута та нічого не відбувається. Менеджер кожного разу пише про "5 хвилин" або "чперез 2 години розберуся" з нульовим ефектом. Потім, обіцяє, що доступ буде наступного дня, та результат такий самий.
Пишу чергові листи на службу підтримки - нуль відповіді. По факту - пішов 4-й тиждень з моменту блокування, а мені до сих пір не надали чуткої відповіді та не надіслали обіцяний бекап.
Для себе на 1000% вирішив навіть не розглядати повернення до цієї СРМ після війни, та й вам шановні, дуже не рекомендую. На ринку є набагато гнучкіші та більш доступні у фінансовому плані СРМ. А якщо зважити на відношення до клиєнта, то таким конторам на ринку нашої країни точно не місце!
отзыв
Комментарии к отзыву