Лілія Отзыв написан 15 августа, 2023 год18 просмотров
Закінчила курс web/UX/UI дизайн. Після тижневого марафону була у захваті, купила курс і прийшло розчарування. Курс позиціонує себе для початківців - загалом він такий і є, але якість курсу дуже низька.
Розбитий на три блоки: веб дизайн, UX/UI дизайн та дизайн мобільних застоунків. Кожен блок по розрахований на 2 місяці. ПІсля курсу отримуєш початкові знання по Figma та по дизайну. Заявлене вивчення програм в курсі Photoshop та Illustrator мають аж по 1 уроку… але й інші теми по дизайну мають також по 1-2 уроки. Тому детальне і глибоке вивчення на самостійне опрацювання. На навчання потрібно багато часу, не 2-3 години щоденно, як запевняють в GOIT, а 5-6 годин і це мінімум. Група складається з 200 студентів. І такі групи набираються через місяць. *
Стосовно лектора: було таке відчуття, що він погано розібрався в темах які викладає, просто читав презентацію, а коли починав висловлювати свої думки - починалась плутанина. Інколи студенти підказували йому.
Ментор був неуважний, іноді навіть не читав мої коментарі-питання, а проектну роботу за другий блок перевірив вже після закінчення курсу (і це тому, що постійно питала, коли перевірить роботу). Думаю, в нього багато студентів і не хватає часу на уважну перевірку домашніх завдань.
Стосовно захисту проектної роботи курсу - на захист дали аж 5 хвилин. Не вкладаєшся - зупиняють, тобто отримані знання викладача не цікавлять, головне вчасно закінчити захист.
Загалом закінчивши курс зрозуміла - що всі уроки могла б знайти в ютубі самостійно і безкоштовно. Але вирішальним фактором вибору компанії GoIT був посил по працевлаштуванню успішних випускників в свої партнерські IT компанії. На цьому факторі регулярно роблять акцент sale менеджери в телефонних розмовах (спілкувалась з Богданом та Юлією) та на вебінарі після тижневого марафону. На жаль, це маркетинговий хід продажу курсу. Ніхто нікуди не влаштовує, максимум - допомагають професійно скласти резюме та надають сервіси пошуку роботи. Конкуренція на вакансію дизайнера 200-300 чоловік. Ринок дизайнерів перенасичений.
Мій висновок: не раджу цю компанію для навчання. Весь матеріал можна або ж самому опрацювати або закінчити курси в 2 рази дешевші. І далі розвиватись. Компанія вкладається в агресивну рекламу, але не інвестує в програму навчання та викладачів.
Недостатки:
компанія зацікавлена у власному бізнесі, продажу курсів, але не зацікавлена у розвитку студента
Компанія інвестує в агресивну рекламу, але не інвестує в програму навчання та викладачів - Отзывы о GoIT курсы IT технологий
Розбитий на три блоки: веб дизайн, UX/UI дизайн та дизайн мобільних застоунків. Кожен блок по розрахований на 2 місяці. ПІсля курсу отримуєш початкові знання по Figma та по дизайну. Заявлене вивчення програм в курсі Photoshop та Illustrator мають аж по 1 уроку… але й інші теми по дизайну мають також по 1-2 уроки. Тому детальне і глибоке вивчення на самостійне опрацювання. На навчання потрібно багато часу, не 2-3 години щоденно, як запевняють в GOIT, а 5-6 годин і це мінімум.
Група складається з 200 студентів. І такі групи набираються через місяць. *
Стосовно лектора: було таке відчуття, що він погано розібрався в темах які викладає, просто читав презентацію, а коли починав висловлювати свої думки - починалась плутанина. Інколи студенти підказували йому.
Ментор був неуважний, іноді навіть не читав мої коментарі-питання, а проектну роботу за другий блок перевірив вже після закінчення курсу (і це тому, що постійно питала, коли перевірить роботу). Думаю, в нього багато студентів і не хватає часу на уважну перевірку домашніх завдань.
Стосовно захисту проектної роботи курсу - на захист дали аж 5 хвилин. Не вкладаєшся - зупиняють, тобто отримані знання викладача не цікавлять, головне вчасно закінчити захист.
Загалом закінчивши курс зрозуміла - що всі уроки могла б знайти в ютубі самостійно і безкоштовно. Але вирішальним фактором вибору компанії GoIT був посил по працевлаштуванню успішних випускників в свої партнерські IT компанії. На цьому факторі регулярно роблять акцент sale менеджери в телефонних розмовах (спілкувалась з Богданом та Юлією) та на вебінарі після тижневого марафону. На жаль, це маркетинговий хід продажу курсу. Ніхто нікуди не влаштовує, максимум - допомагають професійно скласти резюме та надають сервіси пошуку роботи. Конкуренція на вакансію дизайнера 200-300 чоловік. Ринок дизайнерів перенасичений.
Мій висновок: не раджу цю компанію для навчання. Весь матеріал можна або ж самому опрацювати або закінчити курси в 2 рази дешевші. І далі розвиватись. Компанія вкладається в агресивну рекламу, але не інвестує в програму навчання та викладачів.
отзыв
Комментарии к отзыву