Гость Отзыв написан 2 ноября, 2022 год38 просмотров
Записала доньку на первинний огляд ортодонта. Запис на 15:00. Ми прийшли вчасно, за декілька хвилин до 15, заповнили картку пацієнта, нас попросили зачекати. 15:05 адміністратор каже, що у них накладка, треба ще почекати хвилин 10. Добре чекаємо. 15:25 вже я запитую, скільки ще чекати. Відповіді нема. В 15:30 ми з дитиною збираємося йти. Адмін запитує- ви не будете чекати? Якби я прийшла до державної стоматологїї з безкоштовним обслуговуванням, я б зрозуміла затримку, черги і тд. В приватній стоматології, де візит був призначений за 10 днів, затримка на півгодини) такий собі сервіс. І от цікаве пояснення від адміна- лікар працює, я ж не можу зайти до неї і запитати скільки ще треба часу, попередня клієнтка прийшла вчасно, корекція робиться 30 хвилин, зазвичай, а тут вже година… Я вас прошу! А що лікар не в змозі оцінити об’єм роботи і попередити адміна, що буде затримка, щоб адмін в свою чергу завчасно попередив мене, тобто наступного клієнта про це? Чи лікар десь у ранзі Бог, і не розмовляє з адміністратором під час роботи? Так там ще й асистент лікаря є, який мабуть розмовляти вміє також. Від адміна- ну…, вибачте. Вас перезаписати? Ні, вже не цікаво.
Стоматологическая клиника Giorno Dentale в Киеве предоставляет весь спектр услуг по лечению зубов. У нас работают только лучшие специалисты с огромным опытом в своем деле.
До лікаря так і не потрапили. - Отзывы о Giorno Dentale
Якби я прийшла до державної стоматологїї з безкоштовним обслуговуванням, я б зрозуміла затримку, черги і тд. В приватній стоматології, де візит був призначений за 10 днів, затримка на півгодини) такий собі сервіс. І от цікаве пояснення від адміна- лікар працює, я ж не можу зайти до неї і запитати скільки ще треба часу, попередня клієнтка прийшла вчасно, корекція робиться 30 хвилин, зазвичай, а тут вже година… Я вас прошу! А що лікар не в змозі оцінити об’єм роботи і попередити адміна, що буде затримка, щоб адмін в свою чергу завчасно попередив мене, тобто наступного клієнта про це? Чи лікар десь у ранзі Бог, і не розмовляє з адміністратором під час роботи? Так там ще й асистент лікаря є, який мабуть розмовляти вміє також.
Від адміна- ну…, вибачте. Вас перезаписати? Ні, вже не цікаво.
отзыв
Комментарии к отзыву