Працювала декілька місяців, потрапила як раз в період свят. Замість обіцяного графіка роботи по 13 годин, в свята працювали нібито 15 годин, але на справді виходили з роботи о 2 годині ночі, звичайно ніхто не допоачував за ці перепрацьовані години. До цього в цій сфері не працювала ні я, ні майже весь персонал, керівництво не просто показувало на нащи помилки,... Читать отзыв Працювала декілька місяців, потрапила як раз в період свят. Замість обіцяного графіка роботи по 13 годин, в свята працювали нібито 15 годин, але на справді виходили з роботи о 2 годині ночі, звичайно ніхто не допоачував за ці перепрацьовані години. До цього в цій сфері не працювала ні я, ні майже весь персонал, керівництво не просто показувало на нащи помилки, а й говорили з нами на повищених токах, постійно говорили про законищо і штрафи, нашого боку ніякого агресивного ставлення не було. Про те що дуже часто привозили просто залишки з інших магазинів і зазвичай гниль, яку відразу приходилось списувати, не може йти і мови. Але саме "цікаве" почалось на наступний день як я повідомила що звільняюсь. Відразу на наступний день приїхала налогова і звичайно мене зробили винною. При чому в чому я дізналась аж в судді після отримання повістки) я повідомила про це керуючих, але відповіді так і нема. Сподіваюсь колись вам не вдасться уникнути закону і правосуддя та отримати все в 100 кратному обсязі, за потрачені нерви і сили тих співробітників з якими ви обішлись так само
НR менеджер зателефонувала і запропонувала прийти на співбесіду, після якої зі мною мав звʼязатись керівник. Але на наступний день після співбесіди менеджер зателефонувала і сказала, що навіть без спілкування з керівником можна виходити на стажування. Термін НЕОПЛАЧУВАНОГО стажування-тиждень. Мене це спочатку налякало, але вирішила розпочати роботу, бо маю великий досвід роботи в HR і була впевнена в своїх силах. Читать отзыв НR менеджер зателефонувала і запропонувала прийти на співбесіду, після якої зі мною мав звʼязатись керівник. Але на наступний день після співбесіди менеджер зателефонувала і сказала, що навіть без спілкування з керівником можна виходити на стажування. Термін НЕОПЛАЧУВАНОГО стажування-тиждень. Мене це спочатку налякало, але вирішила розпочати роботу, бо маю великий досвід роботи в HR і була впевнена в своїх силах. В перший день стажування мені було сказано, що 2 дня я слухаю і дивлюсь, а вже з третього модна буде приступати до роботи. Не дивлячись на це, вже з першого дня я приймала дзвінки, записувала людей на співбесіду і на наступний день я ці співбесіди вже проводила. Робила абсолютно все, що мені було сказано. Не дивлячись на це, на другий день, раніше закінчення робочого дня, мені помахали ручкой (див.скрін). Далі, думаю, буде звернення конкретно до колективу HR.
Ви не забувайте, що я такий самий HR менеджер, як і ви і я знаю як це працює. Навіть, якщо я з досвідом (зверніть увагу, більшим, ніж у вас), у вас я все одно стажер, нова людина в колективі, яку треба обучати і вказувати на задачі, які треба виконувати. Я робила все, що мені казали. Я-СТАЖЕР, але вже з першого дня приймала дзвінки, записувала людей на співбесіду і вже сама проводила співбесіди. Я-СТАЖЕР, якому ВИ говорите що необхідно робити. Якщо Вам мало того, що я вже на другий день стажування робила, треба це проговорювати і казати конкретно що необхідно ще робити. Якщо береться нова людина в колектив, її навчають і говорять що не так, що треба змінювати, що треба робити. А ви вирішили мене одразу злити, тому сміливо роблю висновки, що ви це зробили з якоїсь своєї особистої неприязні, а не тому що у ВАС «пауза по людях». Серйозно? За півтора дня СТАЖУВАННЯ ви вирішили повісити на мене відповідальність за 30 відгуків (які назбирались явно не за півтора дня мого стажування) і те, що не поприходили люди на стажування яких ВИ записали? Я була максимально зацікавлена в цій роботі, я писала собі скрипи до 11 вечора, я з першого дня приймала дзвінки, провела 4-5 співбесід, відповідала на повідомлення, старалась звонити відгуки, поки дівчина, яка мене стажувала, проводила співбесіду, готова була вчитись. Якщо вам цього було мало, необхідно було дати мені додаткові задачі. Повторюсь, я СТАЖЕР, нова людина в колективі, якщо вам було мало від мене ініціативи, ВАМ треба було мені про це говорити, а не просто злити мене.
Достоинства:
Нема
Недостатки:
Багато, але підписала договір про нерозголошення, тому не можу всього тут написати, на жаль
Пропрацювала майже 5 років. Кожного разу потрібно було випрошувати підняття зарплати для флористів. При цьому мені особисто не піднімали зарплату 3 роки. Хоча при цьому обовʼязків стало в 5 разів більше. Адже коли я прийшла, магазинів було два. А нині 9+доставка+завсклади. Окрім цього я займалась закупкою товару не лише на наші магазини, але й на інші регіони, веденням інстаграму, замовленням... Читать отзыв Пропрацювала майже 5 років. Кожного разу потрібно було випрошувати підняття зарплати для флористів. При цьому мені особисто не піднімали зарплату 3 роки. Хоча при цьому обовʼязків стало в 5 разів більше. Адже коли я прийшла, магазинів було два. А нині 9+доставка+завсклади. Окрім цього я займалась закупкою товару не лише на наші магазини, але й на інші регіони, веденням інстаграму, замовленням квітки, рекрутингом, адміністративними питаннями, питаннями реклами, організаційними питаннями, навчанням персоналу, нарахуванням зарплати(персоналу більше 50 людей), контентом, креативами та ще купою всього! А далі трапилась сварка з власником через його небажання покращувати робочі умови. Немає відпусток, немає лікарняних, працюємо «як заправки»(новий рік, Різдво. Великдень в денну і нічну за звичайною ставкою), зарплата та сама, тільки умови гірші.
В принципі львівську філію я навчала людській флористиці, адже їх рівень був букети на скотч, жодного супутнього товару, невміння пояснити клієнтам ані догляд за квітами, ані вміння працювати з претензіями. Все це я розвивала та маленькими кроками вводила.
На жаль обезцінювання у них вкрай поширена тема. Коли мене прямо упросили(я не дуже хотіла, так як відчувала, що моя минула сварка з власником щодо покращення робочих умов якось вплине на результат) поїхати відкрити магазин у Дніпрі, я поїхала і відкрила, виконуючи обовʼязки директора з розвитку, директора магазину, менеджера із закупки і т д . Так і сталось. Премію у 10000 грн мені просто зажали. Власник вирішив, що раз я домовлялась з генеральним директором, то маю у нього гроші і забирати. І нічого, що вони його звільнили…
Коли я попросила власника пояснити мені відмову, він так і не зміг цього зробити. Взагалі поведінка власників нагадує ображених підлітків. Врешті була змушена звільнитися. Абсолютно не рекомендую цю компанію. Флористи вимушені працювати з великою кількістю гнилої та затертої неякісної квітки. За словами власника: «ви ж хочете дешеву квітку продавати?» Вибивають в чек клієнтам квіти поганої якості, у більшості випадків цих квітів вже давно немає, але вони рахуються на приході. Це тому, що фірма не хоче списувати квітку, а вішає величезні списання гнилі прямо на флористів та завскладів! Ну і мінімальна зп офіційна. Все інше в конверті. Такі ось умови для працівників. Ясно що мільйон фопів і половина виручки чорна. Як і бухгалтерія. У курʼєрів та заучкладів вічно недоукомплектованою та зламані машини! А в курєрській немає кондиціонера. Мусите розуміти, що букети доставляються влітку в особливій кондиції. Все, що дівчата заробляють додатково ділиться навпіл із магазином)) а окрім списання є цілий список штрафів. Тому велкам ту Флора де люкс.
Жахливе відношення до співробітників
Некомпетентність HR відділу
Читать отзыв НR менеджер зателефонувала і запропонувала прийти на співбесіду, після якої зі мною мав звʼязатись керівник. Але на наступний день після співбесіди менеджер зателефонувала і сказала, що навіть без спілкування з керівником можна виходити на стажування. Термін НЕОПЛАЧУВАНОГО стажування-тиждень. Мене це спочатку налякало, але вирішила розпочати роботу, бо маю великий досвід роботи в HR і була впевнена в своїх силах.
В перший день стажування мені було сказано, що 2 дня я слухаю і дивлюсь, а вже з третього модна буде приступати до роботи. Не дивлячись на це, вже з першого дня я приймала дзвінки, записувала людей на співбесіду і на наступний день я ці співбесіди вже проводила. Робила абсолютно все, що мені було сказано.
Не дивлячись на це, на другий день, раніше закінчення робочого дня, мені помахали ручкой (див.скрін).
Далі, думаю, буде звернення конкретно до колективу HR.
Ви не забувайте, що я такий самий HR менеджер, як і ви і я знаю як це працює.
Навіть, якщо я з досвідом (зверніть увагу, більшим, ніж у вас), у вас я все одно стажер, нова людина в колективі, яку треба обучати і вказувати на задачі, які треба виконувати.
Я робила все, що мені казали.
Я-СТАЖЕР, але вже з першого дня приймала дзвінки, записувала людей на співбесіду і вже сама проводила співбесіди.
Я-СТАЖЕР, якому ВИ говорите що необхідно робити.
Якщо Вам мало того, що я вже на другий день стажування робила, треба це проговорювати і казати конкретно що необхідно ще робити.
Якщо береться нова людина в колектив, її навчають і говорять що не так, що треба змінювати, що треба робити.
А ви вирішили мене одразу злити, тому сміливо роблю висновки, що ви це зробили з якоїсь своєї особистої неприязні, а не тому що у ВАС «пауза по людях».
Серйозно? За півтора дня СТАЖУВАННЯ ви вирішили повісити на мене відповідальність за 30 відгуків (які назбирались явно не за півтора дня мого стажування) і те, що не поприходили люди на стажування яких ВИ записали?
Я була максимально зацікавлена в цій роботі, я писала собі скрипи до 11 вечора, я з першого дня приймала дзвінки, провела 4-5 співбесід, відповідала на повідомлення, старалась звонити відгуки, поки дівчина, яка мене стажувала, проводила співбесіду, готова була вчитись. Якщо вам цього було мало, необхідно було дати мені додаткові задачі.
Повторюсь, я СТАЖЕР, нова людина в колективі, якщо вам було мало від мене ініціативи, ВАМ треба було мені про це говорити, а не просто злити мене.
Власники жлоби і брехуни
В принципі львівську філію я навчала людській флористиці, адже їх рівень був букети на скотч, жодного супутнього товару, невміння пояснити клієнтам ані догляд за квітами, ані вміння працювати з претензіями. Все це я розвивала та маленькими кроками вводила.
На жаль обезцінювання у них вкрай поширена тема. Коли мене прямо упросили(я не дуже хотіла, так як відчувала, що моя минула сварка з власником щодо покращення робочих умов якось вплине на результат) поїхати відкрити магазин у Дніпрі, я поїхала і відкрила, виконуючи обовʼязки директора з розвитку, директора магазину, менеджера із закупки і т д . Так і сталось. Премію у 10000 грн мені просто зажали. Власник вирішив, що раз я домовлялась з генеральним директором, то маю у нього гроші і забирати. І нічого, що вони його звільнили…
Коли я попросила власника пояснити мені відмову, він так і не зміг цього зробити. Взагалі поведінка власників нагадує ображених підлітків. Врешті була змушена звільнитися. Абсолютно не рекомендую цю компанію. Флористи вимушені працювати з великою кількістю гнилої та затертої неякісної квітки. За словами власника: «ви ж хочете дешеву квітку продавати?»
Вибивають в чек клієнтам квіти поганої якості, у більшості випадків цих квітів вже давно немає, але вони рахуються на приході. Це тому, що фірма не хоче списувати квітку, а вішає величезні списання гнилі прямо на флористів та завскладів! Ну і мінімальна зп офіційна. Все інше в конверті. Такі ось умови для працівників. Ясно що мільйон фопів і половина виручки чорна. Як і бухгалтерія. У курʼєрів та заучкладів вічно недоукомплектованою та зламані машини! А в курєрській немає кондиціонера. Мусите розуміти, що букети доставляються влітку в особливій кондиції. Все, що дівчата заробляють додатково ділиться навпіл із магазином)) а окрім списання є цілий список штрафів. Тому велкам ту Флора де люкс.