Финансовый лицей, Киев
Финансовый лицей - открылся в 1995 году. Главный язык обучения – украинский. Смежные языки: английский, немецкий. 5-9 классы – долицейные, 10-11 классы – лицейные, профильные. Зачисление в лицейные классы на конкурсной основе для всех желающих за результатами вступительных экзаменов по математике, английскому языку и тестированию психолога. В классе до 15 учеников....
подробнее Рейтинг 3 из 5 на основании 6 отзывов
Школы
Голос Ліцею
Зокрема, неприпустимими є заяви, які можуть принижувати гідність дітей або... Читать отзыв На жаль, мій досвід взаємодії з Фінансовим ліцеєм залишив негативні враження. Насамперед викликає занепокоєння підхід до управління навчальним закладом з боку директора — Шухевича Юрія Федоровича, який одночасно викладає технології. Стиль спілкування з учнями, його висловлювання та загальна атмосфера, яку він формує в ліцеї, викликають сумніви щодо відповідності займаній посаді.
Зокрема, неприпустимими є заяви, які можуть принижувати гідність дітей або знецінювати важливі історичні постаті та сучасні виклики, з якими стикається наша держава. Висловлювання на кшталт «якщо будете погано вчитись — підете на фронт» або «війни в Україні немає» — не тільки неприйнятні в освітньому середовищі, а й суперечать принципам патріотичного виховання та правдивого інформування учнів.
Особливе занепокоєння викликає атмосфера недовіри та страху серед педагогічного колективу. Відомо, що чимало кваліфікованих і шанованих вчителів залишили ліцей, зокрема через стиль управління, який можна назвати авторитарним. Плинність кадрів у закладі залишається високою, а серед нинішніх співробітників переважають або пенсіонери, або ті, хто пов’язаний із закладом з інших причин, зокрема через питання бронювання.
Крім того, батьки регулярно повідомляють про систематичні збори коштів через благодійну організацію БО «БФ «Якісна освіта» — по 2000 грн щомісяця. Важливо нагадати, що відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про благодійну діяльність та благодійні організації», участь у благодійності має бути виключно добровільною. Жоден навчальний заклад не має права примушувати батьків до сплати внесків під тиском чи через адміністративні вимоги. Міністерство освіти у своїх листах-роз’ясненнях також чітко забороняє будь-який примус до збору коштів.
Додаткові питання виникають щодо прозорості діяльності самої благодійної організації. З відкритих джерел відомо, що її директором є Гриценко Олена Валентинівна, а серед кінцевих бенефіціарів — Саркісян Вадим Артемович і Савенко Олена Василівна. Залишається незрозумілим, який саме стосунок ці особи мають до ліцею, освітнього процесу та використання зібраних коштів.
Складається враження, що керівництво ліцею більше зосереджене на власних інтересах, ніж на розвитку навчального закладу, створенні безпечного освітнього середовища та формуванні в учнів патріотичних цінностей.
Сподіваюся, що компетентні органи звернуть увагу на викладені факти, і в ліцеї відбудуться позитивні зміни. Освіта повинна бути прозорою, чесною та орієнтованою на розвиток дитини, а не на створення джерел доходу для окремих осіб
Мої враження про Фінансовий ліцей
Ситуацію ускладнює значна плинність кадрів: за словами батьків та учнів, багато вчителів залишають ліцей саме через управлінські методи керівництва. У колективі залишаються переважно ті, хто або лояльний до адміністрації, або не має альтернативи працевлаштування. Це викликає сумніви щодо якості освітнього процесу та внутрішнього клімату в закладі.
Особливе занепокоєння викликає практика постійного збору коштів із батьків під виглядом благодійних внесків. Батьки повідомляють про щомісячну обов’язкову «добровільну» сплату у розмірі близько 2000 грн. на користь БО «БФ «Якісна освіта». Важливо наголосити, що відповідно до законів України «Про освіту» та «Про благодійну діяльність та благодійні організації», благодійність є виключно добровільною. Жодна особа не може бути змушена до участі в ній. А МОН у своїх листах наголошує на неприпустимості збору коштів з батьків під примусом або тиском.
Викликає запитання й сам фонд — його засновники та керівники не є публічними діячами у сфері освіти, і незрозуміло, яким чином вони пов’язані з ліцеєм та його адміністрацією.
На жаль, складається враження, що поки освітні заклади будуть використовувати практики, несумісні з принципами доброчесності, відповідальності та любові до учня, — змін у системі чекати важко. Школа має бути місцем підтримки, розвитку, правди і поваги — і насамперед це залежить від керівництва.
Крики в погрози
Низький рівень викладання
Совдеп, вранье
Лицей говно