Дарина Отзыв написан 4 февраля, 2023 год14 просмотров
24.01.2023 я отримала на мейл купон на 15% знижку до мого Дня Народження. 27.01.2023 я зробила замовлення №44039588869 на Компактний відпарювач 7000 Series STH7060/80, використавши цей купон. 02.02.2023 я прийшла на відділення Нової Пошти, щоб отримати посилку. При огляді в присутності представників Нової Пошти виявилося, що підошва відпарювача подряпана. Я одразу подзвонила на гарячу лінію 0 800 500 697, щоб з’ясувати, чому так вийшло і що мені робити. Після довгих розмов і очікування мені запропонували 2 варіанти: 1) відмовитися від посилки на відділенні. В такому разі я нічого не сплачую, але і вислати мені повторно цей відпарювач за такою ж ціною вже неможливо. 2) оплатити посилку. Потім повернути її. В такому разі після з’ясувань, що будуть тривати невизначений час, мені або повернуть гроші, або обміняють товар. Я відмовилася від посилки. Компанію Philips не рекомендую, бо можуть підкласти свиню з замовленням. Товар з дефектом зазвичай продають зі знижками набагато дешевше. В результаті я залишилася без подарунка на День Народження, із зіпсованим настроєм і без відпарювача, бо зараз він ще дорожчий.
Достоинства:
знижки, додаткові купони на знижку, безкоштовна доставка, збільшений строк гарантії
Недостатки:
присилають товар з дефектом, довге вирішування питання з поверненням або обміном
Royal Philips Electronics of the Netherlands (NYSE: PHG, AEX: PHI) – это международная компания, работающая в индустрии «здоровья и благополучия» и нацеленная на улучшение качества жизни людей путем постоянного внедрения инноваций. Являясь мировым лидером в области здравоохранения, потребительских товаров и световых решений, Philips в своих технологических и дизайнерских решениях ориентируется... подробнее
Підклали свиню до дня народження - Отзывы о Филипс (Philips)
27.01.2023 я зробила замовлення №44039588869 на Компактний відпарювач 7000 Series STH7060/80, використавши цей купон.
02.02.2023 я прийшла на відділення Нової Пошти, щоб отримати посилку. При огляді в присутності представників Нової Пошти виявилося, що підошва відпарювача подряпана. Я одразу подзвонила на гарячу лінію 0 800 500 697, щоб з’ясувати, чому так вийшло і що мені робити. Після довгих розмов і очікування мені запропонували 2 варіанти:
1) відмовитися від посилки на відділенні. В такому разі я нічого не сплачую, але і вислати мені повторно цей відпарювач за такою ж ціною вже неможливо.
2) оплатити посилку. Потім повернути її. В такому разі після з’ясувань, що будуть тривати невизначений час, мені або повернуть гроші, або обміняють товар.
Я відмовилася від посилки.
Компанію Philips не рекомендую, бо можуть підкласти свиню з замовленням. Товар з дефектом зазвичай продають зі знижками набагато дешевше. В результаті я залишилася без подарунка на День Народження, із зіпсованим настроєм і без відпарювача, бо зараз він ще дорожчий.
отзыв
Комментарии к отзыву