Ігор Отзыв написан 3 октября, 2023 год52 просмотра
Звернувся я в цю компанію тому що відгуки були нормальні і послуги вартували не 800 $, а 500 $ для військовослужбовців. Підбирав авто Андрій, до нього питань немає. Виграли авто. Потім за справу взявся Павло- директор цієї компанії. Усі фінансові справи велися з ним. Він розписав усі затрати по доставці на суші і по океану. Ціни за доставку були вказані не самі дешеві, порівняно з іншими авто, купленими іншими компаніями і тій же локації. Вирішили оплатити страхування від вторинних пошкодженнь 437$. Пошкодження на авто на аукціоні були мінімальні - трішки вмʼяті двері, крило, і відірвані кріплення на передньому бампері. Коли отримали фото авто в контейнері, на фото не було бампера, я запитав у Павла де фото бампера, він відповів що машину забрав водій, а не фотограф (це дослівно). Зʼясувалось згодом що бампер в машині складений пополам))) Потім авто місяць стояло в боксі в порту, чекало, напевно, інші авто, які ще не виграли. Отримали ми його 01/09 після аукціону, що відбувся 19/05 Начитавшись відгуків про СТО, яке ремонтує автівки цієї компаніі, вирішили ремонтувати в іншій СТО. По факту приїхала автівка з додатковими пошкодженнями - капот, відірвані накладки на пороги з обох сторін, пошкодженні низи обох задніх дверей, яких не було на фото з аукціону, зімʼята система глушіння. Павло після довгого вивчення фото, компенсував по рахунку від СТО тільки вартість полірування капота та рихтування, фарбування і вартість накладки одних дверей. Питання, чому компенсує вартість тільки одних дверей, якщо аналогічно пошкоджені інші, просто проігнорував. Тому не рекомендую витрачати кошти на страхування від повторних пошкоджень - ваша компенсація буде залежати від одного «обʼєктивного» судження Павла, а тому не факт, що отримаєте компенсацію в повному обсязі, а може не отримаєте і взагалі, як пощастить.
Не найкращі враження після роботи з компанією - Отзывы о Enjoy Cars
Вирішили оплатити страхування від вторинних пошкодженнь 437$. Пошкодження на авто на аукціоні були мінімальні - трішки вмʼяті двері, крило, і відірвані кріплення на передньому бампері. Коли отримали фото авто в контейнері, на фото не було бампера, я запитав у Павла де фото бампера, він відповів що машину забрав водій, а не фотограф (це дослівно). Зʼясувалось згодом що бампер в машині складений пополам))) Потім авто місяць стояло в боксі в порту, чекало, напевно, інші авто, які ще не виграли. Отримали ми його 01/09 після аукціону, що відбувся 19/05
Начитавшись відгуків про СТО, яке ремонтує автівки цієї компаніі, вирішили ремонтувати в іншій СТО.
По факту приїхала автівка з додатковими пошкодженнями - капот, відірвані накладки на пороги з обох сторін, пошкодженні низи обох задніх дверей, яких не було на фото з аукціону, зімʼята система глушіння.
Павло після довгого вивчення фото, компенсував по рахунку від СТО тільки вартість полірування капота та рихтування, фарбування і вартість накладки одних дверей.
Питання, чому компенсує вартість тільки одних дверей, якщо аналогічно пошкоджені інші, просто проігнорував.
Тому не рекомендую витрачати кошти на страхування від повторних пошкоджень - ваша компенсація буде залежати від одного «обʼєктивного» судження Павла, а тому не факт, що отримаєте компенсацію в повному обсязі, а може не отримаєте і взагалі, як пощастить.
отзыв
Комментарии к отзыву