Сплатив 20 зайнять. Перше заняття у неділю взагалі не почалось. Здживований, через 8 хв я набрав підтримку - "ой, вибачте у викладачки форс-мажор, вона зателеонує та вибачиться" ( не сталося ні першого ні другого). В понеділок я у додатку побачив, що час наступного зайняття змінився. Надіслав запит у службу підтримку у Телеграм, пройшло дві години - тиша. Телефоную на 073 - 058-1791 - ніхто не відповідає. Починаю писати відгуки, не хочу навчатися у них. Я шокований
Перш за все, дозвольте висловити щирі вибачення за те, що трапилося. Розуміємо, наскільки це важливо мати надійний зв'язок та підтримку, і те, що ви зіткнулися з такими неприємностями, дійсно не відображає стандартів нашої служби.
Ми хочемо якомога швидше вирішити це непорозуміння та переконатися, що ваші майбутні заняття пройдуть гладко. Будь ласка, напишіть деталі вашої ситуації на електронну адресу [email protected]. Це допоможе нам точно зрозуміти, що сталося, та оперативно вжити необхідних заходів.
Englishdom - неприємні враження - Отзывы о Englishdom - Английский Онлайн | Школа Нового Поколения
отзыв
Комментарии к отзыву
Перш за все, дозвольте висловити щирі вибачення за те, що трапилося. Розуміємо, наскільки це важливо мати надійний зв'язок та підтримку, і те, що ви зіткнулися з такими неприємностями, дійсно не відображає стандартів нашої служби.
Ми хочемо якомога швидше вирішити це непорозуміння та переконатися, що ваші майбутні заняття пройдуть гладко. Будь ласка, напишіть деталі вашої ситуації на електронну адресу [email protected]. Це допоможе нам точно зрозуміти, що сталося, та оперативно вжити необхідних заходів.