Досліджувати маркетингові стратегії світових модних брендів виявилося набагато цікавіше, ніж я очікувала! Я вивчала, як змінювалися рекламні кампанії Gucci, Prada та H&M, які тактики вони використовували для залучення клієнтів та як адаптувалися до змін ринку. Робота зайняла багато часу, бо потрібно було аналізувати конкретні кейси та цифри. Але результат того вартий – презентація вийшла яскравою, з реальними прикладами та гарним візуалом 1 согласен
Результат того вартий - Отзывы о diplom-top.com.ua
Робота зайняла багато часу, бо потрібно було аналізувати конкретні кейси та цифри. Але результат того вартий – презентація вийшла яскравою, з реальними прикладами та гарним візуалом
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже приємно що результат виправдав очікування 💜