valegor Отзыв написан 17 января, 2020 год559 просмотров
Замовила посуд у Дешевій кишені (вже не вперше), попередні рази все було ок, приємне спілкування, швидка реакція, допомога у виборі. Цього разу ніби підмінили: нетерплячка і відсутність інтересу в клєнті на вже етапі замовлення, нетерплячка щодо оплати (замовила в пт, в сб вже вимога оплатити, хоча відправка була обіцяна на пн). Але то таке... Прийшов посуд битий (хиленько запаковано було), звернулася до Василя і почула в свою адресу потік наїздів, "пораду" звернутися до споживспілки, пропозицію "вирішуйте самі і на свій розсуд". Висновок: жахливий сервіс, точніше, його відсутність, абсолютна незацікавленість в наступному замовленні і збереженні клієнта. Не замовлятиму більше попри непоганий асортимент і середньо-помірні ціни.
Достоинства:
непоганий асортимент
Недостатки:
жахливе відношення до клієнта
виключно попередня оплата на карту
"відкараскання" від проблемної ситуації щодо доставки посуду
Я Вам дякую за оцінку Valentina Gorobets щодо: приємне спілкування, швидка реакція, допомога у виборі (Ви пишете).
Проте на рахунок пошкодження посилки і битого товару (посуд) , Василь Вам все правильно роз'яснив: у разі (письмової) відмови ТК (транспортної компанії) у відшкодуванні коштів , Вам дійсно потрібно звернутись до прав споживачів і він допоможе Вам при наявності Акту та Письмової відмови. Я всю Вашу з Василем переписку прочитав у Вайбері. Ви чомусь відмовились від нашої допомоги і поради як отримати відшкодування від ТК .
- Ви не дочекались письмової відповіді (відмови по Акту)
- повірили їм на словах в тел. рижимі
- самі не захотіли нашої допомоги
Дешева Кишеня не несе відповідальності за доставку посилок , оскільки Транспортну компанію (перевізника) Ви самі обираєте , оплачуєте їм за доставку і страхування. Ми в свою чергу, всі посилки оформляємо належним чином (Посуда скло) і з відповідним маркуванням на кожну окрему коробку: осторожно крихке, не кидати, верх\низ.
"Вирішуйте самі і на свій розсуд - Отзывы о Дешева Кишеня
Висновок: жахливий сервіс, точніше, його відсутність, абсолютна незацікавленість в наступному замовленні і збереженні клієнта. Не замовлятиму більше попри непоганий асортимент і середньо-помірні ціни.
отзыв
Комментарии к отзыву
Проте на рахунок пошкодження посилки і битого товару (посуд) , Василь Вам все правильно роз'яснив: у разі (письмової) відмови ТК (транспортної компанії) у відшкодуванні коштів , Вам дійсно потрібно звернутись до прав споживачів і він допоможе Вам при наявності Акту та Письмової відмови. Я всю Вашу з Василем переписку прочитав у Вайбері. Ви чомусь відмовились від нашої допомоги і поради як отримати відшкодування від ТК .
- Ви не дочекались письмової відповіді (відмови по Акту)
- повірили їм на словах в тел. рижимі
- самі не захотіли нашої допомоги
Дешева Кишеня не несе відповідальності за доставку посилок , оскільки Транспортну компанію (перевізника) Ви самі обираєте , оплачуєте їм за доставку і страхування. Ми в свою чергу, всі посилки оформляємо належним чином (Посуда скло) і з відповідним маркуванням на кожну окрему коробку: осторожно крихке, не кидати, верх\низ.