Сьогодні день відкриттів... Виявилось, що наша компанія має негативні відгуки про які ми не знаємо, від "клієнтів" які не є нашими клієнтами)
Звичайно ж ми живі люди і маємо робити помилки. Звичайно ж це трапляється. Із +- 1000 автомобілів підібраних за рік, звичайно ж трапляються один, два зальоти. Ну як без цього?! Але яким було наше здивування, коли один з клієнтів, який доречі замовив таки пошук авто, навіть після прочитаного, показав нам відгуки про нас. Ні, це не було на нашому сайті, про що б ми отримали сповіщення. Це розміщено на різних сайтах із однаковим скопійованим текстом, в однаковий час. Як нам пояснив клієнт, а він професійний маркетолог в інтернеті, це штучно набитий антирейтинг і він бачить, що це робив професіонал, не клієнт на 99%. І тут ми зачитались. ))) Спочатку це було смішно, але потім прийшло розуміння того, що хтось з наших можливих майбутніх клієнтів, прочитав це повірить і піде геть. І це налякало і обурило.
Отже трохи відступимо від вищесказаного і розберемось з нами. Так, дійсно бувають зальоти. Не багато, але бувають. І щоб ви зрозуміли які, я трохи розповім: 19рік: 1. Людина замовила авто. Ми завжди, при пакеті "авто під ключ", підписуємо з клієнтом договір. ЗАВДЖИ! Також, після підбору, ми фотографуємо реальних клієнтів за їх згоди і викладаємо на інтернет ресурси. Тому, якщо є непорозуміння, а вони бувають, то при нашому зальоті клієнту повертаються кошти за послугу. І оскільки таких клієнтів обмаль, всі ці випадки ми знаємо. І відгуки від таких клієнтів саме у нас на сайті. Фото 1. https://cartest.com.ua/gb/ Знов відхилився від думки. Отже людина замовила авто. Дуже нас підганяла, срочно, я відлітаю, жінці треба лишити машину, я вас прошу, срочно. В турбо режимі знайшли автомобіль із фарбованим заднім крилом. Конструкція автомобіля не давала доступу детально роздивитись місце ремонту. На сто вже не встигали, "гіпс знімають, клієнт уїзжджає..."... Оформили. Клієнту, звичайно ж розповіли про підкрас. Через деякий час, клієнт присилає фото з слідами заміни крила, салон авто розібрано, доступ є. Питає що це на нашу думку. Ми відповіли, що це заміна крила. Виявилось, що клієнт поїхав ставити гбо, розібрали салон і побачили заміну крила. Саме це крило було озвучене нами, як фарбоване. І це не викликало у клієнта негативу, навпаки, яка зараз, мовляв, машина не підфарбована? І це правда. Але, домовились виплатити клієнту потрачені кошти на наші послуги. Це справедливо. Тим більше нам не дали нормально перевірити автомобіль через брак часу. 2. Зальот більше через сором. Підібрали автівку, без кондиціонера. 2010 рік, повний привід, авто із всіма необхідними опціями, але без кондиціонера. Шок! Хоча клієнт не наголошував, що має бути кондиціонер, і його особисто більше хвилював 4х4, нам соромно, що ми не попередили його. Виявилось це пізніше, людина подзвонила запитати як увімкнути кондиціонер, продавець відмазався, що на вулиці холодно, а в об'яві кондиціонер зазначив. Ну так, зальот. Хоча у самого покупця до нас претензій немає. Сам мовляв дивився, бачив і не наголошував на обов'язковій наявності. 3. Клієнт замовив авто. Підібрали. Пройшли сто. Офіціал. Клієнту були озвучені фарбовані деталі. Офіціальний сервіс розібрав авто на молекули. Клієнт знав все. Пройшло більше року, клієнт вирішив продавати авто, і йому на сто показали на ті ж самі деталі, що ми озвучили. А він забув. Був скандал, що ми того не називали, потім вимагання безкоштовного підбору наступного авто, через наш зальот. Або знижки. Ну таке. 4. Замовили авто за мало коштів. З горем пополам знайшли автівку, із маси перевіреного зламу, нижній сегмент ціни автівки, це завжди таксі, або зламки. Працював наш стажер і не побачив міняних порогів. Ну це дійсно зальот. Через брак часу і людей, бо замовлень дуже багато, не перевірили стажера. Ну як би теж зальот, пороги приладом не поміряєш, на них заводський "барашек", чи вони міняні, чи крашені, не суть важливо, клієнту повернуті кошти, клієнт задоволений.
Оце і все, за рік. Навіть за два. Ну да, буває. Ми визнаємо, що робимо помилки.
Іноді, здебільшого навіть, претензії до нас на кшталт, "В мене щось зламалось, за що я вам платив рік тому", ну тут вибачайте. Ломається все. Наше завдання не підібрати вам вже зламане. А на перед ми нажаль не бачимо. Тут ще важливо, як і де обслуговувати авто і як експлуатувати.
Отже, повертаємось до відгуків про нас) Там написана така єресь, що нам це смішно. Але гадаю, не смішно меньш обізнаним в автомобілях людям. Ну наприклад: Скрін 2. Людина, нібито наш клієнт, пише що ми знайшли авто, які він не замовляв. ) Це нонсенс. Ми працюємо виключно по анкеті клієнта і будь які відхилення у пошуках з'ясовуємо до того, як почати пошуки. Бо це наш час, а анкета підкріплена до офіційного договору. Але де ж того знати конкурентам, які по суті описали свій метод обдурювання клієнтів, який їм краще знайомий. А саме, багато наших "конкурентів" дають рекламу як "автопідбір", маючи свої автосалони, на відміну від нашої компанії, яка авто не продає. І узявши клієнта на пошук однієї машини, пропонують йому свої авто, які в них в наявності. Тим самим заробляючи з двох сторін. Другий момент, не працюючий кондиціонер. Дійсно відмазка перекупів, це "треба заправити", але ж до нас яка претензія? Ми маємо озвучити, що є проблема. У вживаному авто, завжди щось треба робити. Але і тут прокололись хлопці. 200 гривень міг озвучити хто завгодно, але не ми, маючи своє сто і знаючи, що заправка системи це мінімум 700 грн і вище. Ну і тп...
Чистої води наклеп. Від кого, можливо від конкурентів, яких вибішує наш демпінг. Бо наша ціна від 4000 грн під ключ, унеможливлює конкуренцію з нами. Але ми маємо достатньо клієнтів, і нас влаштовує така оплата нашої роботи. Навіть вимушені відмовляти людям через перенавантаження. Можливо це перекупник, у якого ми знайшли те, що він ретельно ховав, а ми не ідемо на змову з метою винагороди. Якщо авто не гідне, ми ніколи його не пропустимо. Можливо ще хто. Але факт є факт. Щодо непобачених нами підкрасів, так це взагалі смішно, ми завжди при клієнті, проходимо авто ще раз спеціальним пристроєм для вимірювання ЛФП. Ну і далі, по тексту, така ж сама дурня.
Цей наклеп не розміщено у нас на сайті, його розміщено на інших, мало відомих сайтах де додають відгуки. І називається він, "УВАГА" "Положительный отзыв о компании кар тест"... )))
Ще сподобався ось цей. Скрін 3. Людина знайшла документи, вийшла на хазяїна і нібито виявила, що морда бита, все зламано, а авто продали в два рази дешевше. ))) Ну я навіть коментувати тут не буду, тут все ясно. Перекупи заробляють по 100% вартості авто, ми не побачили биту морду, а людина каталась з битим радіатором ))) Ну таке...
Отже я до чого це, а до того, що не все то правда, що пишуть в мережі. І наша компанія вітає перепровірку нашої роботи конкурентами. Ми завжди на цьому наголошуємо. Сумніваєтесь? Перепровірте. Але не відгуками конкурентів в мережі. Всім дякую. Ваш кар тест.
Достоинства:
Договір з мокрою печаткою. Анкета клієнта. Акт діагностики. Ціна.
Реакція на відгуки конкурентів - Отзывы о Cartest.com.ua
Звичайно ж ми живі люди і маємо робити помилки. Звичайно ж це трапляється. Із +- 1000 автомобілів підібраних за рік, звичайно ж трапляються один, два зальоти. Ну як без цього?!
Але яким було наше здивування, коли один з клієнтів, який доречі замовив таки пошук авто, навіть після прочитаного, показав нам відгуки про нас. Ні, це не було на нашому сайті, про що б ми отримали сповіщення. Це розміщено на різних сайтах із однаковим скопійованим текстом, в однаковий час. Як нам пояснив клієнт, а він професійний маркетолог в інтернеті, це штучно набитий антирейтинг і він бачить, що це робив професіонал, не клієнт на 99%.
І тут ми зачитались. ))) Спочатку це було смішно, але потім прийшло розуміння того, що хтось з наших можливих майбутніх клієнтів, прочитав це повірить і піде геть. І це налякало і обурило.
Отже трохи відступимо від вищесказаного і розберемось з нами.
Так, дійсно бувають зальоти. Не багато, але бувають. І щоб ви зрозуміли які, я трохи розповім:
19рік:
1. Людина замовила авто. Ми завжди, при пакеті "авто під ключ", підписуємо з клієнтом договір. ЗАВДЖИ! Також, після підбору, ми фотографуємо реальних клієнтів за їх згоди і викладаємо на інтернет ресурси. Тому, якщо є непорозуміння, а вони бувають, то при нашому зальоті клієнту повертаються кошти за послугу. І оскільки таких клієнтів обмаль, всі ці випадки ми знаємо. І відгуки від таких клієнтів саме у нас на сайті. Фото 1.
https://cartest.com.ua/gb/
Знов відхилився від думки. Отже людина замовила авто. Дуже нас підганяла, срочно, я відлітаю, жінці треба лишити машину, я вас прошу, срочно. В турбо режимі знайшли автомобіль із фарбованим заднім крилом. Конструкція автомобіля не давала доступу детально роздивитись місце ремонту. На сто вже не встигали, "гіпс знімають, клієнт уїзжджає..."... Оформили. Клієнту, звичайно ж розповіли про підкрас.
Через деякий час, клієнт присилає фото з слідами заміни крила, салон авто розібрано, доступ є. Питає що це на нашу думку. Ми відповіли, що це заміна крила. Виявилось, що клієнт поїхав ставити гбо, розібрали салон і побачили заміну крила. Саме це крило було озвучене нами, як фарбоване. І це не викликало у клієнта негативу, навпаки, яка зараз, мовляв, машина не підфарбована? І це правда.
Але, домовились виплатити клієнту потрачені кошти на наші послуги.
Це справедливо. Тим більше нам не дали нормально перевірити автомобіль через брак часу.
2. Зальот більше через сором. Підібрали автівку, без кондиціонера. 2010 рік, повний привід, авто із всіма необхідними опціями, але без кондиціонера. Шок! Хоча клієнт не наголошував, що має бути кондиціонер, і його особисто більше хвилював 4х4, нам соромно, що ми не попередили його. Виявилось це пізніше, людина подзвонила запитати як увімкнути кондиціонер, продавець відмазався, що на вулиці холодно, а в об'яві кондиціонер зазначив. Ну так, зальот. Хоча у самого покупця до нас претензій немає. Сам мовляв дивився, бачив і не наголошував на обов'язковій наявності.
3. Клієнт замовив авто. Підібрали. Пройшли сто. Офіціал. Клієнту були озвучені фарбовані деталі. Офіціальний сервіс розібрав авто на молекули. Клієнт знав все. Пройшло більше року, клієнт вирішив продавати авто, і йому на сто показали на ті ж самі деталі, що ми озвучили. А він забув. Був скандал, що ми того не називали, потім вимагання безкоштовного підбору наступного авто, через наш зальот. Або знижки. Ну таке.
4. Замовили авто за мало коштів. З горем пополам знайшли автівку, із маси перевіреного зламу, нижній сегмент ціни автівки, це завжди таксі, або зламки. Працював наш стажер і не побачив міняних порогів. Ну це дійсно зальот. Через брак часу і людей, бо замовлень дуже багато, не перевірили стажера. Ну як би теж зальот, пороги приладом не поміряєш, на них заводський "барашек", чи вони міняні, чи крашені, не суть важливо, клієнту повернуті кошти, клієнт задоволений.
Оце і все, за рік. Навіть за два. Ну да, буває. Ми визнаємо, що робимо помилки.
Іноді, здебільшого навіть, претензії до нас на кшталт, "В мене щось зламалось, за що я вам платив рік тому", ну тут вибачайте. Ломається все. Наше завдання не підібрати вам вже зламане. А на перед ми нажаль не бачимо. Тут ще важливо, як і де обслуговувати авто і як експлуатувати.
Отже, повертаємось до відгуків про нас)
Там написана така єресь, що нам це смішно. Але гадаю, не смішно меньш обізнаним в автомобілях людям. Ну наприклад:
Скрін 2.
Людина, нібито наш клієнт, пише що ми знайшли авто, які він не замовляв. ) Це нонсенс. Ми працюємо виключно по анкеті клієнта і будь які відхилення у пошуках з'ясовуємо до того, як почати пошуки. Бо це наш час, а анкета підкріплена до офіційного договору.
Але де ж того знати конкурентам, які по суті описали свій метод обдурювання клієнтів, який їм краще знайомий.
А саме, багато наших "конкурентів" дають рекламу як "автопідбір", маючи свої автосалони, на відміну від нашої компанії, яка авто не продає. І узявши клієнта на пошук однієї машини, пропонують йому свої авто, які в них в наявності. Тим самим заробляючи з двох сторін.
Другий момент, не працюючий кондиціонер. Дійсно відмазка перекупів, це "треба заправити", але ж до нас яка претензія? Ми маємо озвучити, що є проблема. У вживаному авто, завжди щось треба робити. Але і тут прокололись хлопці. 200 гривень міг озвучити хто завгодно, але не ми, маючи своє сто і знаючи, що заправка системи це мінімум 700 грн і вище. Ну і тп...
Чистої води наклеп. Від кого, можливо від конкурентів, яких вибішує наш демпінг. Бо наша ціна від 4000 грн під ключ, унеможливлює конкуренцію з нами. Але ми маємо достатньо клієнтів, і нас влаштовує така оплата нашої роботи. Навіть вимушені відмовляти людям через перенавантаження.
Можливо це перекупник, у якого ми знайшли те, що він ретельно ховав, а ми не ідемо на змову з метою винагороди. Якщо авто не гідне, ми ніколи його не пропустимо.
Можливо ще хто. Але факт є факт.
Щодо непобачених нами підкрасів, так це взагалі смішно, ми завжди при клієнті, проходимо авто ще раз спеціальним пристроєм для вимірювання ЛФП.
Ну і далі, по тексту, така ж сама дурня.
Цей наклеп не розміщено у нас на сайті, його розміщено на інших, мало відомих сайтах де додають відгуки. І називається він, "УВАГА" "Положительный отзыв о компании кар тест"... )))
Ще сподобався ось цей.
Скрін 3.
Людина знайшла документи, вийшла на хазяїна і нібито виявила, що морда бита, все зламано, а авто продали в два рази дешевше. ))) Ну я навіть коментувати тут не буду, тут все ясно. Перекупи заробляють по 100% вартості авто, ми не побачили биту морду, а людина каталась з битим радіатором )))
Ну таке...
Отже я до чого це, а до того, що не все то правда, що пишуть в мережі. І наша компанія вітає перепровірку нашої роботи конкурентами. Ми завжди на цьому наголошуємо. Сумніваєтесь? Перепровірте. Але не відгуками конкурентів в мережі. Всім дякую. Ваш кар тест.
отзыв
Комментарии к отзыву