Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 420 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії...
подробнее
Отзывы об АЗС ОККО
Такі дії називаються – недобросовісна конкуренція.
Ось неупереджені сухі статистичні дані відгуків на Отзывua.net:
ОККО
12,2 відгуків/місяць в середньому до 07.13
42,5 за липень-серпень. 14 позитивних / 71 негативних (співвідношення 16%)
Лукойл
1,9 відгуки/місяць в середньому до 07.13
3,5 за липень-серпень. 2 позитивних / 5 негативних (співвідношення 29%)
Shell
7,1 відгуків/місяць в середньому до 07.13
7,5 за липень-серпень. 4 позитивних / 11 негативних (співвідношення 27%)
КЛО
2,8 відгуки/місяць в середньому до 07.13
3,5 за липень-серпень. 2 позитивних / 5 негативних (співвідношення 29%)
ТНК
3,1 відгуки/місяць в середньому до 07.13
4,5 за липень-серпень. 0 позитивних / 9 негативних (співвідношення 0%)
WOG
8,7 відгуків/місяць в середньому до 07.13
32,5 за липень-серпень. 34 позитивних / 31 негативних (співвідношення 52%)
Тому ми змушені задавати Вам уточнюючі запитання - не від недовіри чи небажання розібратись, а лише тому, що дуже багато повідомлень та відгуків - сфальсифіковані.
Просимо вибачення, якщо це створює Вам деякі незручності.
Процедура уточнення не складна, потрібно лише:
- представити нам фото/скан чеку
або
- надати номер своєї картки Фішка, якщо її пред'являли при розрахунку.
Окремо хочемо подякувати адміністрації сайту за їхню свідому позицію щодо недопущення порушень та недобросовісної конкуренції. Та просимо користувачів і клієнтів обачно та тверезо ставитись до підозрілої інформації, як фальшиві відгуки.
З повагою,
ОККО
3 согласны 12 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
аахахаха. не смешите. к чистому грязь не липнет. было бы у вас так всё хорошо то вам бы и не было смысла опускаться ниже плинтуса. а теперь куда уже ниже
Вышла недавно статья.
Любителям острых ощущений, милости прошу на ОККО. Никогда не знаешь что тебя там ждет, единственный очевидный факт, что ничего хорошего.
Раньше и я состоял в списке клиентов ОККО, но после случая с бадягой которой накормили мою Audi даже не смотрю в их сторону. Обороты заплясали, машина стала. 15 лет езжу, такой хрени никогда не было. И это заправка в столице (пр. Воссоединения). Что уже говорить о периферии. А тут читаю статейку. Не удивлюсь, если окажется что во время кражи на ОККО камеры не работали или еще что то. Эти ребята уж больно шустрые. Отзывы пиши и чек предьявляй. Не ну это уже совсем смешно. Еще копии паспорта, кода, документы на квартиру, свидетельство о браке и т.д. и т.п. А лучше ключи от сейфа, где деньги лежат. И такую инфу с официального аккаунта пишут. Напишите лучше правду, что нам насрать на наших клиентов, и поэтому мы будем от вас требовать все что угодно, только чтобы вы плюнули на все и нас не трогали. Но нам нужно изображать заботу о клиенте и поддерживать лояльность к компании
А еще насилуют и убивают!!! )))