При очередной заправке в Днепропетровске я уехал с картой фишка на чужое имя.(когда произошла подмена я не знаю).Перед очередной заправкой пришла смс со скидкой на 1,5 грн.На заправке мне в скидке отказали,после долгой дискуссии выяснили что карта зарегистрирована на чужое имя.В итоге скидка мне не положена, а про бонусные баллы при заправке в сети ОККО,за страховку Универсальная,при покупке в АЛЛО я могу забыть.На горячей линии мне пояснили что это моя вина.А может корпорация таким образом экономит бюджет?Зачем платить когда можно забрать.
Доброго дня! Перепрошуємо за неприємний інцидент. Ви можете відновити свій рахунок та зберегти усі накопичені бали. Для цього Вам спочатку слід отримати новий пакет Фішка у будь-якій точці партнерів програми та зареєструвати її будь-яким зручним для Вас способом. Після реєстрації Вашого нового рахунку (на чеках відображатиметься Ваше прізвище та ім’я) ми зможемо провести об’єднання Ваших рахунків з перенесенням накопичених балів на новий рахунок. Для цього, після реєстрації нового рахунку, Вам обов’язково необхідно звернутись на гарячу лінію Fishka 0 800 505 118 (безкоштовно з стаціонарних телефонів) або надіслати повідомлення на електронну скриньку [email protected] та залишити запит на об’єднання Ваших рахунків. Оператор надав Вам не коректну відповідь. Вкажіть, будь ласка, коли саме Ви телефонували на Гарячу лінію? Це допоможе нам провести додаткове роз'яснення серед операторів аби надалі не траплялось подібних випадків.
Мережа АЗК ОККО («Концерн Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 420 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії... подробнее
Ответы на вопрос
Ви можете відновити свій рахунок та зберегти усі накопичені бали. Для цього Вам спочатку слід отримати новий пакет Фішка у будь-якій точці партнерів програми та зареєструвати її будь-яким зручним для Вас способом. Після реєстрації Вашого нового рахунку (на чеках відображатиметься Ваше прізвище та ім’я) ми зможемо провести об’єднання Ваших рахунків з перенесенням накопичених балів на новий рахунок. Для цього, після реєстрації нового рахунку, Вам обов’язково необхідно звернутись на гарячу лінію Fishka 0 800 505 118 (безкоштовно з стаціонарних телефонів) або надіслати повідомлення на електронну скриньку [email protected] та залишити запит на об’єднання Ваших рахунків.
Оператор надав Вам не коректну відповідь. Вкажіть, будь ласка, коли саме Ви телефонували на Гарячу лінію? Це допоможе нам провести додаткове роз'яснення серед операторів аби надалі не траплялось подібних випадків.