Гость Отзыв написан среда, 24 сентября9 просмотров
Зіштовхнулася із некомпетентністю, безвідповідальним ставленням до власних обов’язків та клієнтів. Нещастя нечасто зустрічала таке «хамство» як в автошколі Driver. Ситуація така: звернулася до Driver щодо практичних уроків водіння, при першому спілкуванні з менеджером по телефону повідомила важливі для мене умови (цікавить навчання на механіці, хочу займатися з жінкою інструктором, локація – Лівий берег Києва). Менеджер повідомив, що автошкола може виконати вказані умови. Після чого вислали реквізити ФОП для оплати та попросили оплатити як найшвидше, щоб одразу призначити інструктора. Оплатила, інструктор перетелефонувала на наступний день, під час розмови з’ясувалося, що Лівий берег їй не підходить, сказала, що певно менеджер переплутав і що вона перетелефонує менеджеру і повідомить про ситуацію. На наступний день контакту від автошколи не було. Через день написала повідомлення автошколі про те, що інструктору який телефонував не підходить локація. Отримала у відповідь питання чи дзвонила я інструкторам (вказувалися два чоловічі імені, які я вперше отримала в цьому ж повідомлені). Відповіла, що обговорювала перед оплатою, що потрібна інструктор жінка на Лівому березі. Відповідь - не мають таких інструкторів на лівому березі. Відповіла, що в такому випадку очікую від Driver повернення коштів. Відповідь – кошти будуть повернуті протягом 14 днів! Відповіла, що не влаштовує, очікую повернення протягом 3 днів. Менеджер автошколи проінформувала мене про те, що «Закон надає виконавцю 10 днів на реагування та повернення коштів за не надану послугу». Тобто, незважаючи на те, що невиконання зобов’язань по наданню послуг відбулося з вини Driver, автошкола «качає» свої права (повернення протягом 10 днів). Автошкола вирішила покористуватися «своїми правами» та покористуватися коштами, можливо позатикати свої фінансові дири, а зобов’язаннями перед клієнтом та «незручностями» і витратами часу, які клієнт має Driver не заморочується.
Достоинства:
не має
Недостатки:
Некомпетентність, безвідповідальне ставлення до власних обов’язків та клієнтів.
Зіштовхнулася із некомпетентністю, безвідповідальним ставленням до власних обов’язків та клієнтів. - Отзывы об Автошкола «Driver», город Киев
Ситуація така: звернулася до Driver щодо практичних уроків водіння, при першому спілкуванні з менеджером по телефону повідомила важливі для мене умови (цікавить навчання на механіці, хочу займатися з жінкою інструктором, локація – Лівий берег Києва). Менеджер повідомив, що автошкола може виконати вказані умови. Після чого вислали реквізити ФОП для оплати та попросили оплатити як найшвидше, щоб одразу призначити інструктора. Оплатила, інструктор перетелефонувала на наступний день, під час розмови з’ясувалося, що Лівий берег їй не підходить, сказала, що певно менеджер переплутав і що вона перетелефонує менеджеру і повідомить про ситуацію. На наступний день контакту від автошколи не було. Через день написала повідомлення автошколі про те, що інструктору який телефонував не підходить локація. Отримала у відповідь питання чи дзвонила я інструкторам (вказувалися два чоловічі імені, які я вперше отримала в цьому ж повідомлені). Відповіла, що обговорювала перед оплатою, що потрібна інструктор жінка на Лівому березі. Відповідь - не мають таких інструкторів на лівому березі. Відповіла, що в такому випадку очікую від Driver повернення коштів. Відповідь – кошти будуть повернуті протягом 14 днів! Відповіла, що не влаштовує, очікую повернення протягом 3 днів. Менеджер автошколи проінформувала мене про те, що «Закон надає виконавцю 10 днів на реагування та повернення коштів за не надану послугу». Тобто, незважаючи на те, що невиконання зобов’язань по наданню послуг відбулося з вини Driver, автошкола «качає» свої права (повернення протягом 10 днів). Автошкола вирішила покористуватися «своїми правами» та покористуватися коштами, можливо позатикати свої фінансові дири, а зобов’язаннями перед клієнтом та «незручностями» і витратами часу, які клієнт має Driver не заморочується.
отзыв
Комментарии к отзыву