Доброго дня, проходив навчання по програмі афілейт маркетинг, в загальному задоволений навчанням, але звісно є свої специфічні моменти, які я вказав нижче
Достоинства:
Підтримка відділу турботи в вирішенні питань
Підтримка куратора Сергія+++
Актуальність інформації
Можливість оплати частинами
Можна підлаштувати під свій графік
Недостатки:
Ціна—-
Тебе не попереджують про те що в тебе закінчується термін навчання за який ти маєш здати дз щоб отримати диплом, якщо не встиг то залишається варіант заплатити і все одно які в тебе були обставини, або плати, або просто дивись уроки
Не надали всього що повинні були за попередніми умовами, а саме 1. Звʼязку яку мали б надати для заливу
2. Консультація куратора( мені за неї навіть ніхто і не нагадував)
3. Я запевнений що вказав не все що мені обіцяли, в цьому також полягає проблема(не зовсім зрозуміло що ти маєш отримати
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом проходження курсу з афіліейт-маркетингу. Ми раді, що ви залишилися задоволені підтримкою відділу турботи, роботою куратора Сергія та можливістю підлаштувати навчання під свій графік.
Щодо зазначених вами недоліків, шкодуємо, що деякі аспекти викликали незручності. Ми обов’язково переглянемо процес сповіщення про закінчення терміну навчання, щоб уникнути таких ситуацій у майбутньому. Ваша критика щодо невідповідності обіцяних послуг дуже важлива, і ми вже аналізуємо, як зробити всі умови більш прозорими та зрозумілими для студентів.
Якщо у вас є додаткові зауваження чи побажання, будь ласка, зв’яжіться з нами у Телеграм @client_care_atom — ми завжди готові допомогти.
Дякуємо за довіру та сподіваємося, що нові знання будуть корисними у вашій роботі!
Більш менш задоволений
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом проходження курсу з афіліейт-маркетингу. Ми раді, що ви залишилися задоволені підтримкою відділу турботи, роботою куратора Сергія та можливістю підлаштувати навчання під свій графік.
Щодо зазначених вами недоліків, шкодуємо, що деякі аспекти викликали незручності. Ми обов’язково переглянемо процес сповіщення про закінчення терміну навчання, щоб уникнути таких ситуацій у майбутньому. Ваша критика щодо невідповідності обіцяних послуг дуже важлива, і ми вже аналізуємо, як зробити всі умови більш прозорими та зрозумілими для студентів.
Якщо у вас є додаткові зауваження чи побажання, будь ласка, зв’яжіться з нами у Телеграм @client_care_atom — ми завжди готові допомогти.
Дякуємо за довіру та сподіваємося, що нові знання будуть корисними у вашій роботі!
З повагою,
Команда Atom