Для компании которая ворочает миллионными оборотами - полное позорище иметь такой ужасный, анти-юзер-френдли, жутко неповоротливый сайт! Увольте уже своих маркетологов и возьмите адекватных профессионалов, которые понимают каким должен быть сайт, который продает эффективно! Это ж жесть, ни отсортировать товар, ни открыть отдельные товары в отдельных закладках, ни вообще зайти и увидеть что он загрузился! Поиск нормально не работает! Проще... Читать отзыв Для компании которая ворочает миллионными оборотами - полное позорище иметь такой ужасный, анти-юзер-френдли, жутко неповоротливый сайт! Увольте уже своих маркетологов и возьмите адекватных профессионалов, которые понимают каким должен быть сайт, который продает эффективно! Это ж жесть, ни отсортировать товар, ни открыть отдельные товары в отдельных закладках, ни вообще зайти и увидеть что он загрузился! Поиск нормально не работает! Проще в розетке купить то же товар, чем пройти все круги маразма на вашем "интернет"-сайте! Так теряются десятки клиентов, странно что вы этого не понимаете
Щиро вдячні Вам за зворотній зв’язок! Нам дуже важлива Ваша думка, адже ми постійно працюємо над покращенням сервісу та прагнемо зробити користування нашим сайтом максимально зручним для кожного клієнта. На сайті налаштовано NPC для зворотного зв’язку, де Ви можете залишити свої побажання. Наші спеціалісти уважно вивчають кожен відгук і вносять зміни, щоб краще відповідати Вашим потребам. Щодо зазначеного Вами питання: ми перевірили системи фільтрів і наразі пошук працює коректно. Фільтрацію товарів можна здійснити за багатьма параметрами. Водночас, ми обов’язково передамо Ваш коментар нашим фахівцям для додаткової перевірки вказаних Вами систем, та подальшого вдосконалення функціоналу. Також Ви завжди можете звернутися до нас через електронну пошту або месенджери - ми завжди відкриті до Ваших зауважень і пропозицій. З повагою, ARGO
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалась. На жаль, сталася помилка на етапі логістики, ймовірно з боку перевізника, через що замовлення було переплутано. Ми вже працюємо над якнайшвидшим вирішенням цього питання та докладаємо максимум зусиль, аби подібне більше не повторювалось. Дякуємо за Ваше розуміння і терпіння. Нам дуже важливо, щоб кожен наш клієнт залишався задоволеним, тому ми завжди готові оперативно реагувати на подібні ситуації та знаходити рішення.
Замовила піжаму по знижці, шорти і топ. Так я думала. Мені прийшов ЛИШЕ ТОП. Моя провина, що я не дочиталася. Але після замовлення мені зателефонувала дівчина оператор для підтвердження замовлення з питанням чи я замовляла ПІЖАМУ. Можна було уточнити, що то лише верх піжами? Короче, неуважні клієнти - знахідка для цього магазину. В додаток до всього, написала їм відгук на... Читать отзыв Замовила піжаму по знижці, шорти і топ. Так я думала. Мені прийшов ЛИШЕ ТОП. Моя провина, що я не дочиталася. Але після замовлення мені зателефонувала дівчина оператор для підтвердження замовлення з питанням чи я замовляла ПІЖАМУ. Можна було уточнити, що то лише верх піжами? Короче, неуважні клієнти - знахідка для цього магазину. В додаток до всього, написала їм відгук на сайт, відправили на модерацію, і на цьому діло залишилося. Нащо їм незадовільні відгуки, правда, Argo?
Добрий день. Дякуємо за наданий Вами зворотній зв'язок та можливість діалогу. Нам дуже прикро, що Ви залишились незадоволені якістю обслуговування в нашому Інтернет-магазині. Ми перевірили всю необхідну інформацію, дійсно в назві придбаного Вами товару допущено помилку, дану інформацію ( Піжама верх) зазначено безпосередньо в описі . Зі свого боку ми докладемо максимальних зусиль, щоб дана ситуація не мала повторень у майбутньому. Ми завжди залишаємо за Вами право оглянути товар до моменту отримання у відділенні. У випадку якщо Вас не влаштовує товарний вигляд, фасон, розмір, Ви можете відмовитись від отримання нічого не сплачуючи . Для нас дуже цінна думка наших клієнтів про нас, у Вас є можливість здійснити повернення товару у термін 14 днів з моменту отримання, якщо збережено його товарний вигляд . З умовами повернення Ви можете ознайомитись на нашому сайті або зателефонувавши на Гарячу лінію 0800300722, наші консультанти обов'язково нададуть Вам всю необхідну інформацію . Для нас дуже важливий зворотній зв'язок від наших клієнтів, Ваш відгук від 25.05 був на модерації, на даний момент вже опубліковано на сайті та надано Вам відповідь. Прийміть наші вибачення за доставлені Вам незручності. З повагою, ARGO.
Добрий день, Наталіє. Дякуємо за наданий Вами зворотній зв'язок. Нам дуже прикро, що Ви залишились незадоволені якістю обслуговування в нашому Інтернет - магазині. Перед відвантаженням склад ретельно оглядає товари, якщо виявлено порушення товарного вигляду , на жаль, замовлення анулюються. Зі свого боку ми передамо Ваше звернення до відділу відвантаження, для уникнення на майбутнє подібних ситуацій. В даному випадку Ви можете здійснити повернення товару коштом компанії. Для більш детальної консультації Ви можете звернутись за телефоном нашої Гарячої лінії 0 800 300 722 , також є можливість залишити письмове звернення на електронну скриньку [email protected] . Приносимо наші вибачення за доставлені Вам незручності. З повагою, ARGO.
Добрый день. В магазине ARGO заказывали вещи в г. Чернигов, не подошел размер. Заполнили накладную на возврат товара, деньги не приходят. Звоним в АRGO, говорят ждите, смотрите карту. Будьте осторожны, деньги не хотят возврощать.
Добрий день. Нам дуже прикро, що Ви залишились незадоволені якістю обслуговування в нашому Інтернет-магазині. За умовами повернення, з якими Ви можете ознайомитись на нашому сайті , перерахунок коштів здійснюється протягом 14 днів з моменту прийняття товару на баланс складу, зазвичай перерахунок здійснюється значно швидше зазначеного терміну. Прохання уточнити номер Вашого Інтернет- замовлення , щоб ми мали змогу перевірити всю необхідну інформацію. З повагою, ARGO.
В субботу приобрела в Argo Center на Большой Окружной сандалии Parfois. Очень удобные и внешне мне очень понравились. Обула их в воскресенье (прошлась буквально метров 500, все остальное время находилась в автомобиле) и в понедельник (вышла из авто, зашла в здание, где просидела на скамейке и вернулась в авто). Когда выходила второй раз из автомобиля, почувствовала, что вроде шлепает левый... Читать отзыв В субботу приобрела в Argo Center на Большой Окружной сандалии Parfois. Очень удобные и внешне мне очень понравились. Обула их в воскресенье (прошлась буквально метров 500, все остальное время находилась в автомобиле) и в понедельник (вышла из авто, зашла в здание, где просидела на скамейке и вернулась в авто). Когда выходила второй раз из автомобиля, почувствовала, что вроде шлепает левый сандалий, не сразу поняла в чем дело. Дошла до пункта назначения и решила посмотреть в чем же проблема... И тут я очень сильно удивилась, т.к. у меня на половину отклеилась подошва... Как Вам ? И это при том, что вроде как Parfois относительно нормальный бренд. Дошла с горем пополам до машины, сразу сняла обувь. Заехала домой, переобулась и бегом в магазин. На кассе сначала не особо рады были возврату, предлагали писать заявление, оставлять обувь на осмотр менеджера и еще какая-то волокита, мы с мужем от всего этого отказались, т.к. кататься туда-сюда не видели смысла. Да и менять на другую пару обуви тоже не захотели, хотя сандалии и правда были очень удобные. Деньги нам вернули, все ок, но до конца не могу понять, проблема производителя или магазина, т.к. продает некачественную обувь ...
Магазин с Center входит в торговую сеть Арго. Но в отличие от остальных магазинов, в которых представлена конкретная торговая марка в ARGO Center предлагается достаточно большое количество брендов, таких как: Miss Sixty, Reebok, Guess, Energie, Unitted colors of Beneton, Mango, 4You, Castro, Killah. ARGO Center – это своего рода одежный... подробнее
Позорище а не сайт!
Увольте уже своих маркетологов и возьмите адекватных профессионалов, которые понимают каким должен быть сайт, который продает эффективно!
Это ж жесть, ни отсортировать товар, ни открыть отдельные товары в отдельных закладках, ни вообще зайти и увидеть что он загрузился!
Поиск нормально не работает!
Проще... Читать отзыв Для компании которая ворочает миллионными оборотами - полное позорище иметь такой ужасный, анти-юзер-френдли, жутко неповоротливый сайт!
Увольте уже своих маркетологов и возьмите адекватных профессионалов, которые понимают каким должен быть сайт, который продает эффективно!
Это ж жесть, ни отсортировать товар, ни открыть отдельные товары в отдельных закладках, ни вообще зайти и увидеть что он загрузился!
Поиск нормально не работает!
Проще в розетке купить то же товар, чем пройти все круги маразма на вашем "интернет"-сайте!
Так теряются десятки клиентов, странно что вы этого не понимаете
Нам дуже важлива Ваша думка, адже ми постійно працюємо над покращенням сервісу та прагнемо зробити користування нашим сайтом максимально зручним для кожного клієнта.
На сайті налаштовано NPC для зворотного зв’язку, де Ви можете залишити свої побажання. Наші спеціалісти уважно вивчають кожен відгук і вносять зміни, щоб краще відповідати Вашим потребам.
Щодо зазначеного Вами питання: ми перевірили системи фільтрів і наразі пошук працює коректно. Фільтрацію товарів можна здійснити за багатьма параметрами.
Водночас, ми обов’язково передамо Ваш коментар нашим фахівцям для додаткової перевірки вказаних Вами систем, та подальшого вдосконалення функціоналу.
Також Ви завжди можете звернутися до нас через електронну пошту або месенджери - ми завжди відкриті до Ваших зауважень і пропозицій.
З повагою, ARGO
Не те замовлення
Ми вже працюємо над якнайшвидшим вирішенням цього питання та докладаємо максимум зусиль, аби подібне більше не повторювалось.
Дякуємо за Ваше розуміння і терпіння. Нам дуже важливо, щоб кожен наш клієнт залишався задоволеним, тому ми завжди готові оперативно реагувати на подібні ситуації та знаходити рішення.
Хитрість маркетингу
Не рекомендую Інтернет-магазині Argo
Не хотят возвращать деньги за товар