Дуже люблю цей бренд, але продавці в магазині м. Павлоград дуже жахливі. Купува у вівторок белизну, все супер. Коштує 1536 грн на цінику, почали пробивати і кажуть 1736гнр. Кажу чому? Відповідь: що там ті 200 грн, що ви починаєте і все в такому стилі. Пішла з магазину з дуже неприємнім осадком. Більше не не піду і всім знайомим... Читать отзыв Дуже люблю цей бренд, але продавці в магазині м. Павлоград дуже жахливі. Купува у вівторок белизну, все супер. Коштує 1536 грн на цінику, почали пробивати і кажуть 1736гнр. Кажу чому? Відповідь: що там ті 200 грн, що ви починаєте і все в такому стилі. Пішла з магазину з дуже неприємнім осадком. Більше не не піду і всім знайомим яким раніше так гарно рекомендована цей магазин розповім. Діло не в 200грн, а в самому відношенні. Дуже шкода.
Дуже люблю ваш магазин, обожнюю всі ваші речі. В черговий раз захотіла придбати для себе річ. Була неподалеку від магазину на вулиці Площа Ринок в м. Івано-Франківськ. Зайшла в 14:45, але мене не обслуговувала консультант, бо «вона вже закривається»!!! Це як??? Субота, вихідний день, всі гуляють. Завтра Великдень! Завтра, а не сьогодні! Тим паче, що я прийшла не просто... Читать отзыв Дуже люблю ваш магазин, обожнюю всі ваші речі. В черговий раз захотіла придбати для себе річ. Була неподалеку від магазину на вулиці Площа Ринок в м. Івано-Франківськ. Зайшла в 14:45, але мене не обслуговувала консультант, бо «вона вже закривається»!!! Це як??? Субота, вихідний день, всі гуляють. Завтра Великдень! Завтра, а не сьогодні! Тим паче, що я прийшла не просто подивитися, а саме придбати!!! І мені б вистачило 5 хвилин!!! Але вона занадто перетружена!!!!! Передаю привіт!!!!
Зіпсувався магазин.Розмірів немає,комплекти розпаровані,якщо є бюст то трусики не підбереш.Якість товару впала,а ціна чомусь росте.Отримала в подарунок сертифікат,нічого не підібрала,немає розміру.Найбільша чашка D і все,вибачте вашого розміру немає,попросила повернути кошти за сертифікат-відмовили.
Багато років користуюся білизною, все було ОК до теперішнього часу. На 3 розмір (не на 4,5,6) бретелі бюста тоненьки, резинки погано тримають форму, сінтетіка скріпуча. І це за 1500 грн! А продавчиня в Республіці взагалі сказала що це через те, що я потовстішала. Це хамство! я при людях задарала футболку і показала що на мені цей розмір старої моделі. В... Читать отзыв Багато років користуюся білизною, все було ОК до теперішнього часу. На 3 розмір (не на 4,5,6) бретелі бюста тоненьки, резинки погано тримають форму, сінтетіка скріпуча. І це за 1500 грн! А продавчиня в Республіці взагалі сказала що це через те, що я потовстішала. Це хамство! я при людях задарала футболку і показала що на мені цей розмір старої моделі. В Фейсбуці мої відгуки просто видаляються. Якщо ігнорувати якість білизни і обслуговування, то як Ви сподіваєтеся зробити бізнес?
Достоинства:
Наявність інтернет магазину і контакт-центру допомазає уникнути хамство продавців.
Недостатки:
Погана якість на розмір 3 та більше. Відсутність звязку в соцмережах, погане обслуговування в Республіці. В Магелані все ОК.
Очень дорого за товар низкого качества, сшитого из полиэстера.По сравнению с бельем из Intimissimi, белье продукции Anabel уступает по всем параметрам. Такое впечатление, что на дешёвые китайские комплекты пришили бирку Аnabel и содрали в 10 раз больше.
Менеджер на сайте истеричка и психичка, бросает рубку, не в состоянии выдать нужную информацию. На просьбу связать меня со старшим специалистом для решения конфликтной ситуации объяснили что у меня это не выйдет)) но товар у производителя супер
Купили бракованный продукт - поменять его в этом гавномагазине нам отказались ! Ещё и из нас попытались сделать полных дибилов типа мы сами испортили товар ! Не рекомендую - покупайте у других !!!
Біля метро лівобережна є магазин anabel arto. Я прийшла туди і кажу в мене є сертифікати, я хочу вибрати нижню білизну . на карантині я телефонувала в цей магазин і мені сказали я вас обслуговувати не буду. Продавець мені відмовила ,; сказала ,що в неї немає компьютера і вона не може мене обслужити і використати сертифікати . Також вона мені... Читать отзыв Біля метро лівобережна є магазин anabel arto. Я прийшла туди і кажу в мене є сертифікати, я хочу вибрати нижню білизну . на карантині я телефонувала в цей магазин і мені сказали я вас обслуговувати не буду. Продавець мені відмовила ,; сказала ,що в неї немає компьютера і вона не може мене обслужити і використати сертифікати . Також вона мені нагрубила незензурною лексикою і послала мене. Мені це не сподобалося і я вирішила, що це так задишати не можна. Асортимент товару невеликий , якість погана, навіть линяють костюми і піжами. Нижня білизна не якісна. Тому я не рекомендую цей магазин. У мене залишилися тільки погані враження.
Достоинства:
Магазин біля метро лівобережна
Недостатки:
Продавчиня років 60 відмовила мені, сказала , що обслуговувати мене не буде бо немає компьютера , нагрубила мені нецензурною лексикою і послала мене
Хуже интернет-магазина я не встречала. Абсолютно не ориентируются на клиентов. Консультанты врут, для того, чтобы не производить обмен (который они сами же мне и предложили). Отправили не тот размер. Директор магазина - хамка, позволяет себе неуважительно общаться с клиентами. Если Вам дороги Ваши нервы, купите белье в другом магазине.
Оформлювала замовлення на сайті, в кінці система мене перекинула на форму сплати замовлення. Стало ллячно сплачувати без попередьнього узгодження з менеджером наявності мого розміру. Дзвоню в інтернет-крамницю, а мені кажуть: "Треба уточнювати розміри, бо якщо сплатили, а Вашого розміру немає, то гроші ми не повертаємо". По-перше, для чого робити на сайті систему моментальної сплати замовлення, якщо розміри треба уточнювати?... Читать отзыв Оформлювала замовлення на сайті, в кінці система мене перекинула на форму сплати замовлення. Стало ллячно сплачувати без попередьнього узгодження з менеджером наявності мого розміру. Дзвоню в інтернет-крамницю, а мені кажуть: "Треба уточнювати розміри, бо якщо сплатили, а Вашого розміру немає, то гроші ми не повертаємо". По-перше, для чого робити на сайті систему моментальної сплати замовлення, якщо розміри треба уточнювати? Якщо на сайті Anabel Arto ви оформлюєте замовлення за передоплатою, то немає можливості завершити оформлення замовлення без сплати, та подальшого очікування на дзінок менеджера, який би і підтвердив наявність - система вимагає миттєвої сплати замовлення.
По-друге, чому менеджери не стежать за актуальністю інформації на сайті? Чому людина має її уточнювати?
Третє: компанія порушує закон України та права громадян, адже за законом людина має право відмовитися від замовлення, та їй зобов`язані повернути гроші. Неважливо яка причина скасування замовлення. А якщо в цьому ще й провина крамниці, то я взагалі не знаю, як можна бути такими нахабами. Ви не оновили інформацію на сайті, людина зробила замовлення, сплатила, а потім компанія повідомляє, що розміру Вашого немає, гроші ми не повертаємо. Як таке може бути у 21-му сторіччі??????????????
УЖАСНОЕ ОБСЛУЖИВАННЯ Павлоград
Злості та розчарування немає меж
Негативний досвід
Не рекомендую
За такі гроші і таке лайно
Разочарування
Одурачивание
Не заказывайте онлайн!
Анабель арто оказалось полным гавном !!!
Ещё и из нас попытались сделать полных дибилов типа мы сами испортили товар !
Не рекомендую - покупайте у других !!!
Відгук про anabel arto
У мене залишилися тільки погані враження.
Ужасный магазин, никому не советую!
розміру Вашого немає, гроші ми не повертаємо
По-перше, для чого робити на сайті систему моментальної сплати замовлення, якщо розміри треба уточнювати?... Читать отзыв Оформлювала замовлення на сайті, в кінці система мене перекинула на форму сплати замовлення. Стало ллячно сплачувати без попередьнього узгодження з менеджером наявності мого розміру. Дзвоню в інтернет-крамницю, а мені кажуть: "Треба уточнювати розміри, бо якщо сплатили, а Вашого розміру немає, то гроші ми не повертаємо".
По-перше, для чого робити на сайті систему моментальної сплати замовлення, якщо розміри треба уточнювати?
Якщо на сайті Anabel Arto ви оформлюєте замовлення за передоплатою, то немає можливості завершити оформлення замовлення без сплати, та подальшого очікування на дзінок менеджера, який би і підтвердив наявність - система вимагає миттєвої сплати замовлення.
По-друге, чому менеджери не стежать за актуальністю інформації на сайті? Чому людина має її уточнювати?
Третє: компанія порушує закон України та права громадян, адже за законом людина має право відмовитися від замовлення, та їй зобов`язані повернути гроші. Неважливо яка причина скасування замовлення. А якщо в цьому ще й провина крамниці, то я взагалі не знаю, як можна бути такими нахабами. Ви не оновили інформацію на сайті, людина зробила замовлення, сплатила, а потім компанія повідомляє, що розміру Вашого немає, гроші ми не повертаємо. Як таке може бути у 21-му сторіччі??????????????