Служба підтримки просто дає банальні відписки, а не вирішує питання! В них завжди хтось винний - тільки не вони. НІКОЛИ не беруть на себе відповідальність і не пропонують клієнтові компромісні умови вирішення питання! Це неповага до людей, які вам приносять прибуток. Вищому керівництву мабуть байдуже на це?!1. Постійні збої та проблеми на сайті2. Постійно змінюють функціонал таким чином,... Читать отзыв Служба підтримки просто дає банальні відписки, а не вирішує питання! В них завжди хтось винний - тільки не вони. НІКОЛИ не беруть на себе відповідальність і не пропонують клієнтові компромісні умови вирішення питання! Це неповага до людей, які вам приносять прибуток. Вищому керівництву мабуть байдуже на це?!1. Постійні збої та проблеми на сайті2. Постійно змінюють функціонал таким чином, щоб вижати більше прибутку - а користувачам ускладнити роботу а не полегшити!3. Це абсолютно дебільне нововведення до 15.00 робота зі складом стандартна - а після 15.00 функціонал змінюється - це як до такого можна було додуматись???4. Подвійна оплата : абонплата - та ще й плата за так званні "кліки" 5. Немає нормального зв'язку з службою підтримки! Номер який вказаний на сайті - ФЕЙК !!6. Всі спірні питання вирішуються не в користь користувача!7. Немає чіткої відповідальності за збої та затримки - як наслідок фін втрати користувача - ніяких компенсацій !8. Багато помилок в кросах!9. Не доцільна логіка завантаження складів - плутанина повна, не зручно!!10. На майданчику Автопро - дуже велика кількість контор - перепродажників які просто махлюють різними способами, чим спричиняють складності в нормальних продажах порядним продавцям - але адміністрація Автопро не тільки не присікає їх діяльність - а ще й сприяє їх розвитку !!!!! Більше того на майданчик також періодично пробирають реальні шахраї і поки не постраждають люди, - технічний відділ ніяк не реагує!! Можна ще довго продовжувати цей список!КЕРІВНИЦТВО ДЕ ВАША РЕАКЦІЯ??!!!
1. Тарифи підняли, причому шахрайськими методами, є абонплата - і ще є оплата за "клікі" - це взагалі бред божевільного, так ще оплата за так званні "кліки" почала просто зникати митєво, що отримуєш - то і віддаєш їм в кінцевому результаті..2. На сайті в розділі контакти - є номер для зв'язку +38 (067) 756-58-22, але якщо ви його наберете... Читать отзыв 1. Тарифи підняли, причому шахрайськими методами, є абонплата - і ще є оплата за "клікі" - це взагалі бред божевільного, так ще оплата за так званні "кліки" почала просто зникати митєво, що отримуєш - то і віддаєш їм в кінцевому результаті..2. На сайті в розділі контакти - є номер для зв'язку +38 (067) 756-58-22, але якщо ви його наберете - то почуєте дивну інформацію "ми не обслуговуємо за цим номером телефону, якщо є запитання пишіть в службу підтримки.." Це потрібно бути вкрай недолугими щоб таке придумати. 3. Оплата в Євро - згідно чинного законодавства заборонено отримувати оплату в іноземній валюті!4. При роботі на сайті спостерігаються постійні технічні проблеми на неполадки, зависання. Якщо ваш склад зникне, або випадково буде видалений - встановити його не буде можливості, хоч по об'єму склад займає мізерні кілобайти це екселевський файл. 5. Підтримка (якщо звертатись в письмовій формі) - відповідає з великими затримками, в СБ та НД взагалі не відповідає, хоча сайт працює і у людей масса проблем, плюс до того навіть коли відповідає - дає не професійні відповіді, навіть іноді з граматичними помилками! Пора складати колективний позов до суду! Та першими ж клопотаннями визвати цих діячів до суду, щоб пояснили в присутності судді як це вони так працюють ще і під час військового стану!
Доброго дня, у нас не відображаються товари до видаче,на сайті AvtoPro свsтиться коло товару жовтий трикутник зі знаком оклику і пише що або немає абониментської плати, або товар не відповідає опису і ціні. Товари у нас всі відповідають опису й присвоєному каталожному номеру, абонентска плата внесена, ціны на товары також відповідають цінам ринку. Допоможіть нам будь ласуа вирішити дану проблему,... Читать отзыв Доброго дня, у нас не відображаються товари до видаче,на сайті AvtoPro свsтиться коло товару жовтий трикутник зі знаком оклику і пише що або немає абониментської плати, або товар не відповідає опису і ціні. Товари у нас всі відповідають опису й присвоєному каталожному номеру, абонентска плата внесена, ціны на товары також відповідають цінам ринку. Допоможіть нам будь ласуа вирішити дану проблему, бо зворотній звязок з технічною підтримкою сайту мяко кажучи , не на висоті. Дуже просимо допомогти відновити роботу нашого акаунту. За рані дякуємо Номер звернення: CAS-169159-S9J1B